Se indlæg
 Udskriv debat
7-årige pige udvises
jojokent
Nu spurgte jeg ikke Bjarke85 men flyer. Men nu Bjarke85 er kommet paa banen igen saa kunne det vaere interessant at vide hvad han har imod Pakistanere eller folk fra Afghanistan og hvem er osv osv osv. Hvor skal man lave "research" for at faa defineret "knapt saa loedige". Givet der er urolige elementer blandt diverse befolkningsgrupper men ligefrem at komme med racistiske bemaerkninger synes jeg personligt ikke om.
Hugoboerge du kunne jo tage ned til syd Thailand og se hva problemet er med muslimer hvis du ikke lige helt fatter det.

THansen
Longway skrev:

Jeg satte tekst paa dette billede til FB-GRUPPEN. det er delt over 11.000. gange.

Som een skrev paa FB. en folketsunami kan blaese omkuld...BRAVO. Og ja, det er stort !

[img]https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1426338_387124731420624_1196529358_n.jpg[/img] is not a valid Image.

Ja, det er stort, men jeg tror desværre at det kommende kommunalvalg i næste uge er lidt medvirkende til den politiske velvilje som er set på det seneste, og måske også Lars Løkke Rasmussens bilagssag, som har givet Venstre et lidt flosset image. Jeg er i hvert fald lidt overrasket over at se Inger Støjberg og Lars Løkke Rasmussen så aktive i sagen.

De politiske motiver er dog ligegyldige for mig, hvis der kan komme en løsning på sagen

birkedhoj
Netop Fotofreak. Regeringen kan, hvis de vil, ændre loven da de har flertal.
Hvilken regering tror du tør lovgive med tilbage virkning, uden et enigt folketing ?
Flyver PE med THAI altid

Nahm
Bjarke85 skrev:

Det er da overhovedet ikke racistisk ? Min pointe er, at samtlige folkeslag fra islamistiske kulturer på nær bosniere, stort set alle sammen er et problem i Danmark. Altså knap så "lødige" som f.eks. Thailændere eller Vietnamesere osv. Som altid finder arbejde og sjældent er på offentlige ydelser, fylder vores fængsler, prøver at ændre VORES kultur og skaber ballade i det offentlige rum konstant.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
@Bjarke85,

Jeg er helt enig med dig, jeg har mange års erfaring med kriminelle udlændinge i storbyer......mit job bestod i at tage folk for tyveri, ballade, udvisning fra forretninger mm, og det var næsten altid muslimer der var problemet......jeg er blevet truet på livet MANGE gange, (endda selvom jeg er meget stille og rolig selv) også min familie truede de med at dræbe også......DET gjorde danskere/vesterlændinge aldrig...!!!!!..man skal nok have været i miljøet for at forstå hvor slemt det egentligt er.
Mvh,
Nahm

jh
Dejlig nyhed sagen skal for kl 19,00 i aften så det bliver vist kun til Im og Sunitras fordel.

http://nyhederne....-m%C3%B8de

Longway
Selvfoelgelig er denne sag fyldt med fed flaesk, men uden folkets opbakning var sagen gaaet stille og roligt i glemmebogen...Ude af oeje, ude af sind.
Mvh. Chiliposen.

At vaere kritisk, er ikke det samme som at vaere negativ.

ผมอาจจะยังไม่เชื่่อ แต่ไม่ได้หมายความว่าไม่เชื่อ อะไรก็ตามต้องคิดก่อนเสมอ

http://www.isaan-house.com
jh
Longway skrev:

Selvfoelgelig er denne sag fyldt med fed flaesk, men uden folkets opbakning var sagen gaaet stille og roligt i glemmebogen...Ude af oeje, ude af sind.

Ja det er rigtigt men en god opbakning hjalp på sagen.TV2 politiske radaktør sagde også at det var presset fra folket der har Bødskov&Co til at åbne op,og han mente at uanset hvordan det gik var Im og Sunitra snart tilbage.Jeg er meget glad på Im og Sunitras vegne.

natty
THansen skrev:

Ja, det er stort, men jeg tror desværre at det kommende kommunalvalg i næste uge er lidt medvirkende til den politiske velvilje som er set på det seneste, og måske også Lars Løkke Rasmussens bilagssag, som har givet Venstre et lidt flosset image. Jeg er i hvert fald lidt overrasket over at se Inger Støjberg og Lars Løkke Rasmussen så aktive i sagen.

De politiske motiver er dog ligegyldige for mig, hvis der kan komme en løsning på sagen

Er fuldstændigt enig, men nu er der jo gået politik i sagen, også herinde, med udsagn som røde lejesvende, lorteland osv., og links til nogle meget højreradikale hjemmesider.

Samtidig fornemmer jeg en del selvsving og hykleri af værste slags, da flere af debattørerne vist tidligere støttede 100 % op om DF og den tidligere regerings udlændingepolitik. Den gang blev der fra mange sider advaret om, at de regide regler netop kunne have de konsekvenser som vi ser. Efter hvad jeg ved, er loven endvidere ikke ny. Den er heller ikke vedtaget, af et stor flertal af Folketinget for at straffe Im og hendes mor.

Som vi alle ved: Når Fanden går i kloster, bliver han jo helligere end selv Paven i Rom.

Når det er sagt: Jeg synes som de fleste, at Bødskov har nosset så gevaldigt i sagen bla med skiftende udmeldinger og standpunkter, både før og nu.
På den anden side kan jeg heller ikke tage Løkkes og Støjberg alvorlig i rollen som "godhedens" tjenere, det er ren valgkampsstrategi og intet andet.
Redigeret af natty d. 13/11-2013 19:18
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Thomas72
Nu ser det ud til at sagen får en lykkelig udgang.

Ekstra udsendelse på TV2/Nord kl 20:40
For dem der ikke kan modtage TV2/Nord. Livestream her:
http://www.tv2nor...2nord-plus

Redigeret af Thomas72 d. 13/11-2013 19:46
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

Fotofreak
birkedhoj spurgte:
Hvilken regering tror du tør lovgive med tilbage virkning, uden et enigt folketing ?

Jeg kunne godt nævne et par stykker, men det er for plat.

Faktum er,at MB er villig til at se på om loven kan laves om.

Han har givet udtryk for, at hvis alle partier der er repræsenteret i folketinget går ind derfor, så er han villig til at ændre loven.

Så er min tanke: At når han er villig til en lovændring når alle partier er enige, så må han sgu også være villig selvom der er er uenighed i folketinget.

Undskyld, men jeg kalder MB for en slattenp*k

M.v.h. Fotofreak

PS: Jeg er stadigvæk modstander af love med tilbagevirkende kraft

flyer
@hugoboerge

Det kan diskuteres om det er racistisk eller ej men det er nu mit synspunkt at det er det og det er ogsaa nedsaettende.

Du kalder mig jo racist..... og får det oven i købet til at lyde negativtRolll
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

natty
Enighed om særlov, minus Dansk Folkeparti
http://www.dr.dk/...195932.htm

Longway
Saa maatte loegnhalsene boejer sig i stoevet...BRAVO !
Mvh. Chiliposen.

Thomas72
Den er for Im og Suthida.

Velkommen hjem inden længe. Yo baby

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

natty
@longway, løgnhalse? hvordan, uddyb gerne, hvis det da ikke bare er store ord og "slogans" du kommer med.

Alle partier undtagen Dansk Folkeparti, står bag aftalen, som åbenbart af partistrategiske hensyn er nogle kyllinger.
Hvis Im og hendes mor betød noget for dem, ville de som de andre også give håndslag.

På trods af slinger i valsen, er det godt at regeringen og andre ansvarlige partier endeligt er blevet klogere. Når alt kommer til alt, er sagen omsider landet rimeligt fornuftigt.
Redigeret af natty d. 13/11-2013 21:43

Nirvana
Det kunne være fet vis Metalica modtog dem i lufthaven
Come As You Are

HFD
Gad vide om ikke folketinget ikke også kunne lave en lov så jeg også kunde vende hjem til Dk. med min familie, har boet en menneskealder i Grønland nu og har tidsubestemt opholdstilladelse til konen, overvejer at flytte sydpå til Dk men det er ikke bare sådan lige. Da jeg er 55 år nu kan jeg jo nok ikke lige regne med at der ligger en job lige rundt om hjørnet med det samme og hvis vi skal til at starte helt forfra med familiesammenføring på prøvetid de næste 7 år. kan jeg jo ikke garantere at vil kunne være selv forsørgende hele tiden da der sikkert skal være efteruddannelse og sprogskole til konen med i billedet skulle vi så få brug for støtte vil min søns mor jo ikke mere kunne være i Danmark.

Longway
natty skrev:

@longway, løgnhalse? hvordan, uddyb gerne, hvis det da ikke bare er store ord og "slogans" du kommer med.

Alle partier undtagen Dansk Folkeparti, står bag aftalen, som åbenbart af partistrategiske hensyn er nogle kyllinger.
Hvis Im og hendes mor betød noget for dem, ville de som de andre også give håndslag.

På trods af slinger i valsen, er det godt at regeringen og andre ansvarlige partier endeligt er blevet klogere. Når alt kommer til alt, er sagen omsider landet rimeligt fornuftigt.

Min mening, samt beskyldninger finder du i indlaeg 155.
Mvh. Chiliposen.

natty
Longway skrev:

Min mening, samt beskyldninger finder du i indlaeg 155.

Jamen det gør du da, og det respekterer jeg selvfølgelig, selvom jeg stadig vil kalde dit indlæg for påstande og postulater med store ord.

Dansk Folkeparti er der nu ikke nogen som er gået udenom, de er selv gået udenom en aftale, som alle andre i Folketinget er enige i, noget som du ikke forholder dig til.
Fornuftigt at Bødskov ændrede sin holdning, så ingen havde vetoret.
Men tåbeligt at han lagde ud med at alle skulle være enige.

For mit vedkommende, vil jeg sige nok om det indtil videre, og lad os så om ikke andet da glæde os over, at der er fundet en løsning for Im, desværre indtil videre uden medvirken af DF.
Det havde været smukt, hvis et samlet Folketing havde gjort en forskel.

hugoboerge
flyer skrev:

@hugoboerge

Det kan diskuteres om det er racistisk eller ej men det er nu mit synspunkt at det er det og det er ogsaa nedsaettende.

Du kalder mig jo racist..... og får det oven i købet til at lyde negativtRolll

@flyer -paa intet tidspunkt har jeg kaldt dig for at vaere en racist. Mvh.

Spring til debat: