Se indlæg
 Udskriv debat
Juleaften den 24. december kl. 18.00
KhmerBayon
Det lyder som et hyggeligt arrangemant, jeg har ikke prøvet at holde "Dansk Jul" i flere år, så jeg kunne godt tænke mig at deltage. Kan nogen fortælle mig hvordan og hvor tilmelding forgår? Da jeg er bosiddende i Cambodia, kender jeg desværre ikke nogen Danskere i Thailand, så nogen skulle have nogle gode råd eller evt. kunne introducere mig lidt, ville det være super nice. Mange tak på forhånd

fckguld
Robert Kronberg skrev:
God service eller ej, så er min erfaring super service, men det er slet ikke det, som vi snakker om.

Vi snakker om en hyggelig juleaften blandt danskere, især DTWere.

Hilsen, Robert
super robert tak for info
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

natty
Jeg kan sagtens forstå at danskere som bor i Thailand kan få brug for duften af flæskesteg og andesteg. Men hvis jeg er turist i den periode har jeg det sådan, at det er ligegyldigt. Måske vil jeg ligefrem helst undvære det, da jeg nu engang er i Thailand, og er flygtet fra julen.
Men god fest, alle som deltager, jeg håber det bliver en dejlig aften for jer alle.
PS hvor kommer juletræet fra?

Gokinok
Nå, men det lyder da godt at du ikke kommer natty, så vil jeg da kraftigt overveje at trygle og bede fruen om at afmontere fodlænken og dertil hørende jernkugle, og så ellers begive mig på vej mod Suckcumbitch Road, til fods selvfølgelig, skal sgu´tte bruge penge på de taxa-banditter!

Kan der forhandles om prisen på menuen?

Vi er prangere og krejlere ude i den billige ende af Bangkok!Wink

Men ellers udmærket initiativ Robert, jeg kender ikke omtalte sted, og om servicen er høj, lav eller middel er vel ligegyldigt sådan en aften, en aften som skal være hjerternes fest, et samvær blandt familie og venner, vore DTW venner, jeg bliver helt rørt, og må indrømme at jeg kniber en tåre, hulk, hulk!

Hold nu, jeg er simpelthen for fuld, og det er for sent, og i morgen har jeg fortrudt osv.

God jul!

Doc G.
Redigeret af Gokinok d. 23/09-2010 01:59

Gokinødden, siden hvornår har du venner i Thailand, med undtagelse af Nakon Sa Vand.
Iøvrigt savner jeg pris på børnemeny, samt ikke mindst pris på rødvin.
LOL LOL

jesperfrb
Har holdt adskellige Julaftener i Th, både engelske, australske, amrikanske, danske, og også kun med Thaier.
Sidste år var det med danske venner i Hua-Hin!
Hvis jeg er deri år, vil jeg nok byde ind på BKK! Men det viser arbejdssituationen senere!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Payanak
Jeg har været i DK i de sidste par år til Jul. I år kommer nogle engelske venner/kunder her til Bangkok i julen, og derfor bliver det nok en form for English-Thai Jul for mit vedkomne.

Og hvis jeg stadig er single (hun smuttede squ) til den tid, hvilket jeg vil prøve på at være Smile , så skal jeg nok også lige smage en sild eller to nede på Sukhumvit...
Redigeret af Payanak d. 23/09-2010 07:55

Robert Kronberg
ABEKATTEN skrev:
Gokinødden, siden hvornår har du venner i Thailand, med undtagelse af Nakon Sa Vand.
Iøvrigt savner jeg pris på børnemeny, samt ikke mindst pris på rødvin.
LOL LOL

100 baht per glas husets rødvin.
Flasker fra 890 baht.

Børnemenu: halv pris for børn, men børn under 5 år er gratis

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Robert Kronberg
KhmerBayon skrev:
Det lyder som et hyggeligt arrangemant, jeg har ikke prøvet at holde "Dansk Jul" i flere år, så jeg kunne godt tænke mig at deltage. Kan nogen fortælle mig hvordan og hvor tilmelding forgår? Da jeg er bosiddende i Cambodia, kender jeg desværre ikke nogen Danskere i Thailand, så nogen skulle have nogle gode råd eller evt. kunne introducere mig lidt, ville det være super nice. Mange tak på forhånd

Skriv til

Hilsen, Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"

http://www.danishschool.dk/thailand/
Big-Viking
890 bath for en flaske rødvin..sikkert ikke værd at drikke så.Smile Ja bliver sikkert et ok arrangement

Spring til debat: