Se indlæg|
muslimer
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/02-2006 20:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
rmk Saa let slipper du ikke med det svar du kommer med. Du skriver: jeg vil hjellere se en muslim brænde et dansk flag end at se det blive fremhævet af en DF'er Hvad mener du saa med det ? Redigeret af thaikurt1 d. 08/02-2006 20:15 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| rmk |
Lagt på d. 08/02-2006 20:19
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 40 |
præcis hvad jeg netop skrev... at det gør lige så ondt på mig at se Pia Kjærsgård stå og vifte med danebrog mens hun spreder sine budskaber som at se en muslim brænde det af. ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 08/02-2006 20:26
|
|
rmk Saa præcis ord du komme med i dit indlaeg. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| rmk |
Lagt på d. 08/02-2006 21:35
|
|
Thaikurt: jeg tror ikke jeg forstod dit seneste indlæg her? |
|
|
|
| high-tower |
Lagt på d. 09/02-2006 04:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 214 |
Jeg sad lidt og tænkte over hele denne obskure situation. 12 latterlige tegninger i en lille avis i et lille land og fanden er pludselig løs. Hele landets befolkning er nærmest udråbt som islams fjende nummer 1, og beskyldninger og løgne historier ryger over plankeværket i begge lejre. Vi har i dag alle muligheder for at kommunikere - Internet, mail, sms osv. - det er rart syntes vi, men er det nu også det? Mennesker har en særegen evne til at være sensations hungrene - det er det vi vil have, der være action og spænding! Er der noget bedre end at sidde og brumme lidt til nyhederne og aftenskaffen, mens man svælger i død og ødelæggelse? Vi ved det - og medierne ved det! enhver nyhedschef med respekt for sig selv, sørger da for at have et kamerahold og en rapporter indenfor rækkevidde af danske ambassader "for det kunne jo være der var nogen der gik amok!". Prøv at forestille jer hele denne konflikt hvis der ikke var tv dækning af urolighederne? Så kunne man ikke opnå 15 sekunders berømmelse ved lige at kaste en molotov cocktail over hegnet, eller skyde lidt med sin AK47 eller brænde et dansk flag af. Forstil jer hvordan det hele ville løbe ud i sandet, hvis samtlige tv stationer blev enige om ikke at dække emnet i 14 dage. - Men vi vil jo gerne se nyheder ikke? - så det kommer desværre ikke til at ske. Se nu eksemplet på den danske pølsemand, som efter sigende var blevet overfaldet af 2 herboende muslimer for at have solgt urent kød - det var løgn og latin ifgl. politiet. Men hold da op, det var noget der solgte billetter den dag! Men det viser endnu engang hvor stor en magt medierne har - det er i sig selv skræmmende. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 09/02-2006 06:44
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
»Jeg ser imamerne som et af de største problemer, som Danmark står overfor. De burde virke som kulturformidlere, men de opfører sig som kulturmodstandere. Jeg er overbevist om, at de sætter integrationen i stå og medvirker til, at svage unge ikke kan klare sig ved at gøre dem til en del af en islamistisk kultur og fanatisme. Deres gammeldags holdninger resulterer i, at folk ikke kan få lov til at udvikle sig. Dermed skaber de polarisering i samfundet,« mener Kamran Tahmasebi. http://www.jp.dk/...fid=11326/ |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/02-2006 09:17
|
|
rmk hvis du har skrevet det paa den maade for saa hvad det nemme at laese og forstaa hvad du meniger. Men jeg staa stadig fast paa hvad jeg skrev saa svar til dig. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| rmk |
Lagt på d. 09/02-2006 10:48
|
|
Thaikurt: Det er også fair nok ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/02-2006 11:05
|
|
Naar man i disse dage laese avisen kan man laese dem der raaber hojt op er de muslimes land eller land hvor man har muslimene befolkning er ogsaa dem der modtage udlandbistand. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 09/02-2006 19:04
|
|
Dansk hjemmeside siger undskyld til den islamiske verden Med håbet om større mellemfolkelig tolerance og respekt skriver tusinder af danskere nu under på et forsoningsbrev til den muslimske verden. Link til BT : http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=419872/ link til undskylden : www.anotherdenmark.org, HVis der nogen af jeg der har behov for at give muslime en udskylden kan man paa BT laese hvad det handel om og saa tryk paa den linke jeg har lagt ind saa kan man skriver saa paa. Jeg har ikke taenk mig at skriver under da jeg mener der ikke noget at undskylde for. Redigeret af thaikurt1 d. 09/02-2006 19:13 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| rmk |
Lagt på d. 09/02-2006 19:44
|
|
Det er et super tiltag det der... så det lige i tv og blev helt varm om hjertet... Endelig nogen der forsøger at påvirke alt det her lort i en positiv retning... LOVE ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/02-2006 20:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Ja jeg kan sgutte se hvad vi skal sige undskyld for Jeg kunne ikke drømme om at sige undskyld for noget jeg ikke har gjort Det er nogle mærkelige mennesker som siger undskyld for noget de ikke har gjort bamsen Redigeret af d. 09/02-2006 20:08 |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 09/02-2006 20:26
|
Hej rmk, Sig mig er du kommunist, eller er dit billede en karikatur? |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/02-2006 22:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
altså undskyld robert, og hvis han er kommunist? mvh rinpoche |
|
|
|
| Khun Tee |
Lagt på d. 10/02-2006 00:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 110 |
Jeg kan da heller ikke se hvad vi skal undskylde for, er det fejlcitaterne af vores dronning eller de billeder som en arabisk avis har trykket for længe siden. Hvad er det lige vi har gjort galt og skal undskylde for, er det ikke en lille gruppe imamer fra danmark der skal undskylde eller hvad. JEG VIL SKU IKKE UNDSKYLDE NOGET.
John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/02-2006 01:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det kunne være at der skulle komme en delegation op fra de muslimske lande og sige undskyld til os , det er en iman fra hvores lille land der har startet det hele med en lille gruppe tilhængere med billeder der åbenbart er kommet fra de arabiske lande hvor de er lavet , hvis jeg skal forstå ekstrabladets leder idag , det kan være han har været fornærmet over en aller anden ting måske ikke fået sin bistandshjælp og så har han prøvet at male fanden på væggen og det må siges er lykkedes meget godt , en anden ting er at hvis de mener alle skal eller blive troende muslimer mener jeg ikke at det er den måde de skal forsøge sig på , dette de gør er jo kun at skabe endnu mere modstand mod islam , så det der sidder over halsen bruger de ikke meget i den sammenhæng |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 10/02-2006 05:02
|
rinpoche, rinpoche skrev: altså undskyld robert, og hvis han er kommunist? mvh rinpoche Jeg forstår godt din reaktion, for hvad er det nu for noget, men jeg har meget dårlige erfaringer med kommunister, især fra folkeskolen. Det er meget manipulende mennesker, som ikke holder sig tilbage fra noget. Min tanke var mere, om han blot har valgt billedet, fordi det er flot. Men måske er der andre som mig, der får nærvøse trækninger over associationen med kommunister, og hvis det ikke er hensigten, så bør han da vide det. Anyway, et meget stort sidespring, men ligheden med JP-tegningerne, og som man kan lære især af NLP, er, at det er en meget god ide ikke kun at tænke, hvad man selv er, men også hvordan andre folk tolker ens signal. Redigeret af Robert Kronberg d. 10/02-2006 05:21 |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 10/02-2006 06:43
|
|
Kaere KronbergTH Du beklader dig over i et andre indlaeg at man kun laese sidste indlaeg og saa svare. Det er præcis det du gor med rmk indlaeg for hvis du har laese han indlaeg saa kan du se at han har skrevet han er nærmere radikal, Redigeret af thaikurt1 d. 10/02-2006 06:46 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 10/02-2006 08:19
|
Kære thaikurt, Ja, ja, men min bemærkning var også et dumt sidespring, men det er et sjovt og ejendommenligt billede. Det ligner sådan en flipper fra Peru med skråhue med stjerne på, men det kan godt være, at det bare er håret, og så er det mig selv, der associerer... Men hun ser noget gnaven ud... Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 10/02-2006 09:01
|
|
KronbergTH jeg troet ogsaa forste at han hvad kommunist med det billede han har sat ind men saa er han radikal det er lige saa slemt som at vaere kommunist. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.