Se indlæg|
Flere udlændinge sælger sex i Aarhus
|
|
| Mykland |
Lagt på d. 06/03-2014 15:53
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
Nå, nu kan der vel næppe koges mere suppe på denne høne (diskussion) |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 07/03-2014 10:00
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Debatten er uendelig af den simple grund at man ikke generalisere pigernes motiver. jeg har det fra pigerne selv at nogle godt kan lide livsstilen, festerne, stofferne og de mange penge...andre gør det fordi de er på røven af den ene eller anden grund. Nogle af dem er vilde med sex, specielt når de har taget stoffer og andre hader det, men tænker kun på pengene imens.... Men jeg har ikke noget imod når fx. Bjarke mener som han gør, bjarke gør det i god tro og med hjertet det rette sted...sådan tror jeg de fleste af hos havde de første gang vi oplever det i Thailand..jeg har det sommetider stadig sådan når jeg ser en køn pige med en ulækker fed araber med et blik der udstråler ren ondskab....problemet er at verden ikke hænger sådan sammen...illusionen om den stakkels luder holder ikke her....jeg har derfor lært at rydde op i mit sind....jeg kan alligevel ikke redde verden og hive dem alle ud af miljøet...der kommer bare nye til....erhvervet er kommet for at blive og der er altid piger nok....ellers kommet de ind fra nabolandene.....Thailand er kontrasternes land og det samme gælder miljøet. Derfor er der heller ikke grund til at svine hinanden til og tiltale andre som klamme svin osv... det samme gælderne kunderne....der er både flinke og generøse kunder der passer godt på deres piger, men der er også egoistiske, voldelige og decideret ubehagelige typer....sådan er det...det er nitten der trækkes engang imellem...men kvinder lære hurtigt at skældne og sige fra...tro mig.. i miljøet møder du de sødeste piger og de værste hekse, men det er sjældent kunder aner noget, dels pga. sproget og dels fordi pigerne er mestre i skuespil....faktum er at mange af dem ikke behandler hinanden særlig godt, slås om kunderne og praler overfor hinanden hvem der har flest penge, guld, huse osv...ja, en del af pigerne på a gogo barene tjener flere penge end deres kunder....spørg fx. på baccara (soi cowboy) eller sensation i pattaya... Jeg spurgte igår en arbejdende pige hvorvidt man bør have ondt af dem og hun sagde at det skulle jeg virkelig ikke, de tjener kassen og vælger det selv, hun sagde at hun selv havde fået tilbudt arbejde i central world som tøjsælger, i en japansk restaurant og i en biograf...alle til fair lønninger, men hun valgte barlivet fordi der er flere penge....penge der går til iphones, smarte scootere og hendes thai kæreste.. hun sagde at det kun er de naive kunder der har ondt af pigerne og derfor sender store summer hver måned......det skal siges at naiv ikke er det samme som at behandle dem ordentlig og med respekt, men at folk virkelig tror på pigernes løgne og med glæde sender penge til den pige de tror der lider.....det er yderst udbredt fænomen og giver absolut ikke plusser i bogen at være naiv farang.. Redigeret af Anonym Bruger d. 07/03-2014 10:12 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.