Se indlæg|
Hjælp mig!!!!!!
|
|
| moon |
Lagt på d. 07/06-2010 07:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Det her er sku fed humor det sku sjovere end at se morsom film ha ha ha jeg griner endnu Det må være toppen af humor man kan ikke påstås at være dum når man har sådan en fantasi ha ha ![]() mvh Moon ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 07/06-2010 10:21
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Det er korrekt, at hun på den ene eller anden måde kan lade sig skille uden sin mands fulde viden - især hvis de aldrig har været samboende, for så kan hun anklage ham for dette. Dog kan hun ikke ændre sit nye "Fru" på sit ID-kort til "Frøken", så hun vil altid være en frue, om end hun vil blive en fraskilt frue, og det er knap så godt. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 07/06-2010 11:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
hvis historien er sand (jeg tvivler staerkt) er der vel de foerste 100 tosser klar i kulissen
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| Larsen73 |
Lagt på d. 07/06-2010 12:09
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 49 |
Det er et af de mest underholdne indlæg jeg har læst længe og så på en regnvåd mandag !!!Smid blot en kopi op af din immigration snip og gryden vil komme i kog igen...
Once you go Asian, you won't go Caucasian
|
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 07/06-2010 12:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Hvor f..... er BJ han plejer og have gode svar på ALT. Vi har ikke hørt fra ham længe. |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 07/06-2010 12:36
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Esben skrev: Hmmm efter opfordring skriver jeg lidt om min tur til Thailand. Jeg ankom til Phtsanulok onsdag d 19 maj sent om aften, sammen med en ny fundet ven, som kan tale thai. Da vi ankom til hotellet ringede jeg til min kones onkel, og de kom til hoellet så jeg kunne få mit godnat kys, og hun var alt det jeg havede forstillet mig, lille sød ung og smuk, vi aftalt at de skulle komme næste dag, og vi skulle ud og købe de 10 bhat i guld som var brudens pris hvilket blev til 11 bhat da ringe kom oveni. Lørdag d 22 maj blev vi gift a la thai-budda bryllup, det var et kæmpe bryllup, 250 gæster live musik og danser, kl ca 11 var vi færdig med vores pligter, og kl 11.30 tog vi ind på hotellet, min smukke kone ville gerne til frisør og have ordent sit hår, så vi gik til frisør og hun siger kan gå hjem og hun komme når hun er færdig. Efter 3 timer er hun ikke vendt tilbage, og jeg går til frisøren som siger hun er gået for længe siden, ok jeg prøver at ringe til hende og hun slukker sin tlf, fedt hun er en runaway bride så jeg tager kontakt til onkel og vi snakker sammen mange gange i løbet af aften, og bliver enig om at gå til politiet næste dag.Hos politiet får vi en god og hurtig behandling, min nye onkel`s far er ex general, og de vil efterlyse hende. Jeg er ikke helt tilfreds, og vil godt gøre noget selv, så vi køre til en foto shop, og får lavet 200 billeder af min kone, og familien skriver på thai 2000 bhat i dusør og onkel´s tlf nr, jeg har været så længe i phitsanulok at jeg godt hvordan jeg skal finde min kone, svaret er Tuktuk de kan finde alt til dig, så min danske ven og jeg køre rundt med vores faste tuktuk, til alle tuktuker i phitsanulok, og i løbet af 24 timer er der 10,000 øjne der kigger efter min kone, mandag blev hun fundet Tirsdag morgen kom onkel med hende, og vi tog til Bangkok og hurtig fik vi ordent alt papir amphur det hele torsdag blev vi rigtig gift. Torsdag eftermiddag tog vi til Hua hin, min kone havede aldrigt set havet og hun havede tåre i hendes øjne, da vi gik ned til stranden for at spise. Vi er på nat market i Hua hin, og ender hjemme på hotellet, hvor jeg snakker lidt for meget med en pige fra skolen som er med os, og jeg ved nu min kone sensynligvis blev helveds skinsyg på mig, måden hun viser det på er at kigge på mig og åben en øl, og begynder at drikke, jeg bliver helt paf, og tænker længe hvad jeg skal gøre, og kommer frem til at hun opføre sig som en dum unge, mit valg er at trække hendes bukser af, og ligge hende over mit knæ og give hende en endefuld (kæmpe fejl) nå men alting ender og hun lover ikke at gøre det igen, og vi falder til ro ligger tæt, og næste morgen er hun stukket af igen, og denne gang lader jeg hende løbe fordi vi er rigtig gift nu, og hun lader nok høre fra sig når hun mangler penge. Mandag første sms I have no mony send mony atm now ok? (Hmm sød kone) så jeg skriver tilbage at jeg har afleveret hendes ting på skolen, og når hun begynder i skole vil de udbetale hende 500 bhat pr hel skole dag i løn, og at jeg har betalt husleje for 6 måneder, og for skole ophold, og har fundet en pige som hun kan bo sammen med, så der står vi nu. dagen inden min afrejse fik jeg en ny sms, hun skriver hun savner mig, og elsker mig og vil starte i skolen mandag tja måske gør hun det, hvis hun vil have penge af mig er det den eneste mulighed hun har. Jeg har et fantastisk positiv billede af thailand, med mig hjem og har fået nogle super gode venner, og jeg tager afsted igen, måske vil min kone vise mig rundt i thailand, og hvis ikke er der andre som vil og tro ikke jeg har siddet trist på et hotel værelse, det mest spændene forbliver uskrevet.Venlig hilsen fra Esben Hæ-hæ! Blev lige inspireret, tak Esben.. Giv dem en røvfuld når de ikke makker ret de små risgnaskere. ![]() PL Redigeret af PL d. 07/06-2010 12:38 |
|
|
|
| paulsenp |
Lagt på d. 07/06-2010 12:48
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 942 |
Esben tror, at hans kone er låst fast i ægteskabet, mens han selv kan gifte sig igen hjemme i Danmark, hvis han skulle få de lyster. Hvad mon der sker, hvis konen tropper op på den danske ambassade med den thailandske vielsesattest? Peter
|
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 07/06-2010 12:58
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Han kan risikere og blive flået i hoved og røv, hvis ellers familien har råd til en dygtig advokat............
Redigeret af SteenJ d. 07/06-2010 13:00 |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 07/06-2010 15:04
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
paulsenp skrev: Esben tror, at hans kone er låst fast i ægteskabet, mens han selv kan gifte sig igen hjemme i Danmark, hvis han skulle få de lyster. Hvad mon der sker, hvis konen tropper op på den danske ambassade med den thailandske vielsesattest? Hvis han gifter sig igen i DK, og pigen tropper op på ambassaden med sine papirer, så er det et problem... Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 07/06-2010 15:13
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Robert Kronberg skrev: paulsenp skrev: Esben tror, at hans kone er låst fast i ægteskabet, mens han selv kan gifte sig igen hjemme i Danmark, hvis han skulle få de lyster. Hvad mon der sker, hvis konen tropper op på den danske ambassade med den thailandske vielsesattest? Hvis han gifter sig igen i DK, og pigen tropper op på ambassaden med sine papirer, så er det et problem... Hilsen, Robert Helt enig. Der er tale om bigami. |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 07/06-2010 15:18
|
Esben Du må ikke misforstå det jeg skriver. Jeg ønsker alt godt for dig. Men nu forstår jeg godt de råd jeg har fået i min søgning efter den store kærlighed i Thailand. Man skal ikke være naiv. Lyt ikke kun til dit lille hoved og hjertet. Men i særdeleshed brug fornuften. Jeg ved godt det ikke hjælper dig. Men din historie har hjulpet mig.......... Som sagt held og lykke til dig Esben. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 07/06-2010 15:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Den eneste hjælp der vil flytte noget er en præfrontal lobotomi .... |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 07/06-2010 15:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
foerst taenkte jeg, om det var noget med oerevoks. men haelder nu mere til at det drejer sig om Hjernebeskadigelse og sexuel abnormitet
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/06-2010 15:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
rin, du må lilge oversætte de latinske ord |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 07/06-2010 15:39
|
Du kan læse mere om præfrontal lobotomi her: http://www.kriste...emisk-form Men er et ikke lidt uden for emnet? |
|
|
|
| esanboy |
Lagt på d. 06/08-2011 03:56
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Hej alle sammen Til alle der har prøvet Esbens situation og nu også min. Ved ikke om det er forkert at tage denne tråd af lidt ældre dato op igen, men efter at have søgt rundt på div. sider, faldt jeg over denne tråd. Jeg har ligesom Esben mødt min kone på TLL, forskellen er så at jeg havde besøgt hende 2 gange og blev gift på den 3 tur. Vi blev gift en Lørdag, hun forsvandt Onsdag ugen efter. Altså ikke helt så grelt som Esbens situation. Jeg har hellere ikke givet så meget i medgift. Det er utroligt hårdt at tro man har fundet den eneste ene, for derefter at blive dumpet øjeblikket efter. Skal dog siges at jeg ikke er nogen flot fyr, lidt halvfed. Men igen så var det ikke en model jeg fandt på TLL, hun er 38 og lidt stor af en thaier at være. Så et perfect match ville jeg mene og så igen ikke, for smuttede gjorde hun. Ja, her troende man at TLL var et reelt sted, hvor thai damer søgte den eneste ene. Ja, klogere blev man. Aldrig mere TLL her. Vil gerne høre lidt om hvordan du (Esben) er kommet ovenpå igen og videre i livet ovenpå sådan en omgang, om du har haft modet til at finde en ny.? (Jeg har ikke modet, endnu) Om du er i Thailand. ?Jeg er i Thailand, dog langt fra min kones hjemstavn. Også om du har fået de ting tilbage som du gav hende.? Hvis du ikke har lyst til svare, så er det forståeligt. Ikke nemt at blive droppet og da slet ikke så hurtigt som dig. Samme dag er da det groveste jeg nogensinde har hørt. Mvh esanboy |
|
|
|
| uan |
Lagt på d. 06/08-2011 04:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Ja som jeg læser dit indlæg er det din naive indstilling til Thai kulturen som har bragt dig i fedtefadet. Hvis du stadig er gift med hende, så må du ned på det lokale Amphur og få skilsmisse. Der er tusinder før dig der også er blevet udsat for kvinders ureelle hensigter, blot for at score en hurtig gevinst. Disse golddiggers findes overalt i alle lande. Så du kan jo starte med at ransage digselv, og få dig noget erfaring eller hår på brystet, inden du kaster dig ud i større økonomiske eventyr med thai kvinder. Lang historie kort = pas på dit kreditkort. Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
|
| esanboy |
Lagt på d. 06/08-2011 04:24
|
Hvori ligger min naive indstilling til Thailand og dens kultur.? Måske lidt naivt at finde en på TLL og tro på at dette var den eneste ene. Men mon ikke mange har fundet en der og lever lykkeligt sammen. Hvis du læser, så kan du jo se at jeg først blev gift på det 3 besøg hos hende. Det vil sige at man ikke skal gifte sig med en Thaier førend man har en stor erfaring. Hvor stor mon den erfaring skal være.? Mvh esanboy |
|
|
|
| uan |
Lagt på d. 06/08-2011 04:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Ja du kan nemt finde en reel thai kvinde, som vil have dig, blot du er en stabil forsørger. Det er jo et vidtrækkende emne du har bragt op, men du burde nok tilbringe mere tid i Thailand, så du får mere indsigt i disse kvinders tanker. Prøv at snakke med nogle fastboende danskere i det område (by) du besøger. De kender sikkert nogle ærlige kvinder. Please note:
I will now be charging a $20.00 service fee for stupidity. There will also be a $40.00 surcharge if the stupidity is accompanied by whining |
|
|
|
| esanboy |
Lagt på d. 06/08-2011 04:51
|
Nu bor jeg i Thailand og er kommet her gennem flere år før jeg bosatte mig. Er ikke ude på at finde en der kender en ærlig thai dame. Dem er der mange af. Har det fint med at være single lidt endnu efter denne omgang. Nu læste jeg om Esben herinde og ville gerne høre lidt fra ham og andre der har prøvet det samme, om hvordan han har tacklet dette og kommet videre. Ikke videre sundt at blive snydt på denne måde. Gør ondt langt inde i sjælen. I hvert tilfælde på mig. Lidt forkert af folk at sige, at man er dum og naiv fordi man er blevet snydt af ens ”kone”. Mvh esanboy |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Det her er sku fed humor det sku sjovere end at se morsom film ha ha ha jeg griner endnu Det må være toppen af humor man kan ikke påstås at være dum når man har sådan en fantasi ha ha 

så jeg tager kontakt til onkel og vi snakker sammen mange gange i løbet af aften, og bliver enig om at gå til politiet næste dag.