Se indlæg|
Slut med visarun ?
|
|
|
Lagt på d. 19/11-2007 08:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Cyberstar skrev: deepseadivers skrev: Blandt alle de expath Jeg hænger ud med her i bkk, så forlyder det at de 800.000B stiger til 2 mil Bath. Er der nogen der kan bekræfte dette eller afkræfte dette? dsd [img]http://www.thaivisa.com/forum/style_emoticons/default/cheesy.gif[/img] is not a valid Image.[img]http://www.thaivisa.com/forum/style_emoticons/default/cheesy.gif[/img] is not a valid Image.[img]http://www.thaivisa.com/forum/style_emoticons/default/cheesy.gif[/img] is not a valid Image. Undskyld at jeg trimler grinende rundt på gulvet - jeg kom bare til at tænke på nogle af kommentarerne om folks omgangskreds når tilsvarende spørgsmål bliver stillet ovre på thaivisa.com - prøv ad ![]() Hvad kender du til min omgangskreds? dsd |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 19/11-2007 13:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Jeg har intet hoert om at de 800k vil blive aendret til 2M. Beloebet er dog historisk blevet haevet et par gange siden visaet blev skabt har jeg hoert. Mener(husker muligvis forkert) at det var foerst 200k, nogle aar efter blev det saa til 400k, og senere til 800k. Saa kigger man paa "trenden" ser det ganske rigtig ud til at man ca. dobler hver gang man oeger beloebet. Ca. 1.6M (rundet op til 2M) ville saa maaske vaere naeste tal? Igen; blot spekulation(eller barsnak ) fra min side da intet har hoert fra bekendete om en stigning (endnu...).Mange vil sikkert ogsaa spoerge til hvem der der er retired og bruger ca. 170k/md som de 2M jo ville svare til.... Man kunne dog ogsaa forestille sig at man, uanset alder, kunne faa et visa ved at "fastlaase"(time deposit, condo, whatever) 2M Baht i still med det gamle investment-visa - men nu er jeg ude i vild spekulation! ![]() Skaal! |
|
|
|
| KENTHSA |
Lagt på d. 20/11-2007 07:43
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Hej! Det nya när det gjäller 800.000 bth är att de ska finnas på kontot 3 mån innan du flyttar og ska finnas där. kenth |
|
|
|
| KENTHSA |
Lagt på d. 20/11-2007 07:48
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
hej! tipps ang visa. [url]www.scan-siam.com[/url] klikk på nya visumregler på vänster sida. Kenth Redigeret af d. 20/11-2007 09:01 |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 21/11-2007 05:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Der sker konstant opdateringer til fortolkningen af reglerne for visas i Thailand. Det er denne usikkerhed som mange beklager sig over, MERE end det er selve reglerne. Reglen om de Baht 800k 3 mdr paa kontoen foer man soeger om fornyelse betyder f.eks. for de fleste at de skal saette ca. en million ind hvis de lever af pengene hvert aar.(og de 3 mdr op til fornyelse). Skaal! |
|
|
|
| topdogdk |
Lagt på d. 25/12-2007 13:35
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Det er kun første gang man søger "retirement visa", at de 800.000,- skal stå der i 3 mdr. Add life to your days,
not days to your life |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.