Se indlæg
 Udskriv debat
KVINDER TA'R PÅ SEX FERIE!
Django
jsh71 du forsætter med at tude. Ta en kiks.

Nu har du tudet om det i så lang tid, at du i den grad fremstår som YNKELIG.Sad

Hvorfor bruger du ikke din tid inde på den anden side,hvor alle de udstødte alligevel er samlet. Derinde gider de måske høre på dig.Shock
Redigeret af Django d. 19/04-2009 12:33

Webmaster
Django skrev:
Det er snæversynede og frustrerede fruentimmere som Sarah og Freja. Der er så tilpas forarget over en evt. aldersforskel. Helt ærlig piger…Hvis jeg skal betale for den service, så gider jeg squ ikke en overvægtig bedrevidende frustreret kvindemenneske fra Danmark.Sad

Django skrev:
Freja du er sateme godt nok ynkelig, først fremfører du en journal som bevis. Nu vil du ikke komme med beviset. Hvorfor holder du ikek bare mund med dine latterligheder. Du er en lystløgner, der hiver diverse løgne frem eftersom debatten raser. Nu er din nye puddelhund tiger begyndt at gø om han har snakket med dig .LOOOOOOOOOOOOOOL Tiger er oprettet den 25.3 2009 - ja goddaw dooooooooooooooh.

Django skrev:
jsh71 du forsætter med at tude. Ta en kiks.

Nu har du tudet om det i så lang tid, at du i den grad fremstår som YNKELIG.Sad

Hvorfor bruger du ikke din tid inde på den anden side,hvor alle de udstødte alligevel er samlet. Derinde gider de måske høre på dig.Shock

Rød prik givet til Django for flere gange at have gået over stregen med hvad der kan accepteres i en ordentlig og seriøs debat.

Og til jer andre, please lad nu os Admin prøve at få uddelt de røde prikker i ro og mag - også selvom det til tider svigter og selvom enkelte nogen gange synes de er uddelt skævt. Vi prøver bare vores bedste så siden er til at holde ud at besøge for alle.

Tak og god weekend - i hvert fald det der er tilbage af den.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
juj

Efter flere aars lystigt frekkventeren af Bar milioejet her i Thailand, vil jeg lige sige jeg ikke, har rendt ind en Bar pige under 18 aar. Maaske andre af Herrene har? Jeg tvivler.
De sidste mange aar er der slaaet haardt ned paa paedofili. Og sex med midreaarige. Og heldigvis for det. Thailand har i flere aar kaempet mod det daarlige ry, som et fristed, for maend der fortraekker endog, meget ungt koed. Og hvad det angaar hjaelper et par Bath fra Kunden eller Bar ejeren altsaa ikke med at faa Politi og myndigheder til at se gennem fingrene.

Hvad angaar friviligheden, har jeg flere gange set en Farang blive afvist af en pige, enten pga af typen af sex han oenskede. Eller fordi han af den ene, eller anden grund ikke faldt i pigens smag.

Sexturisme er kommet for at blive, uanset om man kan lide det eller ej. Og uanset hvor meget det bliver debateret her, eller i andre foras.

Django
Pfft
Redigeret af Django d. 19/04-2009 15:46

valborg
Django skrev:
Pfft

Jeg synes at vi skal give en stor hånd til Django. Han har en fænomenal måde at kommunikere på.

Webmaster
valborg skrev:
Jeg synes at vi skal give en stor hånd til Django. Han har en fænomenal måde at kommunikere på.

Skal vi ikke lige give Django en chance for at opdage sin røde prik. Som det ses fra hans indlæg du citere fra, så har han først skrevet et eller andet og siden redigeret det væk. Det tyder jo på at han har taget den til efterretning.

Lad os lige være lidt fair overfor hinanden, og så ellers få tråden tilbage på ret køl igen.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Django
Hva har havet pludselig skyllet op HVALborg. Sad

bruno
Freja
Kunne man forstile sig at de junaler du hefter dig ved, at du kan se om de forhold mellem en ældre dansk mand og en mindreårig alså under 18 år rent faktisk er sket for over 10 år siden ? for juj siger, så er der viklig rydet op i bar miljøet i Thailand, ignem de siste 15 år, jeg syndes bare det viker mærklig hvis det er auktuel sager du taler om.

http://gj-blog.dk/
paulsenp skrev:
Jeg tror desværre ikke, at debatten her er til at redde. Den har kørt for længe, og er blevet alt for personlig. Det minder om en verbal udgave af kampe mellem FCK og Brøndby hooligans. For udenforstående må nogle af debatterne her virke som bekræftelse på alle fordommene om sexturister.

se fø li er debatten til at redde. Vi skal bare droppe benævnelserne, bedømemlserne, osn, så kører det fint. Ja.

Spring til debat: