Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Rød og gul - hvad vil de?
|
|
| PL |
Lagt på d. 16/04-2010 15:00
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Samme her... Flere? PL |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 16/04-2010 17:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Moromt at hele min isaan familie er risbønder der før elskede Thaksing men nu er ikke er særligt imponeret af hverken hans forbrydelser eller hans såkaldte røde slæng Næ de vil gerne have ro i hele thailand fra syd til nord Vi ser alså tv hver dag og selv fattige risbønder kan se den er helt gal i Bangkok Afvent dog det valg og se hvem der vinder Og ja rigtigt kongehuset er forbavsende tavse men det skyldes jo nok kronsprinsens foretninger med Hr Taksing
![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 16/04-2010 17:29
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
moon skrev: Moromt at hele min isaan familie er risbønder der før elskede Thaksing men nu er ikke er særligt imponeret af hverken hans forbrydelser eller hans såkaldte røde slæng Næ de vil gerne have ro i hele thailand fra syd til nord Vi ser alså tv hver dag og selv fattige risbønder kan se den er helt gal i Bangkok Afvent dog det valg og se hvem der vinder Og ja rigtigt kongehuset er forbavsende tavse men det skyldes jo nok kronsprinsens foretninger med Hr Taksing Ja, spændende, men tragisk for dem, der kæmper for småpenge hver dag. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 16/04-2010 19:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
moon skrev: Moromt at hele min isaan familie er risbønder der før elskede Thaksing men nu er ikke er særligt imponeret af hverken hans forbrydelser eller hans såkaldte røde slæng Næ de vil gerne have ro i hele thailand fra syd til nord Vi ser alså tv hver dag og selv fattige risbønder kan se den er helt gal i Bangkok Afvent dog det valg og se hvem der vinder Og ja rigtigt kongehuset er forbavsende tavse men det skyldes jo nok kronsprinsens foretninger med Hr Taksing Mon de får den ro de efterlyser efter dette her: PAD guards nabbed with guns Published: 16/04/2010 at 08:52 AM Online news: Breakingnews Troops and police at a checkpoint in front of the Ministry of Finance on Rama VI Road have arrested six men in a pickup truck for possessing guns and a quantity of ammunition, Bang Sue police said on Friday morning. On searching the vehicle, the security forces found .38 calibre and 9mm pistols, 100 rounds of ammunition and a 5-litre container half-filled with petrol. They found six identity cards showing that the suspects are security guards for the People’s Alliance for Democracy (PAD). They also found a number of membership cards for the New Politics Party. The six men claimed that they were heading back home after celebrating Songkran festivities in the capital. They are Plai Au-orn, 50, Mitr Charoenying, 28, Anucha Kuanchob, 24, Thanakrit Maneewon 40, Prasert Chaowiang, 43, and Theerapong Ong-ard, 29. They were detained for further interrogation to find out whether they plan to incite violence at the red-shirts rally site around Ratchaprasong intersection. Og mig der troede at til Song Kran brugte man kun vand of fyrværkeriet
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 16/04-2010 19:41
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Som nam naa, PAD! Ro, i Thailand? Hæ, det kan da kun blive værre når "Oxford-drengen" åbenbart er klæbet til taburetten med superglue! PL |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 17/04-2010 06:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Ja værre Men tænk så når kongen dør så bliver det rigtigt slemt Så tror jeg slet ikke mere på nogen RO i Thailand jeg er bange for dt der skete sidste weekend kun er begyndelsen på opstand og anarki Godt man bor på landet ![]() Moon ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.