Se indlæg|
Pattaya hadere
|
|
| sank |
Lagt på d. 18/10-2010 16:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja det er efterhånden helt klart at Jay s kendskab til Pattaya er nogle korte nat besøg hvor han har svimlet rundt. Nu er han bleven hellig i en ung alder ? der er jo nogen mellem hadere der har fået ordre fra Lægen at vil de blive ældre så ikke for tæt på en Bar Så nu tror jeg vi har en profil ? |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 18/10-2010 17:07
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Nu er det ikke Jay der skal debatteres her, men Pattaya. Vær venlig at undgå personfnidder. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Mc laren |
Lagt på d. 18/10-2010 17:19
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 120 |
ok det ville da pynte på pattaya hvis old trafford eller en formel 1 bane var der,men jeg tror nu nok at jeg kan bære over med de mangler. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 18/10-2010 17:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg har for længe siden se realiteterne. hvad der forgår. Da jeg leve her må jeg leve med at sådan er Pattaya. Jeg har ikke nogen mulighed for at lave om. Men kan være med til at nogen børn for en bedre liv og mulighed for at få en uddannelse til de børn på børnehjem her. I sted for at give de fattig tigge penge så køb noget mad til dem på den måde få m/k mad den dag og hvad betyder det at man skal give 25-50 bath. Hvis mine børn tøj bliver for småt at give dem til thai der har børn eller hvis min børn få mælk med hjem fra skolen at give det til thai børn der har behov for mælk Man kan hvis man vil selv være med til at hjælpe uden at man følger at man bliver snydt. Nogen ville nok kalde mig naiv Redigeret af thaikurt1 d. 18/10-2010 17:31 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 18/10-2010 18:34
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
"GOOD GUYS GO TO HEAVEN, BAD GUYS GO TO PATTAYA" Den T-shirt giver mig brækfornemmelser. Ikke så meget når jeg ser den i Pattaya, hvor man kan forvente den klientellet taget i betragtning,, men når jeg ser den andre steder i Thailand eller i rygerummet eller check-in skranken i Swampen. Jeg synes faktisk den er en hån mod Thailand og befolkningen. En ting er at man synes man er en fandens karl og skide morsom, men den beviser bare at man har dårlig smag, stil og ret meget low-style. Den er ydtryk for en sexistisk brug og smid væk holdning og et imperialistisk livssyn. Så ja, jeg er faktisk enig med Jay og Goginok om det her emne ;-) |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 18/10-2010 18:58
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nu må du sgu holde natty bedømmer du virkelig folk bare på grund af en dum tekst på en trøje, det vel det samme som at os ikke rygere syntes folk er dumme fordi de ryger
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 18/10-2010 19:17
|
sony skrev: Nu må du sgu holde natty bedømmer du virkelig folk bare på grund af en dum tekst på en trøje, det vel det samme som at os ikke rygere syntes folk er dumme fordi de ryger ![]() Ikke hvis det havde været næsten en hvilken som helst anden teskt, Hvis jeg skulle købe en t-shirt med tekst ville jeg da se om jeg ville være bekendt at gå med den, lige som farven skal teksten da også passe til mig. Men iøvrigt vil jeg da give dig ret i at jeg er snotdum stadig at ryge. ![]() |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 18/10-2010 19:22
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Gokinok skrev: SteenJ skrev: Hvordan fanden ER det I udtaler jer om PTT. Jeg tør vædde om, at de fleste af jer ikke aner en skid om det I udtaler jer om. Og HVIS det var mig der var webm. var mange blevet udelukket for bestandig her på DTW. Hilsen Steen Jakobsen Hua Hin/Pattaya PTT er et benzin- gas- og olieselskab, hvad snakker du om? Censur? Er det hvad du ønsker? Du må være smittet af de tale- presse- og alm. borgerrettighedsbegrænsninger der er så satans populære i DK i disse år, det smitter vel, så alle fårene bræger i kor og marcherer i takt! ![]() Dr. Gonzo Håber du får nogle flere røde bær.............. Hilsen SteenJ |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/10-2010 19:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
natty skrev: sony skrev: Nu må du sgu holde natty bedømmer du virkelig folk bare på grund af en dum tekst på en trøje, det vel det samme som at os ikke rygere syntes folk er dumme fordi de ryger ![]() Ikke hvis det havde været næsten en hvilken som helst anden teskt, Hvis jeg skulle købe en t-shirt med tekst ville jeg da se om jeg ville være bekendt at gå med den, lige som farven skal teksten da også passe til mig. Men iøvrigt vil jeg da give dig ret i at jeg er snotdum stadig at ryge. ![]() enig med dig,- du er snotdum i at ryge.......jeg har også den t- shirt fra Pattaya, og jeg synes den er pæn...he he , der er nok mange der ryger , jeg gider dog ikke...så her er en fornuftig Pattaya turist...he he he he ![]() |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 18/10-2010 19:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Jay skrev: hehe Latour...selvfølgelig er her i verden nok kærlighed til os alle....sort som hvid...tyk som tynd... bare ærgeligt når folk udnytter deres sociale status og økonomiske fordel til at få noget på krogen som de ellers aldrig ville kunne uden...kolonimagterne har overtaget....det er udnyttelse og prostitution af værste skuffe......det som på DTW blot hedder "symbiose"... jeg agter at sammenligne det med pædofili el. blot køb af sex med børn for jeg mener i bund og grund at det hører til i samme skuffe....den med lort på håndtaget... Nej, nu må du kraftstejlme stoppe! Er vi nu også pædofile bare fordi vi kommer i Pattaya? Du er sgu da en fucking narrehar din idiot |
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 18/10-2010 19:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
John skrev: Nu er det ikke Jay der skal debatteres her, men Pattaya. Vær venlig at undgå personfnidder. Admin. Hallo webmaster!! Idioten kalder os for pædofile!! Hvad fanden regner du med? At vi bare stiltiende finder os i det? Gu vil jeg ej! Jay er en forpulet spasser! |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 18/10-2010 19:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Ja Natty jeg er ikke i tvivl om at du er enig med Jay og Gokinok Men Admin John jeg startede jo tråden og er da bleven lidt kloger ? så for min skyld må du gerne lukke tråden TAK ![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 18/10-2010 19:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
filihankat skrev: Jay skrev: hehe Latour...selvfølgelig er her i verden nok kærlighed til os alle....sort som hvid...tyk som tynd... bare ærgeligt når folk udnytter deres sociale status og økonomiske fordel til at få noget på krogen som de ellers aldrig ville kunne uden...kolonimagterne har overtaget....det er udnyttelse og prostitution af værste skuffe......det som på DTW blot hedder "symbiose"... jeg agter at sammenligne det med pædofili el. blot køb af sex med børn for jeg mener i bund og grund at det hører til i samme skuffe....den med lort på håndtaget... Nej, nu må du kraftstejlme stoppe! Er vi nu også pædofile bare fordi vi kommer i Pattaya? Du er sgu da en fucking narrehar din idiot Enig. Der er vist et pandebånd som skal spændes. ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 18/10-2010 19:44
|
filihankat, jeg er enig med dig at det er forkert det Jay skriver her. Fordi man har sex med en prostitueret er det selvfølgelig ikke det sammen som at man har eller billigere sex med børn med eller uden betaling. Det er to aldeles forskellige skuffer. Selvom om Jay skriver mange fornuftige ting i min optik, er jeg aldeles uenig i ham med det udsagn. Man kan jo også blive helligere end "Paven i Rom." Ingen hentydninger til den katolske kirke her, bare en talemåde. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 18/10-2010 19:51
|
filiankat lad være med at skrive "Jay er en forpulet spasser! og"Du er sgu da en fucking narrehar din idiot". Det er den slags ting som giver røde prikker, lige meget hvor uenige i er. Jay har da ikke påstået at du personlig er pædofil. Så burde han have fået en prik. Han udtrykker sig generelt, så forstår ikke at du tager det så personligt. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 18/10-2010 19:53
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
filihankat skrev: Jay skrev: hehe Latour...selvfølgelig er her i verden nok kærlighed til os alle....sort som hvid...tyk som tynd... bare ærgeligt når folk udnytter deres sociale status og økonomiske fordel til at få noget på krogen som de ellers aldrig ville kunne uden...kolonimagterne har overtaget....det er udnyttelse og prostitution af værste skuffe......det som på DTW blot hedder "symbiose"... jeg agter at sammenligne det med pædofili el. blot køb af sex med børn for jeg mener i bund og grund at det hører til i samme skuffe....den med lort på håndtaget... Nej, nu må du kraftstejlme stoppe! Er vi nu også pædofile bare fordi vi kommer i Pattaya? Du er sgu da en fucking narrehar din idiot Uden at være enig i Jays holdning til hvad og hvordan Pattaya er, så er jeg enig i at det der debatteres i tråden intet har med pædofili at gøre og at den kommentar fra Jay er skudt helt ved siden af. Men det berettiger på ingen måde dit person angreb på Jay. Der er mange måder at debattere på men ovenstående er ikke en del af dem. Derfor får i begge en prik Admin john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 18/10-2010 20:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
sank skrev: Ja Thaikurt det er da dejligt at høre ? men nu startede jeg jo tråden for Pattaya hadere netop i håb om at høre deres skrækhistorier og hvor de nu har det godt ? det er jo muligt det er nogle steder der er vær at besøge ? Men det kan være vi skal starte en ny tråd for Pattaya Elskere ? ![]() Jeg forstår slet ikke hvad du mener.. først bliver du sur over kurt´s positive indlæg og nu bliver du sur over jay´s negative indlæg..? sank skrev:
Ja det er efterhånden helt klart at Jay s kendskab til Pattaya er nogle korte nat besøg hvor han har svimlet rundt. Nu er han bleven hellig i en ung alder ? der er jo nogen mellem hadere der har fået ordre fra Lægen at vil de blive ældre så ikke for tæt på en Bar Så nu tror jeg vi har en profil ?Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 18/10-2010 20:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Hvorfor gøre Pattaya til til helvedes forgår, som vi elsker at hade? Personligt har jeg haft nogle af de største sexuelle oplevelser der. Badekaret i gogo baren...to lækre nøgne tøser...skum...min tunge...tilskuere...høj musik...seriøs promille... Hvad skal man ellers bruge byen til???? Bitch Road...hahaha...200,- THB ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 18/10-2010 20:52
|
Payanak skrev: Hvorfor gøre Pattaya til til helvedes forgår, som vi elsker at hade? Personligt har jeg haft nogle af de største sexuelle oplevelser der. Badekaret i gogo baren...to lækre nøgne tøser...skum...min tunge...tilskuere...høj musik...seriøs promille... Hvad skal man ellers bruge byen til???? Bitch Road...hahaha...200,- THB ![]() Ja nu er det jo så ikke min stil, men 200 thb, var det for 2 på en gang, så er det godt nok billigt eller før ruder konges tid . Hvad med tilskuerne fik de 1 tbh i tips?
Redigeret af natty d. 18/10-2010 20:54 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 18/10-2010 21:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Der er mange der har haft gode oplevelser i Pattaya det er det der skriver positive indlæg . Så er det dem der har haft dårlig oplevelser i Pattaya der skriver negative indlæg. Så er det dem der aldrig har være i Pattaya men har en menig om Pattaya Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ja det er efterhånden helt klart at Jay s kendskab til Pattaya er nogle korte nat besøg hvor han har svimlet rundt. Nu er han bleven hellig i en ung alder ? der er jo nogen mellem hadere der har fået ordre fra Lægen at vil de blive ældre så ikke for tæt på en Bar
Så nu tror jeg vi har en profil ?

, der er nok mange der ryger , jeg gider dog ikke...så her er en fornuftig Pattaya turist...he he he he
Ja Natty jeg er ikke i tvivl om at du er enig med Jay og Gokinok
Men Admin John jeg startede jo tråden og er da bleven lidt kloger ?
så for min skyld må du gerne lukke tråden TAK