Se indlæg|
Censur.
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 05/06-2010 00:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
John skrev: du er sgu da så plat john - der er 2 signaturer der reklamerer for red shirt - hvad er forskel .
Suk skrev: Jeg er blevet censureret af Adm. John. Hva' bilder du dig ind? Svar udbedes..Tak. Pga. dette billede.... Billede slettet af Admin. Jeg har i en PB har bedt dig om at fjerne et billed fra din signatur da det overtrådte reglementet. Du har så valgt at ignorere min PB, og beholde billedet. Derfor har jeg fjernet dit billed. Du har endnu engang lagt det på og en anden fra Admin. har igen fjernet det. Her under kan du se det udsnit af reglementet, kontakt mig gerne på PB hvis der er noget her, du ikke forstår. Admin. Signatur: Du har i din medlemsprofil mulighed for at indsætte en fast signatur, som vises under alle dine indlæg i forumet. Det er tilladt at indsætte sit profilnavn, rigtige navn, personlig kontaktinformation (telefon, email, hjemmeside, adresse, id for instant messager f.eks MSN Messenger og ICQ mv.). Politiske slogan, billeder, anstødelige ting og reklamer for diverse firmaer hører ikke til i din Signatur. En mindre 'kærlighedserklæring' til Thailand eller én linie (max. 75 anslag) med en reklame for dit eget thai-relateret firma er dog tilladt :-) Finder administrationen signaturer som vi ikke mener hører til på Dansk Thai Website, så vil vi i en PB (privat besked) bede medlemmet om at ændre sin signatur, såfremt dette ikke efterkommes så vil vi i administrationen selv ændre eller slette signaturen. DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 05/06-2010 00:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Enig.
|
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 05/06-2010 00:18
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Nu må i den onde lyneme holde op! At sammenligne Toxin med Osama von Laden er da totalt forskruet, for dumt, for idiotisk, og fortæller en hel, hel masse om Herr Suk's uvidenhed om faktiske forhold. "En ommer", er det sgu´! PL Redigeret af PL d. 05/06-2010 00:19 |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 05/06-2010 00:19
|
|
Suk skrev: det stinker af forkærlighed for de røde , så er man ikke prof nok til være admin her, efter min mening . her er massser reklame for udd.thailand.com på denne side, men det støder ikke, admin.
Enig. DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 05/06-2010 00:22
|
|
Suk skrev: ja han ikke prof nok - osama efterlyst- thaksin efterlyst , kan der ikke være plads til det , nå nej chikane mod de røde , holdkæft en amatør , ja undskyld mit sprog , minder sgu lidt om en dårlig vittighed.
Jeg er blevet censureret af Adm. John. Hva' bilder du dig ind? Svar udbedes..Tak. Pga. dette billede.... Billede slettet af Admin. DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 05/06-2010 00:24
|
Nu er det jo sådan set Webmaster's egen private side, og HAN bestemmer vel suverænt hvad der skal tillades, og ikke tillades? Man er faktisk inviteret indenfor i privaten, og der kæfter man vel ikke op om ytringsfrihed i et væk? Lær lidt om pli, dannelse, og hensynsfuldhed, hvilket er meget sjældne kvaliteter blandt danskere efterhånden, typisk primitive skabninger der råber op konstant! Mig selv inkluderet, men jeg VED det dog. ![]() PL Redigeret af PL d. 05/06-2010 00:25 |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 05/06-2010 00:28
|
|
PL skrev: Politiske slogan, billeder, anstødelige ting og reklamer for diverse firmaer hører ikke til i din Signatur ord fra admin ......... ha ha ja ja , men så skal amatøren lade være referere til regler , når han ikke er i stand til overholde dem- så hellere være en mand og kalde en skovl en skovl- ingen chikane mod de røde . god aften
Nu er det jo sådan set Webmaster's egen private side, og HAN bestemmer vel suverænt hvad der skal tillades, og ikke tillades? Man er faktisk inviteret indenfor i privaten, og der kæfter man vel ikke op om ytringsfrihed i et væk? Lær lidt om pli, dannelse, og hensynsfuldhed, hvilket er meget sjældne kvaliteter blandt danskere efterhånden, typisk primitive skabninger der råber op konstant! Mig selv inkluderet, men jeg VED det dog. ![]() PL Redigeret af fckguld d. 05/06-2010 00:32 DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 05/06-2010 01:10
|
|
PL skrev: vil nu ikke give dig helt ret - de begge elsket af pøblen og efterlyst for deres forbrydelser . ikke samme art , men forhåbentlig samme skæbne der venter demm ha ha
Nu må i den onde lyneme holde op! At sammenligne Toxin med Osama von Laden er da totalt forskruet, for dumt, for idiotisk, og fortæller en hel, hel masse om Herr Suk's uvidenhed om faktiske forhold. "En ommer", er det sgu´! PL DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 05/06-2010 01:47
|
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha... - så er vi lissom nede på samme niveau. ![]() |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 05/06-2010 03:07
|
|
Husk at tage skoene af................Det er fair nok, at Web ikke tillader mit billede i hans hjem, men censuren burde gaa begge veje........ Redigeret af Suk d. 05/06-2010 03:20 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 05/06-2010 08:34
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
fckguld skrev: Suk skrev: det stinker af forkærlighed for de røde , så er man ikke prof nok til være admin her, efter min mening . her er massser reklame for udd.thailand.com på denne side, men det støder ikke, admin.Enig. Nu er der et par gange henvist til at jeg skulle have forkærlighed for de ”røde”. Et tyndt argument der er grebet ud af den blå luft, jeg har på intet tidspunkt givet udtryk for min holdning omkring den politiske diskussion i Thailand, så ingen her ved noget om min politiske holdning. Vær venlig at holde fokus på reglementet i stedet for, at komme med personlige angreb som er styret af din politik. Prøv at læse reglementet en gang mere. Signatur: Du har i din medlemsprofil mulighed for at indsætte en fast signatur, som vises under alle dine indlæg i forumet. Det er tilladt at indsætte sit profilnavn, rigtige navn, personlig kontaktinformation (telefon, email, hjemmeside, adresse, id for instant messager f.eks MSN Messenger og ICQ mv.). Politiske slogan, billeder, anstødelige ting og reklamer for diverse firmaer hører ikke til i din Signatur. En mindre 'kærlighedserklæring' til Thailand eller én linie (max. 75 anslag) med en reklame for dit eget thai-relateret firma er dog tilladt :-) Finder administrationen signaturer som vi ikke mener hører til på Dansk Thai Website, så vil vi i en PB (privat besked) bede medlemmet om at ændre sin signatur, såfremt dette ikke efterkommes så vil vi i administrationen selv ændre eller slette signaturen. Nu skal jeg prøve at gøre det meget kort for dig, Der står bla. at billeder er forbudt i signaturen. Om det er Thaksin, Osama, din hund eller din bedstemor er fuldstændig ligegyldigt, billeder hører ikke til der. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 05/06-2010 08:46
|
|
Saa slet for helvede andres signatur billeder, hva rager det dig jeg har et billede af min vovse, I can smell something .........RED. Og du, John, skal ikke goere noget kort for mig. Redigeret af Suk d. 05/06-2010 08:54 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 05/06-2010 09:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Det er john da nødt til. ellers fatter du det jo ikke. Når admin siger det er forbudt,så hvad tror du så de mener ???? du får 3 gæt |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 05/06-2010 09:19
|
|
3 Gaet, hvad skal jeg bruge det til ? det er et biledde af min vovse der bliver slettet.Vovsen er ikke polititisk
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/06-2010 09:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Der er nogen regler her som man er skal overholde hvis man vil være her. Det kan jo ikke være så svært at forstå og i sted for at blive ved med at komme ligegyldig svar så må du som andre her overholde de regler. |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 05/06-2010 09:21
|
|
Evt stavefejj skyldes druk,,,,,,,,,,,,,
|
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 05/06-2010 09:23
|
|
PL skrev: du plejer da ellers råbe op om retfærdighed og ytringsfrihed - hvor er den plade blevet af. og kom du bare ned til os andre engang imellem .der er koldt på toppen .
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha... - så er vi lissom nede på samme niveau. ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 05/06-2010 09:33
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
fckguld skrev: PL skrev: du plejer da ellers råbe op om retfærdighed og ytringsfrihed - hvor er den plade blevet af. og kom du bare ned til os andre engang imellem .der er koldt på toppen .ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha... - så er vi lissom nede på samme niveau. ![]() Måske pl er blevet tæmmet
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 05/06-2010 09:44
|
|
Her er billedet der stoeder Adm. [img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs545.ash1/31858_401361332721_797292721_4033449_1231330_n.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 05/06-2010 09:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Suk skrev: Her er billedet der stoeder Adm. [img]http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/hs545.ash1/31858_401361332721_797292721_4033449_1231330_n.jpg[/img] is not a valid Image. Kære kære SUK jeg tror såmænd ikke billedet af din lille vovse støder hverken Adm eller andre, nej tværtimod det er en sød vovse du har. Men reglerne er klare... Ingen billeder i signatur. [img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020578.gif[/img] is not a valid Image. Må da også snart gå op for dig... eller [img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/0002039F.gif[/img] is not a valid Image. Vuf vuf K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.