Se indlæg
 Udskriv debat
Bookning af hotel i Thailand
NewToThai
fckguld skrev:
ThomasHOL skrev:
pdrhan skrev:
Jeg booker altid selv direkte med hotellet - klart det billigste

Er du sikker på det? jeg har som sagt helt modsatte erfaringer, men måske skyldes det typen af hotel du bor på, kontra det jeg bor på. Jeg bor altid på store hoteller med pool og ligende. Det er den slags hoteller hvor ejeren ikke er med i selve driften af hotellet.

Hvilken type bor du på? for det kan være med til at afklare mange tvivls spørgsmål.
samme kun cremen 4-5 stjerner diamond clif hotel and spa juni 2009 kata thani resort - december 2009 andaman seaview februar 2010 (kun 4 stjerne ikke som kata thani , det rå cremen . kan godt være det kan fås hvis man møder op -- jeg har ringet og mailet .

Har Du så erfaringer med disse:

Koh Samui: Amari Palm Reef Resort

Koh Phangan: Santhiya Resort

??

jimmikoldenborg
Husk hvis I booker flybilletter selv igennem en agent, så sørg lige for at booke min. en overnatning samtidig (hos samme agent), da du så er dækket af rejsegarantifonden hvis selskabet går ned!

Vi havde booket billetter igennem Flying Office som gik konkurs, og vi havde ikke booket overnatning, så vi var ved alle vores pengeAngry og måtte booke nye billetter. Heldigvis havde vi betalt med et internationalt kort, så de kunne tilbageføre vores penge.

Vi har rejst (2 voksne og 2 børn) mange gange i Thailand, og vi har fået nogle gode priser ved at prutte over nettet direkte med hotellet (både 4 og 5 stjernede hoteller).

Mht Agoda, så har vi også booket mange gange igennem dem, og det har virket super. Lad være med at skrive jeres børn på hvis de er små, da Agoda tager sig godt betalt for dem. På vores sidste rejse sparede vi ca 5000kr på ikke at skrive vores unger på, da hotellet ikke tog xtrabetaling for børn, men kun Agoda.

Håber I får en super tur!!!

VH Jimmi

Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
romeren
Jeg har brugt sawasdee.com mange gange og er meget tilfreds med den potal. Jeg har også brugt sawasdee gennem Dansk Thai Website!!!!!

JEG HAR SÅ OPDAGET AT DET ER MEGET DYRERE AT BOOKE GENNEM DANSK THAI!!!!!

EKSEMPEL BAN YIN DEE I PATONG PÅ DANSK THAI, 2700 BATH PROMOTINAL RATE

DIREKTE PÅ SAWASDEE.COM 2294 BATH

BESPARELSE 406BATH OM DAGEN. DET ER IKKE ALVERDEN, MEN JEG SYNES DET ER USMAGELIGT. DET ER KONSEKVENT ALLE HOTELLER DER KOSTER EKSTRA GENNEM DANSK THAI, HVEM GÅR DE PENGE LIGE TIL?????

DET BLIVER ENDNU VÆRRE HVIS MAN TAGER HIGH SEASON DER ER FORSKELLEN 800BATH.

pdrhan
romeren skrev:
Jeg har brugt sawasdee.com mange gange og er meget tilfreds med den potal. Jeg har også brugt sawasdee gennem Dansk Thai Website!!!!!

JEG HAR SÅ OPDAGET AT DET ER MEGET DYRERE AT BOOKE GENNEM DANSK THAI!!!!!

EKSEMPEL BAN YIN DEE I PATONG PÅ DANSK THAI, 2700 BATH PROMOTINAL RATE

DIREKTE PÅ SAWASDEE.COM 2294 BATH

BESPARELSE 406BATH OM DAGEN. DET ER IKKE ALVERDEN, MEN JEG SYNES DET ER USMAGELIGT. DET ER KONSEKVENT ALLE HOTELLER DER KOSTER EKSTRA GENNEM DANSK THAI, HVEM GÅR DE PENGE LIGE TIL?????

DET BLIVER ENDNU VÆRRE HVIS MAN TAGER HIGH SEASON DER ER FORSKELLEN 800BATH.

Prøv at skriv direkte til hotellet...hvilken pris får du så?
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

qm
Vi har booket hver gang med Latestays.com

Vi plejer at booke et par dage før og så er priserne som regel i bund.

Der har aldrig været nogle problemer Wink

vandango
qm skrev:

Ditto her, og når jeg spørger ved frontdesken om prisen, sparer jeg altid en pæn sum pr. dag.
Folk der påstår andet, er vist ikke helt ved deres fulde fem.

fckguld
vandango skrev:
qm skrev:

Ditto her, og når jeg spørger ved frontdesken om prisen, sparer jeg altid en pæn sum pr. dag.
Folk der påstår andet, er vist ikke helt ved deres fulde fem.
jeg ved at feks asiaroom. har en samarbejds aftale med de hoteller de bruger at samme værelse ikke må kunne tilbydes billigere ved personlig henvendelse . mener min kones fætter siger at asiroom behandler mellem 2800- 3200 bookinger i thailand i døgnet . ikke dermed sagt det ikke kan lade sig gøre presse prisen ved henvendelse ved desk lavsæson , men jeg gider ikke løbe rundt presse, har flere gange ringet , ikke kunne presse prisen . så om værelset koster 4300- eller 4500 bath i døgnet hip som hap.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

fckguld
NewToThai skrev:
fckguld skrev:
ThomasHOL skrev:
pdrhan skrev:
Jeg booker altid selv direkte med hotellet - klart det billigste

Er du sikker på det? jeg har som sagt helt modsatte erfaringer, men måske skyldes det typen af hotel du bor på, kontra det jeg bor på. Jeg bor altid på store hoteller med pool og ligende. Det er den slags hoteller hvor ejeren ikke er med i selve driften af hotellet.

Hvilken type bor du på? for det kan være med til at afklare mange tvivls spørgsmål.
samme kun cremen 4-5 stjerner diamond clif hotel and spa juni 2009 kata thani resort - december 2009 andaman seaview februar 2010 (kun 4 stjerne ikke som kata thani , det rå cremen . kan godt være det kan fås hvis man møder op -- jeg har ringet og mailet .

Har Du så erfaringer med disse:

Koh Samui: Amari Palm Reef Resort

Koh Phangan: Santhiya Resort

??
nej desværre kan anbefale kata thani lidt pebret 20 dage i grand suite i december 213.000 bath men fandeme fedt hotel 1 nat 13.300 mener at her i maj kan du få 3 uger for ca 150.000 bath
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Henik
Agoda.com er min klare anbefaling, har brugt dem tit herude i Thailand, det er en nem hjemmeside og de er bare billige.
Hvis du tilmelder dig deres nyhedsbrev får du hver fredag en tilbudsmail med hoteller verden over til 50% rabat

Spring til debat: