Se indlæg
 Udskriv debat
fodbold
sabai sabai
Sporten kort :

Vandt 2-0.

Rolll
Redigeret af sabai sabai d. 29/05-2010 01:17
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

sony
Og vi har de 13 tipstegn
1 mangler
2 mangler
3 mangler
4 mangler
5 mangler
6 mangler
7 mangler
8 mangler
9 mangler
10 2
11 mangler
12 mangler
13 mangler

Og vi gentager lige

Til hest
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thaikurt1
Så optimistisk tro jeg hele ikke man skal være som Christian Poulsen skriver i artikel i EB i dag.

Jeg synes ikke at med det hold som landstrænder har med til Sydafrika at muligheden for at vi skal kunne kommet langt.

EN ting af vinder kvalifikations pulje og så skulle være i stand til at videre fra gruppen.

Med hold som Holland og Cameroun i Gruppe E skal der hvis meget held til at komme videre i WM.

http://ekstrablad...354222.ece

http://nej
b_j3ns3n
du kan ikke altid regne med de store nationer vinder.. jeg mener holland har vundet 16-17 kampe ud af 19 mulige..
på et eller andet tidspunkt taber de.. Kick you

hvorfor skulle det ikke kunne være mod danmark Hmmmmmm
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

dutling68
få styr på dit vm et sjovt lille program.....

http://rapidshare...up2010.rar

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

sony
b_j3ns3n skrev:
du kan ikke altid regne med de store nationer vinder.. jeg mener holland har vundet 16-17 kampe ud af 19 mulige..
på et eller andet tidspunkt taber de.. Kick you

hvorfor skulle det ikke kunne være mod danmark Hmmmmmm

Fordi vi skal jo have nogle ordenlige spillere for at vinde, vi er kun med fordi vi var pisse heldige i kval kampene, men håber da vi vinder tvivler bare på vi går videre højst til kvartfinalen

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

dutling68
vi slog da bla Holland da vi blev europamester. og det var vel et af deres bedste landsholds noglesinde..så det gør vi da igen Hello....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

sony
dutling68 skrev:
vi slog da bla Holland da vi blev europamester. og det var vel et af deres bedste landsholds noglesinde..så det gør vi da igen Hello....

tjaaaa slog og slog vi vandt efter straffespark, Og hvad har dk gjort siden ikke en pind og dengang vandt vi også kun fordi vi blev undervurderet og heldige, men det var sjovt glemmer det nok aldrig. Man kan jo kun håbe det gentager sig, for man må da indrømme vi spillede da ikke godt fodbold da vi vandt em, men vi kæmpede røven ud af bukserne.

sony
Selvfølgelig holder jeg med danmark, men realistiks så må vi jo nok se i øjnene vi er ikke gode nok til at blive nr 1.

Hvem bliver det så? Jeg holder på brasilien og jeg tror ikke spanien bliver mester, selvom mange har gjort dem til favoritter. England tyskland frankrig og selvfølgelig argentina er også nogle gode bud.

Men lad os nu se om dk ikke kan lave det samme som i 92, man har vel lov at håbe, men jeg har mine tvivl med det hold vi har.

Ps men personligt mine favoritter er brasilien eller holland alså hvis dk ikke vinderTil hest
Redigeret af sony d. 30/05-2010 09:19

sony
Her er lidt info om wm kampene og stadion

http://www.bettin...odbold.php

b_j3ns3n
sony skrev:
tjaaaa slog og slog vi vandt efter straffespark, Og hvad har dk gjort siden ikke en pind og dengang vandt vi også kun fordi vi blev undervurderet og heldige, men det var sjovt glemmer det nok aldrig. Man kan jo kun håbe det gentager sig, for man må da indrømme vi spillede da ikke godt fodbold da vi vandt em, men vi kæmpede røven ud af bukserne.

du skal ikke hører på ham dutling.. manden holder bkfrem han ved ikke hvad fodold er Kick you
vi vandt på straffe ergo vi slog holland i 92 BVDr

jeg er da også realist, men der sker ting og sager når folk kæmper for deres land.. (hvem havde gættet på grækenland og danmark ville vinde) jeg tror en af de store nationer stå mod en mindre nation i finalen.. det kan være argentina, brasil, holland, england, tyskland, spaninen mod chile, mexico, uruguay, tjekkiet, danmark..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

thaikurt1
Jeg ved at både Holland og Cameroun har nogen gode spille men at at en af Cameroun stjernespille vælge at blive måske blive at hjem :

Japan fodbold ved jeg ikke ret meget om Hmmmmmm

Selvfølgelig håber jeg på at landsholde kommer videre men hvis man skal se realister på det er der ikke mange chancer for det.

Jeg gætte på det bliver Holland og Cameroun der går videre
men hvis landsholdet skulle går videre så håber jeg det bliver Holland og ikke Cameroun der bliver tre.

Jeg synes de gang jeg har se Cameroun spille fodbold har de gjort det godt det er det hold der er min favoritter hold i afrika.

sony
b_j3ns3n skrev:
sony skrev:

du skal ikke hører på ham dutling.. manden holder bkfrem han ved ikke hvad fodold er Kick you
vi vandt på straffe ergo vi slog holland i 92 BVDr

jeg er da også realist, men der sker ting og sager når folk kæmper for deres land.. (hvem havde gættet på grækenland og danmark ville vinde) jeg tror en af de store nationer stå mod en mindre nation i finalen.. det kan være argentina, brasil, holland, england, tyskland, spaninen mod chile, mexico, uruguay, tjekkiet, danmark..

Ja ja hr jensen men da dog et ægte københavnerhold husk det selvom det er sørgeligt de snart er i 2 divisionKick you

ps Men rigtigt ja vi vandt over holland efter en fantastisk spændende kamp
Redigeret af sony d. 30/05-2010 10:29

b_j3ns3n
hehe du ved det bare er gas Pfft

Kurt Eto kommer med.. så gem dine bønder til fodbold guderne indtil vm starter Wink
japan har lidt start problemer men er et godt hold (når det kører for dem) de er meget disciplineret og spiler hurtigt bold Bla bla bla

sony
Nu så jeg lige nord og syd korea er med, det kunne da være sjovt hvis de to hold kom til og møde hinanden, selvom de nok ikke kommer videre nogle af dem. Men sikken et ramaskrig der ville komme hvis det skete.

sony
b_j3ns3n skrev:
hehe du ved det bare er gas Pfft

Kurt Eto kommer med.. så gem dine bønder til fodbold guderne indtil vm starter Wink
japan har lidt start problemer men er et godt hold (når det kører for dem) de er meget disciplineret og spiler hurtigt bold Bla bla bla

Ja hr jensen det er en fornøjelse at holde dig nedeKick you

thaikurt1
b_j3ns3n
Nu tro jeg ikke på hvis man bede til ene eller andre gud at det hjælpe det er kun de 22 mand på bane der kan afgøre detAngel.

Det var en god nyhed så man skal måske ikke afskrive Japan som en mulighed for at komme videre Read the rules

thaikurt1
sony
Det bliver hvis ikke ret meget med fodbold at gøre hvis de to hold mødes.Kick you

sony
Hvorfor lige japan? jeg tror de bliver sidst i vores gruppe, de har da aldrig haft nogle traditioner ved wm. Men det bliver sjovt at se cameroun de har altid været farverige, og mon ikke det er dem og holland der går videre?

sony
Thaikurt1 skrev:
sony
Det bliver hvis ikke ret meget med fodbold at gøre hvis de to hold mødes.Kick you

Nej det har du nok ret i, men det kunne da være sjovt

Spring til debat: