Se indlæg
 Udskriv debat
hjælp !!!! mig
Davser falang yao
Ja jeghar vist problemer
det du skriver jeg skal gøre i kontrolpanelet finde keyborads det hedder tastatur på min.
men der findes ikke det dy snakker om
oppe i toppen af den
står der
hastighed/hardware
og ikke det du skriver om
der er jun noget om at sætte hastigheden
så jeg fatter ikke en brik,
Men tak for din hjælp
nedeikælderenbamsensad
Redigeret af d. 13/10-2004 20:59

chang
hej falang yao

det er ikke fordi jeg er dum men jeg kan ikke få det skide billede til at komme frem på min profil hvad fanden gør jeg forkert SadSadSadSad

falang yao
Hej Chang,
Helt ærligt, jeg skal være dig svar skyldigt.Som du ser har jeg heller ikke noget billede i min profil,det har jeg heller ikke fundet ud af endnu, jeg er stadig en novice (amatør) m.h.t. IT programmering. Jeg håber at nogle af de andre her i forumet vil være dig/mig behjælpelige. Sidste udvej er at sende et billede til Frank/Webmaster og han vil sætte det inde for dig.

M.v.h., M.Rasmussen Cool

hejsa chang og farlang

I skal da bare finde et billede f.eks. der på den side bamse har lagt ind, men husk det må ikke være større end 100 x 100 så skal i gå ind i jeres profil og der hvor der står avater skal i sætte den ind. Selv bamsen kan så kan i også. ups sorry bamsefarr jeg kunne ikke lade være at drille dig lidt.GrinGrinGrin

Davser JSH
jamen det er jo rigtigt jeghavde jo også de problemer¨
indtil jeg opdagede at man
Skal trykke ret brugerprofil, og så trykke på gennemse og så hente det billede og så trykke på ret brugerprofil igen så skulle billedet være på, hvis det er under de 100x100
bamsen

Davser falang yao
JA jeg bruger xp pro
og ja der står hardware og ikke sprog
så jeg kan slet ikke finde de ting du siger,og stampe siger det samme til mig,han bruger også xp og kan ikke genkende det du siger
bamsen

MisterM
Her er måske lidt hjælp. Selvom min XP er købt i Danmark for år siden blev den sat op med engelsk tekst, dansk keyboard og danske bogstaver. Selvfølgelig ingen problemer med at skrive engelsk. Alle mine programmer er kørt ind på engelsk.Smile

Efter at jeg købte mit Thai-Engelsk keyboard måtte jeg også lægge EN og TH ind. Det kører også perfekt på dansk undtagen ;:'"{[ samt visse andre tegn idet de bliver flyttet til andre taster. Jeg gider ikke at at klistre mit keyboard til med nye thai og danske bogstaver... det bliver hurtigt slidt af alligevel.Sad

Indstilling:

Tryk på Control Panel, derefter tryk på Regional and language options, her kan du vælge Regional options hvor du kan stille dato f. eks Thai, de bruger jo år 2547... Derefter tryk på fanen Language og Details. Her kan du tilføje TH samt hvilken taster du vil bruge til at skift mellem DA,TH og EN. Tryk paa OK, Apply, Ok. Nu kan du eller konen skrive Thai tekst i dine Word programer.Grin

Husk at gå ind paa internettet, Tryk på Tools, nederst på fanebladet finder du Language igen. Add Thai, Tryk OK, Apply, OK.

Har jeg glemt noget?

Håber at kan hjælpe...Cool
Redigeret af MisterM d. 15/10-2004 15:14

falang yao
Hej MisterM,
Jeg tror at både Bamsefar og stampe har En Da Th,under valgte fonts.Det som mangler er visning af ikonet En Da Th i meddelelsesområdet. Jeg har lige lånte en bog: Windows XP-administratorens håndbog på biblioteket og i under afsnitet Tilpas proceslinjens størrelse og placering-Kontroler visning af ikoner i meddelelsesområdet står der at man skal :
-H.klik på proceslinjen
-Vælg Egenskaber i genvejsmenuen
-Markerer afkrydsningsfeltet Skjul inaktive ikoner
-Tilpas (åbner Tilpas beskeder)
-I kolonen Handling skal du klikke på teksten
- Vælg
-Skjul når inaktiv
-Skjul altid
-Vis altid
Når du har foretaget den ønskede ændring skal du klikke på OK 2 gange.Der stod intet om genvejstaster for skift mellem de 3 sprog.
Det er meget nemmere med WIN 98, se Thailand-UK.com/fonts.html og under Setting up a Thai-English Keyboard under punkt 6 :ensure the box headed Enable indicator on taskbar is ticked, OK og så Slut.
Desvære var der ingen vejledning til XP(tastatur).
M.v.h. M.Rasmussen Cool

Spring til debat: