Se indlæg
 Udskriv debat
Hvorfor ????
kiml
???????
[img][/img]

Anonym Bruger
Til Swed.Hvorfor kan du ikke se noget posetivt i mit indlæg??? Hvorfor skal jeg latterligøres? det kan du ikke være bekendt, kan da ikke gøre for jeg har det godt med Thailand,du er vel ikke mindre begavet, vel, så du burde da kunne læse også mellem linjerne, jeg er SGU glad for LOS,
det kan I ikke tage fra migSmile uanset hvor meget negativt jeg får at vide. Synes det er synd for De mange der bare kigger ind her, for at få oplysninger om Thailand, DE vil da aldrig rejse derud?? med alt den negativitet der findes herAngry

hanspeter
Nid skrev:
Til Swed.Hvorfor kan du ikke se noget posetivt i mit indlæg??? Hvorfor skal jeg latterligøres? det kan du ikke være bekendt, kan da ikke gøre for jeg har det godt med Thailand,du er vel ikke mindre begavet, vel, så du burde da kunne læse også mellem linjerne, jeg er SGU glad for LOS,
det kan I ikke tage fra migSmile uanset hvor meget negativt jeg får at vide. Synes det er synd for De mange der bare kigger ind her, for at få oplysninger om Thailand, DE vil da aldrig rejse derud?? med alt den negativitet der findes herAngry

Nid, tag dig ikke af det, Swed er også en Troll og dem skal vi ikke svare. Jeg er også blevet latterlig- og nedgjort tidligere i denne tråd. Jeg var lige ved at svare galt tilbage, men talte til 10 og undlod at gøre det.
Iøvrigt tror jeg ikke at nogen undlader at rejse til Thailand pga. disse tåber. Hvis jeg bare kiggede her ind ville jeg bare ryste på hovedet og tænke hvad har de gang i Grin
Redigeret af hanspeter d. 30/09-2009 19:52

JD
hanspeter skrev:
der er åbenbart nogen som bruger dette forum som deret private samtalekøkken.

På engelsk bruger man om sådanne personer som JD udtrykket en "troll"

"Do not feed the trolls" and its abbreviation DNFTT redirect here. For the Wikimedia essay, see "What is a troll?".
In Internet slang, a troll is someone who posts controversial, inflammatory, irrelevant or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room or blog, with the primary intent of provoking other users into an emotional response[1] or of otherwise disrupting normal on-topic discussion.[2]

do not feed the troll

http://en.wikiped...(Internet)

JD skrev:

Sjovt som du MEGET gerne vil bestemme her, hva'?!

Mon ikke folk selv kan finde ud at trykke Alt + F4, hvis der er noget de er utilfredse med?

Nu har jeg i en relativ sen alder fundet ud af at betjene en PC, samt "signe up" til sådan et forum her, og det er da en fantastisk morsom måde at kommunikere på.

Men bare rolig, når nyhedens interesse har lagt sig, så er jeg sikker på at finde andet at bruge min tid på, a' garanterer...Cool

JD
Redigeret af JD d. 30/09-2009 19:55

FedeFinn
Timber skrev:
Er der nogle der stadig er i tvivl om hvem JD er?? Host Ho-Hst,...hrmmm undskyld jeg rømmer mig, havde en tudse i halsen!
Go' aften til alle
Mvh Thomas

Det er flot du i dit sjette indlæg kommer med så skarp en iagttagelse.
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

hanspeter
JD skrev:
hanspeter skrev:
der er åbenbart nogen som bruger dette forum som deret private samtalekøkken.

På engelsk bruger man om sådanne personer som JD udtrykket en "troll"

"Do not feed the trolls" and its abbreviation DNFTT redirect here. For the Wikimedia essay, see "What is a troll?".
In Internet slang, a troll is someone who posts controversial, inflammatory, irrelevant or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room or blog, with the primary intent of provoking other users into an emotional response[1] or of otherwise disrupting normal on-topic discussion.[2]

do not feed the troll

http://en.wikiped...(Internet)

JD skrev:

Sjovt som du MEGET gerne vil bestemme her, hva'?!

Mon ikke folk selv kan finde ud at trykke Alt + F4, hvis der er noget de er utilfredse med?

Nu har jeg i en relativ sen alder fundet ud af at betjene en PC, samt "signe up" til sådan et forum her, og det er da en fantastisk morsom måde at kommunikere på.

Men bare rolig, når nyhedens interesse har lagt sig, så er jeg sikker på at finde andet at bruge min tid på, a' garanterer...Cool

JD

Jeg vil ikke bestemme en skid, jeg konstaterer bare Shock

JD
Nid skrev:

Ja, du har ret, det er faktisk trist, men mon ikke de kan sortere ævl fra bævl, og finde "guldet"?!

JD

FedeFinn
rinpoche skrev:
Looser er med et O. Loser Pfft

Du er til stadighed kraftig underfrankeret. Angry
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

Boes skrev:
swed skrev:
I am the SwedWinkdet er mange år siden jeg blev kaldt for en dreng, tak for det min ven , men det svenske har du ikke styr på, så hold dig til de få gloser du behersker på dansk

Lille swed - du har sq ikke meget at komme med - jeg er helt sikker paa at 30 arbejdsaar, som laege i Sverige giver mig et vist overtag - kom igen platnacke.,

det her går da helt galt.. hvor er webmaster? eller en admin med nosser

Gurk90
FedeFinn skrev:
Timber skrev:
Er der nogle der stadig er i tvivl om hvem JD er?? Host Ho-Hst,...hrmmm undskyld jeg rømmer mig, havde en tudse i halsen!
Go' aften til alle
Mvh Thomas

Jeg er stærkt i tvivl om hvem JD erSmile Udover at det er brugeren der har highscoren i kategorien "Indlæg pr. dag"Grin

swed
Nid skrev:

Hej Nid
Jeg så desværre kun det negative , der hvor du angriber de KLOGE, hvem det så erWinkog du kan sikkert klare en over snuden uden at falde død om.
Med hensyn til folk der søger information her på DTW (seriøst) syntes jeg at de fleste tråde er både informative og seriøse, man behøver blot at se på dagens tråde , at der så er en tråd som denne hvor nogle af os brokhoveder hygger os med lidt social tilsvining af ligesindende , men har jeg imod bedre viden skrevet noget ,så at du føler dig latterliggjort, har du min uforbeholdende undskyldning.
Swed

rastloes
Det kører sgu godt herinde idagGrin... forresten, hvem af de kloge hoveder kan besvare hvor det danske "jantelov system" stammer fra? Har aldrig hørt om noget som var så tåbeligt som detteAngry
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

Gurk90 skrev:
FedeFinn skrev:
Timber skrev:
Go' aften til alle
Mvh Thomas

Jeg er stærkt i tvivl om hvem JD erSmile Udover at det er brugeren der har highscoren i kategorien "Indlæg pr. dag"Grin

yeah the poor man dont have any life

swed
rastloes skrev:
Det kører sgu godt herinde idagGrin... forresten, hvem af de kloge hoveder kan besvare hvor det danske "jantelov system" stammer fra? Har aldrig hørt om noget som var så tåbeligt som detteAngry

DanskeGrin jeg også hørt den i sverige
Swed

rastloes
swed skrev:
rastloes skrev:

DanskeGrin jeg også hørt den i sverige

det siger jo det hele Frown
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

JD
Janteloven?

Aksel Sandemose, forfatter, født i Nykøbing Mors.

MIN MOR's FØDEBY!

Jow, jeg har en mor..Pfft

http://da.wikiped...Janteloven

JD

PS: Han flygtede også fra den egn, VÆK. VÆK!!
Redigeret af JD d. 30/09-2009 20:26

hanspeter
rastloes skrev:

Den er skrevet af Aksel Sandemose som voksede op i Nykøbing Mors. Det er fra romanen "En flygtning krydser sit spor"
Janteloven er siden blevet brugt og især misbrugt af utroligt mange som ikke kender baggrunden. Der er mange som f.eks. bliver kritiseret for ikke at være så fantasiske og geniale som de selv tror, og så siger at det er Jantelovens skyld.

b_j3ns3n
hmm hvordan skal jeg finde tid til at blande mig i denne debat...
igår kom jeg hjem til indlæg nr 44-45 nu er tingene gået amok, og der er postet 155 indlæg.. Frown dejligt med en debat der bringer folk frem i stolen..
nu vil jeg blande mig uden om og gå op og se champions league..

jeg er nok for træt til at blande mig i den her

go "kamp" til alle jer debatører og go kamp til alle jer der skal se fodbold i aften Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

En ægte HEDE PERKERGrin

JD
Har du prøvet at opholde dig i længere tid i Nykøbing Mors?

Det er Jantelovens "sorte hul" - alt bliver vendt på hovedet og brugt imod dig...

Nej, jeg er ikke født der, har aldrig boet der, men jeg holdt sommerferie der, og fik tæsk af de indavlede "Twin Peaks" agtige ø-boere..Angry

Se bare resultatet af den oplevelse, ikke?!

JD

Spring til debat: