Se indlæg
 Udskriv debat
Hvorfor ????
rastloes
JD skrev:
Har du prøvet at opholde dig i længere tid i Nykøbing Mors?

Det er Jantelovens "sorte hul" - alt bliver vendt på hovedet og brugt imod dig...

Nej, jeg er ikke født der, har aldrig boet der, men jeg holdt sommerferie der, og fik tæsk af de indavlede "Twin Peaks" agtige ø-boere..Angry

Se bare resultatet af den oplevelse, ikke?!

JD

Hvad skyldes angrebet mod dig?

PS: Tak for tidligere link... den bog skal jeg læse...Det har længe været et fænomen (janteloven) som skabte mange spørgsmålstegn hos mig, som er opvokset med motto "Du er din egen lykkes smed".
Bangkok (feb.99, juli 09, august 10)
Phuket (feb.99, april 08, august 08, juli 09, september 10)
Næste gang:
efterår 2012

rinpoche
FedeFinn skrev:
rinpoche skrev:
Looser er med et O. Loser Pfft

Du er til stadighed kraftig underfrankeret. Angry

Det hedder kraftigt, det er et adverbium. Pfft

Jeg kan se at min - synes jeg - temmelig neutrale bemærkning omkring: Citat: "klientellet i Patty" Citat slut: pissede dig tilstrækkeligt af til at du nu føler dig foranlediget til at snappe mig i hælene. Jeg foreslår at du vænner dig til hælniveauet, det er så langt som du kommer. Og det er jo meget passende at på thai hedder hæl: ส้นตีน Grin Den kan du så passende tygge lidt på.
Redigeret af rinpoche d. 30/09-2009 20:38

Anonym Bruger
Tak for din hurtige responsSmileSwed, men hvis du føler at jeg angriber DE KLOGE så må jeg give en undskyldningSmile det var bare en fustration, føler ikke at jeg bliver taget alvorligt???
så en gang imellem, tja så flyder bægeret over.
MVH NID

JD
rastloes skrev:
JD skrev:

Det er Jantelovens "sorte hul" - alt bliver vendt på hovedet og brugt imod dig...

Nej, jeg er ikke født der, har aldrig boet der, men jeg holdt sommerferie der, og fik tæsk af de indavlede "Twin Peaks" agtige ø-boere..Angry

JD

PS: Tak for tidligere link... den bog skal jeg læse...Det har længe været et fænomen (janteloven) som skabte mange spørgsmålstegn hos mig, som er opvokset med motto "Du er din egen lykkes smed".

Jeg var vel for fræk, og sagde tingene "lige ud af posen" - og det har jo sådan set ikke ændret sig ret meget...

JD

PS: Mon ikke Janteloven er en iboende psykisk størrelse i nederlags-vante danskere? Måske etableret i 1800 'et eller andet, hvor vi mistede det meste til Prøjserne (- no offense Rastlos!) - og siden da har vi svælget i hvad vi IKKE kan, og i særdeleshed ikke må?
Redigeret af JD d. 30/09-2009 20:43

swed
JD skrev:
rastloes skrev:
JD skrev:

JD

Jeg var vel for fræk, og sagde tingene "lige ud af posen" - og det har jo sådan set ikke ændret sig ret meget...

JD

PS: Mon ikke Janteloven er en iboende psykisk størrelse i nederlags-vante danskere? Måske etableret i 1800 'et eller andet, hvor vi mistede det meste til Prøjserne (- no offense Rastlos!) - og siden da har vi svælget i hvad vi IKKE kan, og i særdeles ikke må?

Janteloven må komme fra Jylland, har aldrig hørt om ting vi ikke kan eller må her på Sjælland, det er måske derfor sælland bare er bedere end JyllandPfft
Swed

FedeFinn
rinpoche skrev:
FedeFinn skrev:
rinpoche skrev:
Looser er med et O. Loser Pfft

Du er til stadighed kraftig underfrankeret. Angry

Det hedder kraftigt, det er et adverbium. Pfft

Jeg kan se at min - synes jeg - temmelig neutrale bemærkning omkring: Citat: "klientellet i Patty" Citat slut: pissede dig tilstrækkeligt af til at du nu føler dig foranlediget til at snappe mig i hælene. Jeg foreslår at du vænner dig til hælniveauet, det er så langt som du kommer. Og det er jo meget passende at på thai hedder hæl: ส้นตีน Grin Den kan du så passende tygge lidt på.

Lider du af mindreværd ? siden du føler dig ophøjet til at måtte påpege et manglende T .
Hvis vi nu bliver enige om, jeg staver som en 10 årig, så behøver vi ikke spilde mere tid på det.

Jeg foreslår at du vænner dig til hælniveauet, det er så langt som du kommer TRO mig, det er du rigtig rigtig heldig med
Redigeret af FedeFinn d. 30/09-2009 21:40
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

FedeFinn
deepseadivers skrev:
[

yeah the poor man dont have any life

Deep, du forsætter din nedtur, kan jeg se Shock
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.

roald
denne tråd har nu 116 nye indlæg på bare 24 timer Shock

prasat
problemet med disse lange tråde er at man kun kan komme igennem 1-2 tråde inden man skal videre i dagens teksi.

men JD jeg syntes godt nok du er sunket langt ned, bare det at du kan give narkovraget ret i noget som helst, det er mig ufatteligt.

for min skyld må i gerne forsætte jeres diskutioner også i nye navne, det er altså mere underholdene end læse om visum reglerne igen og igen.

prasat

prasat
dobbelt indlæg
Redigeret af prasat d. 30/09-2009 22:31

risbaronen
prasat skrev:
problemet med disse lange tråde er at man kun kan komme igennem 1-2 tråde inden man skal videre i dagens teksi.

men JD jeg syntes godt nok du er sunket langt ned, bare det at du kan give narkovraget ret i noget som helst, det er mig ufatteligt.
for min skyld må i gerne forsætte jeres diskutioner også i nye navne, det er altså mere underholdene end læse om visum reglerne igen og igen.

prasat

som altid rammer du helt rigtigt jeg kunne ikke have sagt det bedre selv... jeg har selv tænkt at det var lidt af en falliterklæring

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
Dream
Hvem er narkovraget ? [img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley023.gif[/img] is not a valid Image.

rinpoche
FedeFinn skrev:

Lider du af mindreværd ? siden du føler dig ophøjet til at måtte påpege et manglende T .
Hvis vi nu bliver enige om, jeg staver som en 10 årig, så behøver vi ikke spilde mere tid på det.

Jeg foreslår at du vænner dig til hælniveauet, det er så langt som du kommer TRO mig, det er du rigtig rigtig heldig med

hmm.. ส้นตีน, ovenstående lyder vitterlig som en forblommet trussel, som du burde holde dig for god til at komme med.
Redigeret af rinpoche d. 01/10-2009 00:20

risbaronen
rinpoche skrev:
FedeFinn skrev:

hmm.. ส้นตีน, ovenstående lyder vitterlig som en forblommet trussel, som du burde holde dig for god til at komme med.

jeg troede man skulle tale pænt til hinanden herinde ? rimeligt bøvet at skrive thai ord til en dansker

tør du skrive hvad det betyder på dansk ??

du er sikkert en af de dem der også kan finde på at snakke thai til andre faranger fordi du vil være sikker på de finder ud af du kan snakke thai
Redigeret af risbaronen d. 01/10-2009 00:31

rinpoche
Har, har. Jeg kunne aldrig drømme om at tale thai til andre end thailændere.

Jeg har allerede fortalt hvad det betyder. Prøv at læse tråden.

. Og det er jo meget passende at på thai hedder hæl: ส้นตีน Grin Den kan du så passende tygge lidt på.

risbaronen
rinpoche skrev:

. Og det er jo meget passende at på thai hedder hæl: ส้นตีน Grin Den kan du så passende tygge lidt på.

vi er enige om at du kaldte fede finn for ส้นตีน i dit andet indlæg ikke ? vi er vist begge to klar over at det ikke kun betyder hæl ikke ?

jeg har læst tråden
Redigeret af risbaronen d. 01/10-2009 01:21

risbaronen
risbaronen skrev:
rinpoche skrev:

hvorfor skriver du så på thai til fede finn du er vel klar over at han er dansker ?

vi er enige om at du kaldte fede finn for ส้นตีน i dit andet indlæg ikke ? vi er vist begge to klar over at det ikke kun betyder hæl ikke ?

jeg har læst tråden

Til Suk, et narkovrag er en person der er blevet et vrag, grundet narko. Jeg kender een herinde der har fortalt på denne website, om at blive narkovrag.
Til risbaronen, det er længe siden folk har talt pænt til hinanden herinde.

risbaronen
ABEKATTEN skrev:
Til Suk, et narkovrag er en person der er blevet et vrag, grundet narko. Jeg kender een herinde der har fortalt på denne website, om at blive narkovrag.
Til risbaronen, det er længe siden folk har talt pænt til hinanden herinde.

du har fuldstændig ret i alt det ovenstående

Dream
Fordi man i tidernes morgen har leget lidt med sne i 1 aars tid saa er man et narkovrag her 20 aar efter........syntes at den er noget billig.

Men til Risbaronen, Abekatten og Prasat, var det virklig det eneste i lige kunne kradse i, vorherre bevars...

Sjovt nok turde i ikke at saette navn paa hva', har i ingen nosser siden jeres bralder skal pakkes ind eller er i bange for den stygge prik.........totalt til grin........Grin

Baron.

Lidt ynkelig at i mange af dine indlaeg skriver du : Det syntes jeg ogsaa, faa dig en mening..........kom paa banen...........Cool
Redigeret af Dream d. 01/10-2009 02:17

Spring til debat: