Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Rin, var det ikke Michelle fra La Resistace, der oprindeligt sagde " Listen carefully, I shall say this only once" Allo allo. Mener faktisk hun sagde det i hvert afsnit ?
JJ
( Fly Howard....FLY )
(Damn jeg savner Lt. Gruber and his little tank)
Kan de eller vil regeringen finde dem? vil de "røde" fortælle hvem de er? åbenbart ikke, gemmer de sig blandt de røde? sikkert nok.
ret syg forestilling lige nu. Men selvfølgelig vi skal alligevel bruge nogle martyrer, som vi kan bruge i vores videre kamp.
Mener nogen virkelig at opløse parlamentet og regeringen, mens der render snigskytter og mordere rundt i bkk og skyder både på deres egne og militæret, er løsningen? DET ville være at overgive sig til terror. Det her er ikke en lille forkølet lufthavnsbesættelse. Alle gode kræfter fra alle partier og grupper må samarbejde for at udrydde det uvæsen de sorte mænd er. Dem som ikke gør det, har sat sig selv i bås med dem, som udnytter situationen til at dræbe og henrette uden hensynstagen til hvem de rammer.
Ro på... Hvordan kan man hævde at en artikel i Bangkok Post fortæller hele sandheden?
Jeg aner ikke hvem de "tilhører" - UDD/PAD/Regeringen (Militæret) - men skal jeg være rigtig kynisk, som sædvanlig, så kan de sagtens være købt og betalt af de siddende magthavere til at diskreditere UDD.