Se indlæg
 Udskriv debat
Drømmer jeg eller...
Suk
Ezal skrev:
Suk skrev:
Til jer stand in figurere fra filmen " Baenken " husk at ha' forsikringen iorden, det havde jeg ikke og prisen bliver for mig inden jeg er faerdig med hospitalet ca. 400.000 THB..

syntes da ikke det var så længe før du blev indlagt du fortalte om at nu turde du ikke leve i thailand mere uden forsikring og derfor havde lavet en?

men måske den bare ikke dækkede det der skete for dig?

ang lao khao så fik jeg en flaske med hjem fra svigerfar engang, smagte på den en enkelt gang og phuuu ha.. sang som derimod smager helt fint med lidt m150 og coke Smile

Du har fuldstaendig ret i at jeg skrev saadan, havde ogsaa betalt forsikringen, men lige inden jeg bliver syg finder forsikringsselskabet ud af at jeg har for meget urinsyre ( Podagra ) for derefter at skubbe mig ud som kunde i deres selskab.

Har nu faaet tegnet en forsikring, som ser stort paa podagra, da det jo ikke er noget livstruende, naar det er i udbrud er det jo bare at tage et par tabletter til faa THB.....Men opfoelgningen paa mit " fald " d. 3. Jan. daekker de forstaaeligt nok ikke, saa naeste operation er for egen regning, men den er ogsaa til at betale for hvide mennesker max. 30.000 THB.

At det er hul i hovdet at ikke at ha' en forsikring kan vi hurtigt blive enige om............Jeg havde paa davaerende tidspunkt bare svaert ved at se det igennem sprit-taagen

Med venlig hilsen en aedru Suk..........Sunflower
Redigeret af Suk d. 29/03-2010 20:34
Med venlig hilsen Suk.

Min Thailandske blomst er et kunstvaerk...2 blommer i samme aeg, ja saadan har vi det, tak for det lille Ning !

http://www.youtub...GEccjt0Wwo

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Ninglogogiflt.gif

http://dev.cs-web.in.th/suk/index.php
paulsenp
PL skrev:
Jeg har altid vidst det:

Thailændere er i familie med Grønlændere, de bliver også stangstive lynhurtigt!Cheers

Lever hun endnu, den lille tørstige 40K?

PL

Det ved jeg ikke. Hun blev gift med en japaner og flyttede til Hawai.
Peter

SteenJ
mvh.2000 DK = 11500 hos Kineseren i Torsdags.Sank: Veksel hos kineseren? Hvor bor han og giver han en lidt bedre kurs?
Steen

sank
Smile Jeg mener at Kineseren giver lidt bedre kurs. Han bor i
soi Rogaland lige ind i gaden til venstre rød butik. det er Syd Pattaya lige efter lyskryds 3 rood. første vej til højre.

Spring til debat: