Se indlæg|
Trusser, beskidte.
|
|
| Suk |
Lagt på d. 24/06-2010 00:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Jo tungere, jo more THB.............Hvem sagde " POELLE "
|
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 24/06-2010 00:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Jeg er bange for at konkurrencen er benhård, Suk ![]() http://www.brugte... http://www.intimt... http://mine-brugt...innet.com/ osv, osv ..... One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 24/06-2010 02:04
|
|
natty skrev: Big-Viking skrev: natty skrev: Big-Viking skrev: Lad os lave en hjemmeside Suk.. Der er mennesker med mangen en mærkelig tendens alle steder så hvorfor ikke na... En trusse med div indhold. til prios DKK 250... jo jo joOkay så lad mig da bare køre med på ideen, 250 kr. for en beskidt trusse er alt for billigt. Tænk på Mastercard gebyret, den beskyttende og ikke lugtende forsendelse, den koster, porto, skal det være med kurer? for ikke at indregne alt det arbejde som ligger "bag". Dårlig forretning, med mindre man snyder og trussen aldrig kommer frem som lovet. Brug fantasien..... Hvad koster et par trusser i TH.??? Prisen er DKK 250 hvis kurer ønskes må der betales ekstra na.. Hvilken arbejde??? Hvad er snyd i at sælge trusser der lugter.. Kan for min skyld lugte af Water buffalo shit.. bare der er salg i beskidte trusser... hahahaha ![]() Men beskidte trusser er vel ikke bare beskidte trusser. De skal vel have forskellige lugte og klatter, det er vel det som der er penge i. ![]() Nej der må være forskellig priser. Duft af gult og lidt gylde dråber. Duft af lort og en lille brun plet. Den månedlige? Og nogle vil jo have mere konkret indhold. Nej de skal ikke koste det samme. Og jeg har hermed nedsat mig som formand for bestyrelsen.Trusse-formand, ka' du komme til for tittel ?
|
|
|
|
| buffalo |
Lagt på d. 24/06-2010 06:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
hvad sker der lige her der er davist nogen der keder sig
Stol aldrig på en prut
] |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 24/06-2010 06:17
|
|
Man skal ej forglemme HUMOR.....
|
|
|
|
| Hopla |
Lagt på d. 24/06-2010 07:51
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 72 |
Keder i jer ???? Så kedeligt kan der sgu ikke være i den virkelige verden ![]() |
|
|
|
| Philo |
Lagt på d. 24/06-2010 08:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Begrebet "trusseredder" giver pludseligt en helt ny mening ![]() |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 24/06-2010 08:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
....og så var der det ældre ægtepar der var hos lægen der bad om en urinprøve, en sædprøve og en afføringsprøve fra manden. Manden der ikke hørte så godt spurgte konen: Hva´siger han? Konen: Han skal bruge dine underbukser! |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 24/06-2010 10:07
|
|
Trusse :![]() Jeg tror der er en koeber.........Foerste kunde faar selvfoelgelig en klaekkelig rabat... ![]() PS. Hvorfor gaa paa toenden ? hva'? Redigeret af Suk d. 24/06-2010 10:28 |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 24/06-2010 10:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Synes det er en ret lummer tråd. Minder mig om drenge i start-puberteten - ikke voksne mænd. Men det er det måske heller ikke. |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 24/06-2010 10:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Vi har jo kun det skæg vi selv sidder på.. ![]() Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 24/06-2010 10:57
|
|
Lummer, ja, gu' er den lummer, det er det der er det der er pengeri , lumre trusser.........vaer ikke saa sart. Sagde spoegelset !
Redigeret af Suk d. 24/06-2010 10:59 |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/06-2010 11:01
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Suk... Piger har ikke hår i røven, kik næste gang du er dernede omkring ![]() lindy |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 24/06-2010 11:06
|
|
Haar, det kender jeg intet til............haar paa hovedet pom...resten kroppen kun....min kone er glat som en aal, Hvis vi taler om haar i duten eller pussy, saa mener jeg der hedder moi....... Redigeret af Suk d. 24/06-2010 11:13 |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/06-2010 11:13
|
|
Suk.... Du har meget at lære om kvinder men det kommer med aldreren ![]() lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/06-2010 11:16
|
|
Suk.. moi er det på jysk så er der noget galt lindy |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 24/06-2010 11:19
|
|
Efter en lang dag paa den soender jydske bodega, ka; der godt komme lidt MOI i trussen, hva' betyder der, der er penge i det.
|
|
|
|
| frokjar |
Lagt på d. 24/06-2010 11:20
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 31 |
Et tag i skridtet er bedre end ti skridt på taget.
Diskuter aldrig med idioter, de trækker dig ned på deres niveau og vinder med deres erfaring
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 24/06-2010 11:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Ja det er utroligt hvis fjolle golle vil udnytte sin kælling til at vise sig sine trusser og og sælge de trusser. Men nogen vil gøre alt for penge. det er klamt |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 24/06-2010 11:25
|
|
Sonny, du har ingen humor. Min kones trusse er altid paen, re, og velduftende og kun til mig ! ka' du forstaa det, eller er du blevet forstokket, du ved, alderdom, ta' det dog med et smil..........FLAEBE -ROEV ! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Der er mennesker med mangen en mærkelig tendens alle steder så hvorfor ikke na...
En trusse med div indhold. til prios DKK 250... jo jo jo
mig som formand for bestyrelsen.
hvad sker der lige her

Sagde spoegelset !