Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Gebyrer på udlændingeområdet
|
|
| sony |
Lagt på d. 27/05-2010 08:07
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
thjaa skrev: Ok saa maa jeg sige det paa den maade jeg har ogsaa boet i POLEN foer jeg kom til thailand og i polen skulle jeg da ogsaa selv betale for min Tolk og fik beatemt inte gratis der Og nu taler vi om et andet EU land saa safoelti skal de ogsaa betale naar de kommer til os danmark skal stoppe med at vare en gavebod det er skam helt ijorten at udlaning kommer og vil leve i vores land dette har jeg bestemt ikke naade imod men de skal sku kunne klare sig selv og ikke forvente at vi giver dem det hele gratis og gerne en exter gave oveni ..... da jeg var 19 aar gammel og stod uden et hjem og hade valet at enden stati bo hos de gammel eller floette paa et hjem for hjemloese og var under udanse og et alt forhoej bollynummer gik jeg paa kumunen for at faa hjelp og jeg fik da ogsaa overbevist at jeg skulle paa akut bolimangle list jeg skulle jo ik have penge af dem det hade jeg jo selv det hele med boli opsparing de ringet saa ca 1 maande efter og fortalte mig at nu hade de et sted jeg kunne bo og jeg var da glad jeg skulle komme dagen efter og se paa det det gjore jeg saa men SUK jeg maate gaa skuffet hjem da kumunen hade faade en floetning som skulle have en bolig og nu kom foran mig i koen selom at han kun hade varet i landen i 2 maander DET KAN IKKE PASSE AT DE SKAL KOMME FORAN I KOEDEN OG FAA DET HELE BETALT Bare fordi de ikke er foedt i danmark saa kald mig rasist jeg er lige glad bare fordi jeg har den ide at de ikke skal komme i mit land og faa det hele servert paa et soelvfas de maa sku ud og lave naade for alle de gaver de faar og mangler de exter penge kan de jo altig gaa ned og selge ders krop paa istagade det er jo lovlig i danmark Godt skrevet thjaa og du har så evigt ret, bare se dem her, selv borgmesteren er fortvivlet. http://www.bt.dk/...llionvilla Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 27/05-2010 08:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
moske skulle jeg tage hjem til DK og lave en masse blage og truge mine nabo mun jeg saa ogsaa faar et mega store hus med det hele betalt eller mun jeg faar et lille room med en masse ander medfanger Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 27/05-2010 10:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
thjaa Du har ret og hvis du læse denne artikel så vil du få det bekræfter http://www.bt.dk/...llionvilla Hvor skal de havde en stor villa og så få de en lille halv mio. i ekstra, så den store villa kan blive sat i stand. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/05-2010 13:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det her er jo fuldstændigt vandvittigt, ud af klappen med dem, denne familie kommer til at koste Danmark 100 vis af millioner, denne politiske ligegyldighed og handlingslammelse må omgående stoppe. De kommer aldrig i arbejde, børene ryger i fængsel, hvilket nemt koster over 1 million om året, politiet kommer til at bruge millioner på at følge op på deres kriminalitet, og allerværst kommer deres fremtidige uskyldige danske offer til at koste den danske statskasse en hulens masse penge. Op i et fly med dem og ned i en faldskærm over minebæltet i Sydlibanon, det er på tide dk få en regering der handler. Hvad hjælper det at spare 24 milliarder når der findes indtil flere af disse landsskadelige familier over hele Danmark, kald en spade en spade, og smid urentable familier ud, det er på grund af denne politiske berøringsangst som har stået på i igennem årtier, at der opstår mistro til normale udlændinge som kan og vil værre en del af samfundet, hvilket fører til racisme, hvilket vi kan takke uduelige politikere for. Denne ligegyldighed bandt politikker skaber racisme, der rammer jeres koner og børn, det kan fandeme ikke værre rigtigt. |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 27/05-2010 17:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
ik kun med det du skriver BBK det gaar ogsaa udover alle de udlaning der faktis klare sig godt i danmark de vil blive sedt skaev paa af dansker PGA sordan en histaare da vi er uhelti i danmark til at smige alle i samme baas Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.