Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
hvilket visa skal jeg søge !!!
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 26/07-2010 13:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
kongeboaen skrev: hvorfor kan folk ik bare holde sig til det der bliver spurgt om.. ? Du fik desværre startet lidt af en afsides debat, men håber at du efterhånden har fået svar på dit spørgsmål? Synes Robert er kommet med nogle fornuftige løsninger... |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 26/07-2010 14:20
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1424 |
Fik kongeboaen startet "lidt af en afsides debat"? Næh, det gjorde du f*ndme med den spand lort du syntes var passende at forurene denne tråd med! Sparke til folk der ligger ned, er syge, eller handicappede, hvad i helvede bilder du dig egentlig ind, mand???? Bare hold dig væk fra Danmark, du vil gøre landet, mig og mange andre end rigtig stor tjeneste. PL |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 26/07-2010 14:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Rolig nu! Vi ved jo ikke om problemet og næsvishederne, evt. udspringer af noget psykisk*. Hvem ved måske er han selv på fp!? *personligheds spaltet/ skizo ??? |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 26/07-2010 14:37
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Så så PL, pas på blodtrykket. Men jo du har ret. det er ufattelig som danmark har udviklet sig.... Jeg står desværre selv til måske at skulle have pension.. Og det har ikke skortet på alle de beske kommentarer. For jeg tillod mig at være anderledes, gøre det de andre drømmer om. Jeg tog 6 års selvbetalt ferie, 6 år hvor jeg ikke kostede DK 1 kr. De 33 år jeg betalte skat før ferien, mener de fleste så skal være,, slettet - glemt -0 Ja selv danskere der sidder f.eks i Thailand og selv får pension mener det Logik.. njae jeg er vist ikke Dansk nok. Helt galt går det, hvis jeg nu får den pension.. For ja så flyver jeg til Thailand igen. Så er fanden løs.. Men valgte jeg nu mallorca eller Sverige.. så ingen problemer, det må man godt... Det siger loven, så det mener de fleste danskere... |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 26/07-2010 14:56
|
|
PL - Og så starter du med alle dine ukvemsord og personfnidder igen - Jeg troede du VAR kommet dig over det? Der må være noget galt med dig, og de andre, der synes jeg er forkert på den. Og hvordan fanden kan du/i læse i mine indlæg at jeg er ude efter de syge og hadicappede? Magen til ordtwist skal man fandme lede længe efter! Jeg er harm overfor de der udnytter udnytter systemet netop fordi de ødelægger det for de der er berettiget til det! Hvorfor tror du/i at mange skal igennem den helt store mølle/tests for at få en FP godkendt? Det er netop fordi så mange har snydt med det! Og den danske statskasse er ikke BUNDLØS så hvad med at gemme FP til de der vitterligt har brug for den? Gå for fanden efter BOLDEN og IKKE efter manden! Hvorfor er det så yndet at vende og dreje det jeg skriver til noget det slet ikke er og drejer sig om? Men hvor må det dog være rart PL - Hvor må du have det godt med dig selv - At du kan finde endnu en grund til at svine mig til - Håber du har fået det lidt bedre med dig selv i dag... Hvor er du dog ynkelig mand
|
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 26/07-2010 15:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Som flere har været inde på , å tag en snak med konsulatet i Hvide Sande, han er til at tale med...
|
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 26/07-2010 15:22
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Locturian skrev: Sikke en masse friheder man har til at rejse rundt - som førtidspensionist... Det må da være rart? Hvis du er rask nok til at rejse rundt, og til at skrive på et internet forum, er du så ikke rask nok til en job, eller et flex-job? . Så skulle du måske tage et dansk kursus.. Som du skrev det var det et beskidt angreb på samtlige pensionister. |
|
|
|
| savarden |
Lagt på d. 26/07-2010 15:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 226 |
Måske du ønsker at forklare hvordan dit slet ironiske indlæg kan tolkes anderledes af en person som er på førtidspension ? Hvad ved du om hvordan manden rejser rundt eller lever et liv i sus og dus?... Du tillod dig at lade hån om et indlæg om hvad visum man skulle søge og istedet anfægte en syg mand hvis baggrund du ej kender... . Skal dertil sige at jeg selv betaler min skat ikke med et smil men med et overskud til også at have forståelse for at en fortidspension hverken er en dansk på roser eller et liv i luksus... men måske du selv vil forklare hvad du egentligt mente ? synes jeg også man har nok overskud til at bidrage bare LIDT til det land og de skattekroner der betaler for ens tilværelse. Der er forskel på at få tilkendt en førtidspension når man er 60 og hvis man er 30. Øh hvor meget bidrager du selv med fra dit exil i Huahin ? Redigeret af savarden d. 26/07-2010 15:36 |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 26/07-2010 15:46
|
|
