Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
jeg er rød.. men jeg mener dog ikke det er de rigtige røde som render rundt og brænder gaderne af.. de rigtige røde er dem som stadig er på arbejde fordi de ikke har råd til at holde fri for at demonstrere.. de lømler der render rundt i rød´s navn burde spærres inde så vi kan få ro på gemytterne og gang i forhandlingerne...
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
b_j3ns3n skrev:
jeg er rød.. men jeg mener dog ikke det er de rigtige røde som render rundt og brænder gaderne af.. de rigtige røde er dem som stadig er på arbejde fordi de ikke har råd til at holde fri for at demonstrere.. de lømler der render rundt i rød´s navn burde spærres inde så vi kan få ro på gemytterne og gang i forhandlingerne...
FANDEME DET MEST FORNUFTIGE JEG HAR LÆST HER I LANG TID- SÅ VI ER TO ÆDRU I DETTE FORUM . HA HA
DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
Tak det ved vi godt, hvad med nogle nyheder fra idag istedet?
PL
Undskyld..... men, jeg har andet at give mig til.... men hvis du har en sms tilmeldning? Så du kan holde mig updated... så er det cool...(bare ikke Stickman! ...!![img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000203F2.gif[/img] is not a valid Image.
K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.