Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
pengeoverførsel.
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 16/12-2004 08:46
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Du har helt ret Surin Clyde |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 16/12-2004 09:15
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
ja ja , vi har vel alle vores meninger. hvorfor overf:ee-lre pr:ae-lsist 400.000 baht , fordi de thailanske myndigheder krever at man overf:ee-lre 400.000 pr. :aa-lr, hvis man skal p:aa-l et :aa-lrs visum, naar du m:ee-lder op p:aa-l visumkontoret, krever de kopier af din bankbog, hvor de kan se de overf:ee-lrelser du har fortaget, ligesom de krever et brev fra din thailanske bank, hvor det fremg:aa-lr at du har over 400.000 baht p:aa-l bankbogen, ellers kan du liges:aa-l godt glemme alt om at f:aa-l et 1. :aa-lrs visum. myndighederne forventer at du bruger af dine penge, s:aa-l du kan ikke bare lade dem st:aa-l ( de vil med det samme tro at du arbejder sort) du skal bruge penge fra din konto, :aa-lret efter skal du overf:ee-lre 400.000 baht igen, ellers f:aa-lr du ikke fornyet dit visa. efter tre visaer, lige efter hinanden kan du s:ee-lge om perment opholdtilladelse, hvilke koster lidt over 100.000 at f:aa-l lavet, thailand giver opholtilladelse til max. 100 personer fra hver land, pr. :aa-lr. p:aa-l grund af at thailand kr:ae-lver at se nye penge hver :aa-lr er det en fordel at sende pr:ae-lsis det bel:ee-lb de vil se for at lave visummet. derfor vil jeg personlig fortr:ae-lkke at sende i thaibaht ( de thailanske myndighder er ligeglade hvilken valauta man sender i, baht, kroner, dollers eller euro, er lige gode, bare pengene kommer fra udlandet ) i thailand kan du sagtens k:ee-lbe doller , euro, eller hvilken valauta du nu har l:ee-lst til Redigeret af bahtman d. 16/12-2004 09:40 |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 08/01-2005 17:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Nu har Danske bank fået thaibaht på igen som valuta man kan overføre. MVH jens |
|
|
|
| bahtman |
Lagt på d. 10/01-2005 09:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 199 |
n:aa-lr man t:ae-lnker p:aa-l hvormange der davligt k:ee-lber thaibaht med deres visakort fra danskbank, s:aa-l virkede det da maget m:ae-lrkligt at de sage at valutaen var for lille til at de ville r:ee-lre ved den ![]() skal man k:ee-lbe condo i thailand er det dog vigtigt at man sender pengene i en udlanskvalauta og ikke i baht, ligesom det skal fremg:aa-l af pengeoverf:ee-lrelsen at det er til condok:ee-lb. men n:aa-lr det er til visaform:aa-ll at man sender penge, kan man sagtens sende i thaibaht. ![]() only in thailand
Redigeret af bahtman d. 10/01-2005 09:13 |
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 08/07-2005 19:25
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Det er næsten umugligt at læse hvad i skriver,jeg troede at bogstaverne var de samme her iDanmark???????????????????????
[mail][/mail]
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