xxxx skrev: Locturian skrev: Sikke en masse friheder man har til at rejse rundt - som førtidspensionist... Det må da være rart? Hvis du er rask nok til at rejse rundt, og til at skrive på et internet forum, er du så ikke rask nok til en job, eller et flex-job? . Så skulle du måske tage et dansk kursus.. Som du skrev det var det et beskidt angreb på samtlige pensionister. Jeg synes jeg har uddybet min holdning i efterfølgende indlæg... Det var ikke et angreb mod førtidspensionster, men imod dem der udnytter selvsamme ordning. Hvordan kan jeg sætte streg nok under dette og forklare det mere firkantet? |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 26/07-2010 15:54
|
|
savarden skrev: Måske du ønsker at forklare hvordan dit slet ironiske indlæg kan tolkes anderledes af en person som er på førtidspension ? Hvad ved du om hvordan manden rejser rundt eller lever et liv i sus og dus?... Du tillod dig at lade hån om et indlæg om hvad visum man skulle søge og istedet anfægte en syg mand hvis baggrund du ej kender... . Skal dertil sige at jeg selv betaler min skat ikke med et smil men med et overskud til også at have forståelse for at en fortidspension hverken er en dansk på roser eller et liv i luksus... men måske du selv vil forklare hvad du egentligt mente ? synes jeg også man har nok overskud til at bidrage bare LIDT til det land og de skattekroner der betaler for ens tilværelse. Der er forskel på at få tilkendt en førtidspension når man er 60 og hvis man er 30. Øh hvor meget bidrager du selv med fra dit exil i Huahin ? Er jeg på førtidspension eller modtager andre ydelser fra Danmark? Nix... Og jeg siger ikke at livet på en førtidspension er en dans på roser - Min mor var selv på førtidspension de sidste 4 år af hendes liv, så jeg er udemærket klar over hvor lidt der bliver udbetalt. Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor i farer sådan op ad stolen og tager det så negativt, også selvom jeg i alle de efterfølgende indlæg har klartgjort præcis hvad der fremmanede min spydige kommentar... Har i det selv OK hvis i blev afvist en FP fordi der var en anden der havde snydt sig til sin og kassen nu var tom ? |
|
|
|
| kongeboaen |
Lagt på d. 26/07-2010 16:04
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
nu var spørgsmålet på denne tråd ikke om snyd for det er jo selfølgelig forkert.. men om visa |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 26/07-2010 16:12
|
xxxx skrev: Så så PL, pas på blodtrykket. Men jo du har ret. det er ufattelig som danmark har udviklet sig.... Jeg står desværre selv til måske at skulle have pension.. Og det har ikke skortet på alle de beske kommentarer. For jeg tillod mig at være anderledes, gøre det de andre drømmer om. Jeg tog 6 års selvbetalt ferie, 6 år hvor jeg ikke kostede DK 1 kr. De 33 år jeg betalte skat før ferien, mener de fleste så skal være,, slettet - glemt -0 Ja selv danskere der sidder f.eks i Thailand og selv får pension mener det Logik.. njae jeg er vist ikke Dansk nok. Helt galt går det, hvis jeg nu får den pension.. For ja så flyver jeg til Thailand igen. Så er fanden løs.. Men valgte jeg nu mallorca eller Sverige.. så ingen problemer, det må man godt... Det siger loven, så det mener de fleste danskere... Yep, vi har kun lige set begyndelsen, stikkeriet og anmeldelserne borgerne imellem er startet.. Et godt råd: Får du pensionen så flyt prompte! Danmark er et helvede efterhånden... PL |
|
|
|
| PL |
Lagt på d. 26/07-2010 16:20
|
Locturian skrev: Sikke en masse friheder man har til at rejse rundt - som førtidspensionist... Det må da være rart? Hvis du er rask nok til at rejse rundt, og til at skrive på et internet forum, er du så ikke rask nok til en job, eller et flex-job? Efter som du ikke er arbejdsdygtig kan du ikke søge et arbejde i Thailand heller - Går jeg da ud fra, for du må være ekstremt syg siden du er førtidspensionist i en alder af 37... Så du har 2 muligheder. 1) Få et 3 måneders visum fra en ambassade udenfor Thailand (evt. i Danmark) - Ud af Thailand hver 3 måned for at få det fornyet 2) Blive gift med din kæreste og få et gifteskabs-visum. Kongeboaen spørger om visum, og du svarer - læs dog for h..... mand! Dit indlæg har nummer #2 - du er den første der svarer og du indleder som fremhævet ovenfor. Dine bortforklaringer er pinlige, du HAR svinet en førtidspensionist til, længere er den ikke. Reglerne for at få FP er skrappe, og bevilges den, skal man den onde lyneme ikke generes, hånes, eller mistænkeliggøres af en eller anden ung fløs, der mener at han bidrager til det danske samfund ved at mænge sig med halv- eller hel-kriminelle elementer i Hua Hin! Bliver verden bedre af at du sælger nogle inderligt overflødige skod-ferie-projekter? Gu´ gør den ej, kom ned fra din høje hest, du er sgu´ for latterlig! PL Redigeret af PL d. 26/07-2010 16:23 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 26/07-2010 16:23
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
kongeboaen skrev: nu var spørgsmålet på denne tråd ikke om snyd for det er jo selfølgelig forkert.. men om visa Du har ret Kongeboaen, men det ser ud til at det bedste råd du kan få er at spørge på konsulatet i Hvide Sande. Desværre så er tråden løbet af sporet og er nu låst. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.