Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Thai tv via TDC Kabel & Selector
|
|
| Martin |
Lagt på d. 24/08-2005 14:42
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 40 |
falang yao skrev: Martin skrev: [quote]falang yao skrev: Dette passer ikke! TGN ThaiTv skal købes til 49 kr. pr. mdr. igennem TDC kabel Tv. Det kræver at man har en selector box. TGN er ok, men den viser ikke noget fra CH7 som har de gode thai serier. Den viser alt det gode fra CH5. Så kan man lide det eller ej! ![]() Hej Martin, Jeg må bedrøve dig, ved at sige at det havde jeg skam skrevet i forvejen , se tidligere indlæg: Lagt på d. 22-08-2005 15:10 , jeg ønskede ikke at gentage det igen, da svaret var til Isaan vedrørende om Chrianstian kunne FÅ LOV til at opstille en parabol eller ej. M.v.h., M. Rasmussen ![]() Hejsa falang yao, Du skriver i dit indlæg 28-8-2005 kl. 16.30 at thai tv er includeret i pakken. Hvad er det for en pakke? Vi betaler 49 kr. om måneden for TGN og jeg har ikke hørt om andre muligheder. ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/08-2005 15:24
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Nu må I rette mig hvis jeg er forkert på den, men jeg mener ikke at Thai TV er inkluderet i nogle pakke. Du skal have mellem eller den store pakke hos TDC KabelTV for overhovedet at kunne benytte en Selector og selvfølgelig en Selector, og så købe Sprogpakken med Thai TV ved siden af . Se nærmere her: http://tdckabeltv...nfls=false Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 24/08-2005 16:27
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Det er korrekt Kim. Jeg har allerede TDC Kabel-TV stor pakke (ingen Thai TV). Man skal: 1) Købe (eller leje) en ny (eller brugt) digital receiver 2) Betale 49,- månedligt for Thai TV pakken i abbonnement 3) Betale et årligt kort-gebyr på 199,- (til at sætte i receiveren) Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 24/08-2005 16:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Det er ihvertfald det vi betaler for thai tv![]() ![]() Og vi må heller ikke få parabol, da TDC kan levere thai tv ![]() Så Kim du har helt ret
Redigeret af jesperfrb d. 24/08-2005 16:33 |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 24/08-2005 16:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Og jeg er blevet lidt mere oplyst m.h.t. TDC sprog pakker . Tak. Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 24/08-2005 20:32
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Christian!! Den med kortgebyret er jeg ikke sikker på. Vi har ikke betalt for vores i 1 1/2 år nu ![]() Jeg har lige chekket pbs oversigten ![]() |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 24/08-2005 22:34
|
Hej Jesper. Så har i nok bare været heldige eller også er TDC Kabel TV's betingelser ændrede: "Kortgebyret opkræves årligt forud."http://tdckabeltv...nfls=false Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 25/08-2005 16:32
|
Ja, det er så "kun" 111 kr. om måneden (i et år) MERE end bare at købe Selectoren Men jeg vil hellere kigge på konen end film hele dagen
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| tony |
Lagt på d. 31/10-2005 14:23
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
TONY P.H
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.