Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Besøgsvisum uden garanti
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 07/07-2010 12:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
pophaar skrev: Så har du snart jordbær nok PL.Så køb du blot fløden. Modbydelig og ondskabsfuld til det sidste hva PL. Nej det er nu ikke mig selv, jeg omtaler. Jeg ville nu gerne vedgå, hvis det var mig. Hvorfor skulle jeg dog lyve om det ? Her er en lille film fra sidst PL holdte fest ![]() Ovenstående burde så dælme også give en rød prik til pophaar. Jeg kan ikke se, hvad PL skrev forkert...............??????????? |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 07/07-2010 12:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
SteenJ skrev: Ovenstående burde så dælme også give en rød prik til pophaar. Jeg kan ikke se, hvad PL skrev forkert...............??????????? Fuldstændig enig... Han smider et personligt angreb direkte retur. |
|
|
|
| pophaar |
Lagt på d. 07/07-2010 13:00
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
StenJ og HSN er I fætre til PerLarsen ? |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/07-2010 13:01
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
SteenJ skrev: pophaar skrev: Så har du snart jordbær nok PL.Så køb du blot fløden. Modbydelig og ondskabsfuld til det sidste hva PL. Nej det er nu ikke mig selv, jeg omtaler. Jeg ville nu gerne vedgå, hvis det var mig. Hvorfor skulle jeg dog lyve om det ? Her er en lille film fra sidst PL holdte fest ![]() Ovenstående burde så dælme også give en rød prik til pophaar. Jeg kan ikke se, hvad PL skrev forkert...............??????????? Enig her forstår heller ikke den prik, måske den er givet fordi han skulle have haft den før, men hva ved man om det. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| pophaar |
Lagt på d. 07/07-2010 13:05
|
|
hsn skrev: Fuldstændig enig... Han smider et personligt angreb direkte retur. Et personligt angreb ?? Nu må du stoppe - jeg viser en video af nogle festaber, hvordan kan du fortolke det som et personlig angreb ? Er du sur over, du ikke var inviteret med ? |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 07/07-2010 13:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
pophaar skrev: Et personligt angreb ?? Nu må du stoppe - jeg viser en video af nogle festaber, hvordan kan du fortolke det som et personlig angreb ? Er du sur over, du ikke var inviteret med ? Ud af de få indlæg du har lavet, finder jeg mange af dem uheldige... At du smider et angreb mod mig, kunne røre mig mindre. |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 07/07-2010 13:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
pophaar skrev: hsn skrev: Fuldstændig enig... Han smider et personligt angreb direkte retur. Et personligt angreb ?? Nu må du stoppe - jeg viser en video af nogle festaber, hvordan kan du fortolke det som et personlig angreb ? Er du sur over, du ikke var inviteret med ? Popnar.. Hvor mange profiler er det egentlig du har her på DTW ? [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 07/07-2010 13:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
sabai sabai skrev: pophaar skrev: hsn skrev: Fuldstændig enig... Han smider et personligt angreb direkte retur. Et personligt angreb ?? Nu må du stoppe - jeg viser en video af nogle festaber, hvordan kan du fortolke det som et personlig angreb ? Er du sur over, du ikke var inviteret med ? Popnar.. Hvor mange profiler er det egentlig du har her på DTW ? Hmmm profiler? Du mener vel nærmere identiteter afhængig af hans humør!![img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020060.gif[/img] is not a valid Image. Ikke helt fair med røde bær til PL![img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000204AD.gif[/img] is not a valid Image. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| pophaar |
Lagt på d. 07/07-2010 14:01
|
|
sabai sabai skrev: Popnar.. Hvor mange profiler er det egentlig du har her på DTW ? Det var en flot formuleret sviner du lavede der sabai. Men kan for du ikke skal se spøgelser oplyse dig om jeg ikke har den mindste grund, behov eller frygt til at skjule mig bag flere profiler. Ej heller har jeg nogen grund til at skjule mig bag en profil, så vil du gerne i kontakt med mig, så er du velkommen til at skrive en pm til mig.Så skal du få de ønskede oplysninger, og så kan vi ta den derfra. Redigeret af pophaar d. 07/07-2010 14:05 |
|
|
|
| pophaar |
Lagt på d. 07/07-2010 14:08
|
|
keniko skrev: Hmmm profiler? Du mener vel nærmere identiteter afhængig af hans humør!![img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/00020060.gif[/img] is not a valid Image. Ikke helt fair med røde bær til PL![img]http://cdn.content.sweetim.com/sim/cpie/emoticons/000204AD.gif[/img] is not a valid Image. K. Nu VED jeg, hvorfor du IKKE lægger puslespil ![]() |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 07/07-2010 14:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
sabai sabai skrev: pophaar skrev: hsn skrev: Fuldstændig enig... Han smider et personligt angreb direkte retur. Et personligt angreb ?? Nu må du stoppe - jeg viser en video af nogle festaber, hvordan kan du fortolke det som et personlig angreb ? Er du sur over, du ikke var inviteret med ? Popnar.. Hvor mange profiler er det egentlig du har her på DTW ? Jeg tror det er Joe der er vendt tilbage med en ny frisure ... synes jeg kan genkende hans kedelige, bedrevidende måde at argumentere på
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| pophaar |
Lagt på d. 07/07-2010 14:23
|
|
sony skrev: Enig her forstår heller ikke den prik, måske den er givet fordi han skulle have haft den før, men hva ved man om det. Nu er der jo så meget, du ikke forstår sonyboy. Alene det du savner KB og holder med Frem og overvejer at skifte til Fremad Amager. Det taler sit eget sprog, og din evne til at forstå denne verden. ![]() |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 07/07-2010 15:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
pophaar skrev: sabai sabai skrev: Popnar.. Hvor mange profiler er det egentlig du har her på DTW ? Det var en flot formuleret sviner du lavede der sabai. Men kan for du ikke skal se spøgelser oplyse dig om jeg ikke har den mindste grund, behov eller frygt til at skjule mig bag flere profiler. Ej heller har jeg nogen grund til at skjule mig bag en profil, så vil du gerne i kontakt med mig, så er du velkommen til at skrive en pm til mig.Så skal du få de ønskede oplysninger, og så kan vi ta den derfra. Popnaaar... Du har jo tydeligvis oprettet en ny profil, kun med det formål at lave rav i den , og jagte bestemte folk herinde !! Du kan jo smide dine oplysninger her, så alle kan se hvem du i virkeligheden er ! En PM ? ...og tag den derfra .. Er der øretæver i luften ?
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 07/07-2010 15:47
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Utroligt at en tråd om besøgsvisum skal ende sådan ![]() Tråden er hermed låst Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.