Se indlæg
 Udskriv debat
Hvilket 747 flyver fra Bkk til Kbh
huratho
Hej
Sidste efterår var jeg i DK i forbindelse med min mor"s død og jeg flyver altid direkte og da kostede en billet fra CM til Kastrup THB 36000,00, hvilket jeg finder rimelig.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

huratho
Hej
Jeg glemte lige at Thai har 2 afgange onsdag og fredag til KBH. Det ene lander kl. 06.00 og det andet kl. 07.00
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

Frank
huratho skrev:
Hej
Jeg glemte lige at Thai har 2 afgange onsdag og fredag til KBH. Det ene lander kl. 06.00 og det andet kl. 07.00
Hilsen Hugo

To afgange?! Det er nyt for mig. Den jeg kender hedder TG950, hvad hedder den anden?Smile

birkedhoj
Til Hugo. Det er for at kunne følge indretningen på thai Airwyes hjemmeside, når man har fået sin plads oplyst.
God dag
Ole
Flyver PE med THAI altid

Lykkeweb
Hejsa vi har fløjet med flere selskaber. Men kan efterhånden kun anbefale FinnAir på denne rute. Det begrunder jeg med at de har de nyeste fly med alt i underholdning osv. (Airbus A330-300 og Airbus A340-300)
Prisen er som ofte også meget billigere end med Thai, SAS, KLM mf. Rejsetiden er ganske kort da man kun skal vente en time i Helsinki. Samtidig starter man med at flyve den ”rigtige” vej – ofte betyder en mellemlanding i EU op til 1,5 times ekstra flyvetid.
Total rejsetid fra CPH – BKK med FinnAir er på 12,5 time (incl. ventetid i Helsinki)

God tur.

basse50
Lige en korrigering til Hugo, Thai Airways flyver Bangkok-københavn og modsat København-Bangkok 1 gang dagligtSmile

Jeppe C
Gokinok skrev:
Jeppe C skrev:
Fløj både frem og tilbage med HS-TGG sidste gang vi var afsted. Selvom det er deres "nyeste" 747-400, synes jeg faktisk at det er den der virker mest slidt? Eneste grund til at overveje at flyve med Thai næste gang, er deres gode service og den ekstra benplads ift. SAS's A340.

Vil dog vælge SAS næste gang, alene på grund af "underholdningen".

Apropos.. Vi fløj fra Bali til Bangkok i en sprit ny 777-300ER med ALT nyt udstyr og underholdning. Forstår virkelig ikke hvorfor de ikke sætter sådan en lækker maskine ind på CPH-BKK?! Javist, der kan ikke være lige så mange med som på 747-400, men det kan da næsten kun give mere tilfredse kunder?

Mener du SAS?

Et selskab der er på r*ven med 1 mia. i underskud i år (August)?

Doc G.

Nej, SAS har ingen 777'ere.. Vi fløj med Thai! Mener at Thai skulle sætte 777'ere ind i stedet for de gamle 747'ere Smile

Spring til debat: