Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Sim
|
|
|
Lagt på d. 31/07-2010 20:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
jeg fik linket af en venlig sjæl og nu gives det videre. http://thaiprepai... / Rettede dit link Admin. Redigeret af John d. 31/07-2010 20:32 |
|
|
|
| HD |
Lagt på d. 31/07-2010 20:07
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 73 |
• Jeg vil sige tak for info. Jeg købte sim max 99 og efter en måned eller 2 prøvede jeg at ringe. Fik at vide jeg skulle kontakte en dansk teleudbyder tdc eller telia., men nu ingen respons Jeg kan ikke finde en tlf. nr. på deres hjemmeside? ,så jeg måske kunne overføre penge, men jeg kunne jo sende sim kortet tilbage til min veninde og se om hun kunne fylde på,eller jeg er nød til at hun sender mig en ny kort MVH Henning |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 31/07-2010 20:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Dalton skrev: Ja, samme som John, et almindeligt 12Call kort og når det er tændt herhjemme viser displayet: TELIA DK TH GSM Har heller ingen erfaring med at det koster at bruge *121# mener at der er 2 slags kort 12call & 12call freedom, det sidste er det billigste at bruge, har heller ikke opserveret at det koster at bruge *121# ( saldo ), ved opfyldning af 12call freedom er den kun gyldig i 2 Mdr. http://www.ais.co...ex_th.html >>> der er også en engelsk version Redigeret af TG950 d. 31/07-2010 20:27 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 31/07-2010 20:38
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
HD skrev: men jeg kunne jo sende sim kortet tilbage til min veninde og se om hun kunne fylde på,eller jeg er nød til at hun sender mig en ny kort MVH Henning Hej Henning Hun behøver ikke dit SIM kort for at sætte penge ind på det. Hun kan overfører et beløb fra hendes telefon til din. Kan ikke huske hvordan man gør, men jeg er temmelig sikker på at hun eller hendes venner ved det. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 31/07-2010 21:35
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ja eller også går hun i 7/11 og køber en "offline" slip på 100 bath med en talkode som du taster ind #120#(talkode) afslut med *ring op. det behøver du ikke nummret på simkortet for at gøre nemlig. 7/11 hvor jeg bor har ikke Online til 1-2call så det er sådan det fungere når jeg tanker op. det kræver jo så der er netværks dækning for at fungere. jeg har ikke prøvet det i DK om den service virker ved roaming, og det er vel det der ogs diskuteres. Redigeret af d. 31/07-2010 21:36 |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 11/08-2010 21:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Her er endnu en tråd. hvor der ER svaret - endda af admin - men hvor I har glemt at lukke tråden. ![]() |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 12/08-2010 08:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Frank skrev: Her er endnu en tråd. hvor der ER svaret - endda af admin - men hvor I har glemt at lukke tråden. ![]() Undskyld, men hvad mener du? Er det ikke kun tråde der går op i hat og briller der bliver lukket? (lige som det er ved at ske nu....... ) |
|
|
|
| rogne |
Lagt på d. 12/08-2010 09:24
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 39 |
har 1-2 call max 99 sim det virker i dk har brugt det link som adm i svar 21 det tog ca 1 døgn så fik jeg sms at min tlf var toppet op med 500 thb så det virker![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 12/08-2010 20:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Peder1968 skrev: Frank skrev: Her er endnu en tråd. hvor der ER svaret - endda af admin - men hvor I har glemt at lukke tråden. ![]() Undskyld, men hvad mener du? Er det ikke kun tråde der går op i hat og briller der bliver lukket? (lige som det er ved at ske nu....... )Det var mig som var unødvendig sarkastisk over for Ezal i en anden forbindelse. Undskyld til Ezal. |
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 14/08-2010 13:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
John skrev: HD skrev: men jeg kunne jo sende sim kortet tilbage til min veninde og se om hun kunne fylde på,eller jeg er nød til at hun sender mig en ny kort MVH Henning Hej Henning Hun behøver ikke dit SIM kort for at sætte penge ind på det. Hun kan overfører et beløb fra hendes telefon til din. Kan ikke huske hvordan man gør, men jeg er temmelig sikker på at hun eller hendes venner ved det. Det er med *140 løft røret og indtast nummer på modtager og beløb der skal overføres (følg menuen). hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 14/08-2010 19:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Nemmere bliver det ikke: http://thaiprepai... og det virker! Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 24/08-2010 07:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
Dette må være det bedste hvis man har en god ven i Thailand Convenient way to top up for your friend via top up card and e-refill by dialling * 130 *10-digit phone number (the one you wish to top up) *PIN number on the scratch panel on the back of your top up card# or press * 130 and follow the IVR instructions. Your friend will receive both account balance and validity balance. For more information, contact AIS Call Center at 1175. [url] http://www.ais.co...rvice.html [/url] Redigeret af Stampe d. 24/08-2010 08:04 ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 30/08-2010 16:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Tilsynladende, ser det ud at alle jer som har kunnet åbne deres Thai SIM kort i DK må være dem der har 12Call, for mit DTAC ville ikke i kontakt med hverken TELIA eller DK DTC, og lige dom Ingolf så får jeg besked at KUN Nødopkald er tilladt. Og ligeledes hvis jeg vælger Automatisk søgning så kører den i evighed uden at der sker noget. Hvorimod så var der kontakt med det samme til TELIA med et andet kort fra 12CALL. Derfor kan jeg ikke se saldoen på DTACs, efter at have brugt Kasikorns Netbanking "Top Up". Men være er det, at lige netop til Netbanking, har jeg brug for en OTP (One Time Pincode = gælder kun i samme døgn hvor den er modtaget). . Redigeret af Lung Yao d. 30/08-2010 16:49 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Eigil |
Lagt på d. 30/08-2010 18:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Hej Lung Har kikket på nettet, der er en som har ringet til GTAC og fået kortet åbnet til roaming, ([url]travelhappy.info/thailand/cheap-international-roaming-in-asia-with-a-dtac-thai-sim-card[/url])jeg var derefter inde og søge på partner, der er tdc på listen,[url](www.gsmworld.com/roaming/gsminfo/roa_thta.shtml[/url]) så det skulle være muligt at få det til at virke herhjemme, om det så kan betale sig økonomisk, det er jeg ikke klar over ... SSS |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.