Se indlæg
 Udskriv debat
Toppen af service
rinpoche
Payanak skrev:

Apropos eurotrash så...ehem...hvem er det nu, der efter egne talrige udsagn, lever på et absolut minimumsbudget...??? Pfft

Lever, du mener vist rejser? Det gør jeg fordi jeg kan lide det på den måde.
Ihukommende de bedste rejser jeg har haft der var på backpacking basis, som jeg også tror du kan relatere til.
Luksus? Det var vi jo alle derhjemme, det er jeg ligeglad med når jeg rejser. Det drejer sig udelukkende om lokalitet, oplevelser og personer.

Nå, det var et sidespring, det kunne jo godt være at du var "under cover" for at kunne fortælle om de oplevelser man der kunne komme ud for.
A la Stickman.
Du har jo før postet et indlæg omkring dig siddende med underpermissionerne nede omkring sandalerne på Suckcumbitch mens du blev serviceret, no?
Jeg troede det var et indlæg af tilsvarende spøgefuld karakter.

Hvis du ikke husker indlægget vil jeg gerne stå til rådighed med at genopfriske din hukommelse.

Payanak
Hehe...jeg husker det som var det i går, ingen tvivl om det...aehh!!!
Desværre er der adgang forbudt for backpackere og eurotrash, så uanset hvor længe og hvor meget og inderligt du trygler mig, så kommer du ikke med Rolll
Sticky er også sjovere at have med Bvdrrrrrr

At rejse er at leve, også selv om der er med rygsæk, så sandt!
Men det er nu sjovere at have penge med, ik?

rinpoche
Jow, jow da.

Hvor må du være stolt. Desværre er jeg ikke til den slags underholdning, men du må jo have en liberal kone.

Det kunne nu ellers være underholdende ikke kun for undertegnede men også for dtw at få et nærmere indblik i ikke kun din prætentiøse levestandard men lige så vel dine "thaikundskaber".
Og man kan kun undre sig over at en "direktør" har tid/lyst til at sidde og kværulere på dtw kl. lort i Thailand.

Ved du hvad, jeg håber bare du klarer dig og har det godt.

Over and out herfra.

Payanak
Du er ikke sur, vel?
Kick you

vandango
Payanak skrev:
Jeg tjener en dansk direktør løn, så den teori kan du godt pakke sammen.

Snip klip.....

Der har du sgu noget at rette op på, jeg har sgutte mærket meget til at du er på direktør hyre! Cheers

Spring til debat: