Se indlæg
 Udskriv debat
Priskrig - igen, igen.
Big-Viking
natty skrev:
Tjah, hvad folk bruger deres tid på må vel være op til den enkelte, nogle bruger et næsten helt liv på at skrive her på dtw Smile

Ja har jeg lagt mærk til at du gør, men hvad F.... det er jo også et liv.. Du skrev bl-a " hvor meget de har givet for en billet, helt uden sammenhæng iøvrigt, herregud."
Er vel en sammenhæng idet tråden gik/går på priser på billetter na.
Og igen så bliver der jo lavet en million tråde herinde angående billttter osv osv. Ja tænker om mangen en mand er dumme eller mangler kontakt. For hvor svært er det lige at gå ind på nettet at søge.???Violin

Suk
Sidder og filosofere lidt over jante-loven. Den er vel fair nok, dem der har ondt......jaaaaaaaaaaaa.

Saa blev man lidt klogere idag OGSAA........

I ved ingen moent, ondt i a' DUT !
Redigeret af Suk d. 23/06-2010 21:48
Med venlig hilsen Suk.

Min Thailandske blomst er et kunstvaerk...2 blommer i samme aeg, ja saadan har vi det, tak for det lille Ning !

http://www.youtub...GEccjt0Wwo

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Ninglogogiflt.gif

http://dev.cs-web.in.th/suk/index.php
natty
Big-Viking skrev:
natty skrev:
Tjah, hvad folk bruger deres tid på må vel være op til den enkelte, nogle bruger et næsten helt liv på at skrive her på dtw Smile

Ja har jeg lagt mærk til at du gør, men hvad F.... det er jo også et liv.. Du skrev bl-a " hvor meget de har givet for en billet, helt uden sammenhæng iøvrigt, herregud."
Er vel en sammenhæng idet tråden gik/går på priser på billetter na.Og igen så bliver der jo lavet en million tråde herinde angående billttter osv osv. Ja tænker om mangen en mand er dumme eller mangler kontakt. For hvor svært er det lige at gå ind på nettet at søge.???Violin

Tråden handler om priskrig, altså om billige billetter og ikke om hvor meget man er parat til at betale. Nå nipper lidt til et marineret hvidløg og en meget lille og meget spicy chilli. Host...ups hvor fanden er risen til at dulme.....Smile

Big-Viking
I pricippet så handler det jo om hvor meget.. Eller rettere hvor lidt man er klar til at betale.. risen er på min regning.. Uden jantelov..

Spring til debat: