Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp mig!!!!!!
hsn
Det er sjovt som Esbens udtalelser ændrer sig hele tiden...

steen nielsen
Jeg er ikke en af de store skriver herinde, men dette er sgu for morsomt, så selv jeg ryger på den.
Nu skal der jo ikke, meget til før medlemmerne, i dette forum ryger i blækhuset, så måske hygger Esben sig på en kedelig søndag.
Espen sidder måske lige nu og, slår sig på lårene af grin.
Espen er måske ved og studere til forfatter, han er godt på vej, måske snart udlært.
Eller også har Espen et væddemål, i gang med en anden tosse, om hvor mange svar, han kan få her på et par dage nu har han på under 4 måneder fået 141 svar tilbage, det er sgu godt gået.
Men underholdene læsning, på en rigtig våd og blæsende søndag med kun 28 grader, her på Phuket
Fortsat god søndag til alle også Espen
Alting skal rives ned - undtagen Gulerødderne - de skal rives op!

Nixon
Hvad kom den 28000 kroner billet til at koste?
hilsen

Nixon
Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem.

http://www.whitehouse.gov/about/presidents/richard
FCKdk
kylling skrev:
Du får ikke problemer med at få hende til DK om 4 år for til den tid har du slet kontakt med hende
Jeg vil ikke skrive at du er snotdum,men du er ikke den klogeste jeg kender

Snotdum eller ej....
Jeg tror og håber at Esben blot er "lidt mere openminded" end
normalt og at de penge han lægger i dette eventyr, er penge
han rigeligt kan undvære, da han ikke er sådan en fedtsyl,
som mange Danskere med Thaikone/kæreste er....
Det er måske hans personlige udfordring, at ønske og se
at med hans åbne sind og penge kan omvende en ung
afsporet Thaitøz....
Mislykkes udfordringen, har han kun tabt det han var klar
til at smide i projektet....Cool

Fortsat held og lykke til Dig, Esben!!!!Wink

Venter spændt på dine updates af denne historie!!!!Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

kvindemin
FCKdk skrev:
kylling skrev:
Du får ikke problemer med at få hende til DK om 4 år for til den tid har du slet kontakt med hende
Jeg vil ikke skrive at du er snotdum,men du er ikke den klogeste jeg kender

Snotdum eller ej....
Jeg tror og håber at Esben blot er "lidt mere openminded" end
normalt og at de penge han lægger i dette eventyr, er penge
han rigeligt kan undvære, da han ikke er sådan en fedtsyl,
som mange Danskere med Thaikone/kæreste er....
Det er måske hans personlige udfordring, at ønske og se
at med hans åbne sind og penge kan omvende en ung
afsporet Thaitøz....
Mislykkes udfordringen, har han kun tabt det han var klar
til at smide i projektet....
Cool

Fortsat held og lykke til Dig, Esben!!!!Wink

Venter spændt på dine updates af denne historie!!!!Wink

hmmm, han skriver jo, at han forventer at få hver en krone tilbage igen!!
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------
you dont pay to fuck them, you pay them to leave

rinpoche
Esben skrev:
Hmmm efter opfordring skriver jeg lidt om min tur til Thailand.

Jeg ankom til Phtsanulok onsdag d 19 maj sent om aften, sammen med en ny fundet ven, som kan tale thai.

Pas på nyfundne "venner" som kan tale thai.
Og da ikke mindst hvis de hævder at ville "hjælpe" dig i din situation, der er helt, helt ude i hampen.

Enhver med den mindste respekt for sig selv og med det ringeste tilløb til menneskelig indsigt ville straks indse, at du er et tabt tilfælde, en masochist og en potentiel dødssejler.
Og jeg ville stille alvorlige spørgsmålstegn omkring motiverne fra folk der hævder at ville "hjælpe''.

Jens Ole
Hej Esben.

Kanon godt gået.

Du har fået hele den gamle garde herinde til at være NAIVESmile.

Det er en af de bedste troll jeg endnu har set herinde.

Keep up the good work.

Mvh

Jens Ole

http://www.bws.dk
rinpoche
Dette kunne han meget vel være, men jeg har set og bevidnet langt, langt værre tilfælde. Og det er jeg absolut ikke den eneste herinde der har.
Fantasien overgås nogle gange af virkeligheden, når farang kommer til Thailand.

kiml
Haha.. sikke en gang pis

rinpoche

Du har jo desværre ret....

men der er også slemme tilfælle hvor thai kvinden kommer til Danmark.... og får tæsk af en eller ande psysko.

Jay
Enig Jens Ole...

klart den bedste troll i min tid på DTW...

livingonthecostadelsol.files.wordpress.com/2009/09/webtroll.jpg

sabai sabai
Fin underholdning idag ! Grin

Er der slet ikke nogen , der er på "sporet" af Esben troll ?

Måske dobbelt profil / tidligere medlem ?

Kik grundigt på ordvalg , ordsammensætning , komma /punktum , stavefejl osv.

Ps., der er en udemærket søgefunktion her på siden .

Mon ik' der sidder ret mange DTW'er , og røre rundt i aftenkaffen med sådan en sjover her ?Rolll

[img]http://www.netplan.dk/new/rabat_lille.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

Saendaeng
Esben skrev:
ABEKATTEN skrev:
Esben, jeg har to bekendte der gav op efter henholdsvis 3 millioner og 5 millioner danske kroner, den ene fik ikke engang lov til at dyppe snuden, hvor langt vil du gå ???

Så langt kommer det ikke til at gå, vi er gift nu, og hver en krone jeg bruger på hende, vil hun skulle aflevere igen, jeg kan gå ud og gifte mig igen i morgen her i Dk, og jeg gå så langt som til hun får et barn med en anden, jeg vil aldrig lade mig skille, før hun betaler tilbage hver en krone hun har koste, vi er gifte for evigt, og vi snakker ikke om millioner men søle 2000kr om måneden for at gå i skole,min kone bliver ældre hun bliver kloger, kender du de 3 T´er Ting Tager Tid, måske ender hun som en god kone, måske ikke det må tiden vise.

Hun skal få alle chancer i verden, og blive behendlet som en lille prinsesse, og alt jeg giver og gør for hende får jeg igen, måske ikke af hende, men jeg får alt igen, for sådan er thailand...

Nu må jeg sige at der må sgu være 2 ledninger oppe i toppen der giver nogle gevaldige kortslutninger. Du er jo helt væk mand.

Hvis du tror du får en flad frejne tilbage og du bare kan gifte dig i DK..

Godmorgen Esben.. Drik en bajer mere.
Redigeret af Saendaeng d. 06/06-2010 20:59
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
natty
Selvom historien KUNNE være rigtig, tror jeg ikke på den. Først er han ny i forbindelse med Thailand, så bliver han gift på 3 dage og bliver snydt så det driver, og nu ved han ligepludselig hvad og hvordan bar piger tænker og handler. Historien og postulaterne hænger ganske simpelt ikke sammen.
Jeg faldt selv i ved at svare på et af Espens indlæg, men ja han er en troll.

keniko
sabai sabai skrev:
Fin underholdning idag ! Grin

Er der slet ikke nogen , der er på "sporet" af Esben troll ?

Måske dobbelt profil / tidligere medlem ?

Kik grundigt på ordvalg , ordsammensætning , komma /punktum , stavefejl osv.

Ps., der er en udemærket søgefunktion her på siden .

Mon ik' der sidder ret mange DTW'er , og røre rundt i aftenkaffen med sådan en sjover her ?Rolll

[img]http://www.netplan.dk/new/rabat_lille.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000205B3.gif[/img] is not a valid Image.

[img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000201E4.gif[/img] is not a valid Image.

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Kent27
mit valg er at trække hendes bukser af, og ligge hende over mit knæ og give hende en endefuld

Rolll

natty
mere fantasia, det kan det vist ikke være, så langt ude, også at hun retter ind efter en endefuld, totalt løgnagtigt GrinHammerLOL LOL

Men fantasien mangler ikke noget.

Esben
Nixon skrev:
Hvad kom den 28000 kroner billet til at koste?

Ja den fandens billet, den endte med at koste 4600kr den var for billig, for jeg ville godt have været blevet et par dage mere, men det kunne jeg ikke ændre min billet til, så næste gang køber jeg en flex billet

Boes
Esben
Hvad endte du med at betale i sin sod for udover de 11 B guld skal der jo ogsaa lidt kontanter paa bordet.
Iovrigt kan hun lade sig skille efter 2 aar uden dit samtykke, naar i ikke har levet sammen under tiden.
Overskriften i din traad lyder: "Hjaelp mig" og du faar masser af tips og gode raad og alligevel bliver du offer for en stor scam idet du nonchalerer alle velmenende inlaeg.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

fckguld
Esben skrev:
ABEKATTEN skrev:
Esben, jeg har to bekendte der gav op efter henholdsvis 3 millioner og 5 millioner danske kroner, den ene fik ikke engang lov til at dyppe snuden, hvor langt vil du gå ???

Så langt kommer det ikke til at gå, vi er gift nu, og hver en krone jeg bruger på hende, vil hun skulle aflevere igen, jeg kan gå ud og gifte mig igen i morgen her i Dk, og jeg gå så langt som til hun får et barn med en anden, jeg vil aldrig lade mig skille, før hun betaler tilbage hver en krone hun har koste, vi er gifte for evigt, og vi snakker ikke om millioner men søle 2000kr om måneden for at gå i skole,min kone bliver ældre hun bliver kloger, kender du de 3 T´er Ting Tager Tid, måske ender hun som en god kone, måske ikke det må tiden vise.

Hun skal få alle chancer i verden, og blive behendlet som en lille prinsesse, og alt jeg giver og gør for hende får jeg igen, måske ikke af hende, men jeg får alt igen, for sådan er thailand...
pengene sgu da det mindste problem - som jeg ser det, penge er sgu da bare papir .
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Spring til debat: