Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Thailand med 9 mdr gammel Baby?!
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 26/06-2010 15:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Tusind tak for rigtige mange gode svar ![]() |
|
|
|
| Tino |
Lagt på d. 26/06-2010 22:00
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Hej Sarah og Lille. Det er et mareridt at sidde på "babypladsen" foran skærmen i Thaiairways. Jeg har ingen gode råd til at undgå det, men glæd dig over det søde personale på flyet. De gør virkelig hvad de kan for at gøre turen så behagelig for Jer begge som muligt. I lufthavnen (Bangkok) kan du så forvente at alt personale udelukkende tænker på at I kommer først i køen. Det er virkelig en fornøjelse at se hvordan Thaierne får sluset dem med børn igennem hurtigt til alles fornøjelse. (Undtagen dem der ingen børn har selvfølgelig). En service jeg aldrig har set andre steder på samme måde. Jeg tror faktisk at der står personale kun for at udpege disse familier. Hvis den Lille så tilfældigvis er vågen så skal du bare se fotografiapparaterne blitze. Det gælder alle fra lufthavnspolitiet til taxachauføren. Kan jo kun snakke for mig selv. forlang noy´en var knap et år den gang. Nu fylder han 6 og den ældste skal have voksenbillet......... God tur, Tino |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 27/06-2010 07:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
sony skrev: Hejsa Sarah Undskyld jeg spørger, men hvorfor tage en lille baby på 9 måneder med på ferie? Jeg mener bare hvad får barnet ud af det? Og i får en helvedes masse arbejde med pasning eller i skal betale jer fra det, også er i nervøse for hvordan jeres lille pode har det. Ja du må meget undskylde men jeg fatter ikke hvorfor folk gider tage deres babyer med på ferie, på en måde synes jeg det skulle forbydes fordi det er synd for barnet. Men for egoisterne der absolut skal på ferie, må jeg indrømme det er synd og skam, sorry igen det er bare min mening. Sony her kan jeg kun holle med dig 100% jeg har heller ikke fattet at man tager saa et lille barn med sig ud paa lange udland ferige rejser lage da jers baby blive passet af jers mor og far i menst i skal holle en afslapper.. OG saa slipper vi ander for en baby der skider i timervis i flyvet Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 27/06-2010 08:12
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Jamen thjaaa den her gang var der jo en mening med at tage barnet med, men det jo op til folk selv om de vil være børnemishandlere når de kun tager på ferie.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/06-2010 08:29
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Personligt er jeg ligeglad med unger i flyet. Tager en sovepille og en valium, et par ørepropper, så er den skid slået. Tænk på al den støj der er i maskinen i forvejen. Er jo også pædagog, har nogen gange været alene med 21-23 skrigende børnehave unger, så babyer i flyet kan sgu ikke skræmme mig. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 27/06-2010 08:48
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
vandango skrev: Personligt er jeg ligeglad med unger i flyet. Tager en sovepille og en valium, et par ørepropper, så er den skid slået. Tænk på al den støj der er i maskinen i forvejen. Er jo også pædagog, har nogen gange været alene med 21-23 skrigende børnehave unger, så babyer i flyet kan sgu ikke skræmme mig. Det nu ikke fordi jeg synes der er spædbørn med i flyet jeg skrev mit første indlæg, men mere fordi jeg synes det er synd de skal med på ferie bare fordi forældrer absolut skal på ferie. Så er det nok være med de fulderikker der ter sig som sindsyge, så ville jeg hellere sidde ved siden af et barn. Redigeret af sony d. 27/06-2010 08:59 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 27/06-2010 09:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
åhhhhhhhh..suk, det var nemt dengang man var backpacker alene afsted ;-) skriver Sarah. Du må acceptere at de yngre generationer er anderledes end os lidt ældre. De er forkælede og vant til at være familiernes omdrejningspunkt. Alt har gennem hele deres opvækst handlet om dem, og de vil ikke give ofre under nogle omstændigheder, bare fordi de er småbørnsforældre, med det store ansvar der følger. De nye generationer er derfor enormt selvcenteret, og betragter derfor deres egne behov som allervigtigst. Selvfølgelig lyder det åndssvagt at en tidlige backpacker, daffer afsted til thailand med en lille baby - so what?, ingen hører jo alligevel på hvad babyen mener om den sag. Fuldmooneparty-Roskildefestival, danse hele natten, en stribe til næsen, et lykkeligt og ukompliceret liv, og ofte alt betalt af mor og far. Tiderne er skiftet sony, og personligt er jeg sgu ligeglad. Sarah skal rejse alt det hun har lyst til. [img]http://www.lowcostbungalowthai.com/full-moon-party-01.jpg[/img] is not a valid Image. [img]http://www.planetbackpacker.net/images/545_superstar.jpg[/img] is not a valid Image. ![]()
Redigeret af vandango d. 27/06-2010 09:58 |
|
|
|
| on og kent |
Lagt på d. 27/06-2010 10:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 185 |
At have sine børn med på ferie uanset alder må jo være op til forældrene. jeg har altid haft mine børn med på ferie fra de var lille, da jeg tror jeg ville savne dem efter nogle dage men sådan er vi jo så forskellige. med hensyn til hylekoret der altid brokker sig over deres flyvetur.så er det åbenbart at de ikke kun har købt flybillet men adgang til at kontrollerer alt der foregår i hele maskinen. vi snakker vel her om en forholdsvis kort tid af jeres ferie, hvis lidt barnegråd kan splitte det af såååååååååå. Sarah tag du trygt af sted medbringende alle de børn du har lyst til for min skyld, og få den oplevelse med det er at omgive sig med noget man har så kært som sit eget barn. god tur hilsen Kent |
|
|
|
| ThomasHOL |
Lagt på d. 27/06-2010 11:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
sony skrev: Det nu ikke fordi jeg synes der er spædbørn med i flyet jeg skrev mit første indlæg, men mere fordi jeg synes det er synd de skal med på ferie bare fordi forældrer absolut skal på ferie. At være blevet forældre er ikke en sygdom der kræver at man sidder hjemme hver dag og passer den lille. Ja det er muligt at dengang jeg var barn så tog man ikke langt væk når man havde et lille barn. Men ok jeg var også 27 år (det er så 9 år siden) før jeg kom ud og flyve første gang for mine forældre havde da ikke råd til at flyve langt væk da vi var små. Men det har heldigvis været noget andet for os selv min datter fylder 9 her om 1½ måned og hende var vi afsted med da hun var 5 måneder gammel. Det var en fantastisk ferie og og klart hun ikke havde mere glæde af turen end hun ville have haft i blokhus, men det havde hendes forældre og det smitter også af på børnene. |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 27/06-2010 11:21
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
smukt sagt thomas
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.