Se indlæg
 Udskriv debat
hjælp !!!! mig
Davser falang yao
Ja jeghar vist problemer
det du skriver jeg skal gøre i kontrolpanelet finde keyborads det hedder tastatur på min.
men der findes ikke det dy snakker om
oppe i toppen af den
står der
hastighed/hardware
og ikke det du skriver om
der er jun noget om at sætte hastigheden
så jeg fatter ikke en brik,
Men tak for din hjælp
nedeikælderenbamsensad
Redigeret af d. 13/10-2004 20:59

chang
hej falang yao

det er ikke fordi jeg er dum men jeg kan ikke få det skide billede til at komme frem på min profil hvad fanden gør jeg forkert SadSadSadSad

falang yao
Hej Chang,
Helt ærligt, jeg skal være dig svar skyldigt.Som du ser har jeg heller ikke noget billede i min profil,det har jeg heller ikke fundet ud af endnu, jeg er stadig en novice (amatør) m.h.t. IT programmering. Jeg håber at nogle af de andre her i forumet vil være dig/mig behjælpelige. Sidste udvej er at sende et billede til Frank/Webmaster og han vil sætte det inde for dig.

M.v.h., M.Rasmussen Cool

hejsa chang og farlang

I skal da bare finde et billede f.eks. der på den side bamse har lagt ind, men husk det må ikke være større end 100 x 100 så skal i gå ind i jeres profil og der hvor der står avater skal i sætte den ind. Selv bamsen kan så kan i også. ups sorry bamsefarr jeg kunne ikke lade være at drille dig lidt.GrinGrinGrin

Davser JSH
jamen det er jo rigtigt jeghavde jo også de problemer¨
indtil jeg opdagede at man
Skal trykke ret brugerprofil, og så trykke på gennemse og så hente det billede og så trykke på ret brugerprofil igen så skulle billedet være på, hvis det er under de 100x100
bamsen

Davser falang yao
JA jeg bruger xp pro
og ja der står hardware og ikke sprog
så jeg kan slet ikke finde de ting du siger,og stampe siger det samme til mig,han bruger også xp og kan ikke genkende det du siger
bamsen

MisterM