Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Salg af brugte smykker til Højeste Guldpris!
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 07/09-2010 16:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Vitus Guld Få trykt nogle løbesedler på thai, og del dem ud strategiske steder... ![]() Held og lykke med forretningen! |
|
|
|
| Vitus Guld |
Lagt på d. 07/09-2010 17:15
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Cop Cun Cap..:-) Det kunne være en god idé, tak for det gode råd. . . |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/09-2010 17:23
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Lykkeweb, nu er du ny her, men man får ikke lukket tråde, men man kan undlade at læse trådene, hvis man ikke bryder sig om dem. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 07/09-2010 17:38
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Lykkeweb skrev: Jeg syntes at en webmaster skal slette dette indlæg/tråd. Det er uetisk at ”købe guld” her på dette site, ydermere kan det opfordre til handel med stjålne genstande. Jeg vil nu undlade at slette tråden, da den på ingen måde overtræder reglementet. Desuden er handel med guld normalt i Thailand og thai-kredse - også herhjemme og i øvrigt også blandt danskere. Naturligvis støtter siden ikke op om handel med stjålne genstande, men jeg finder på ingen måde at personen som har skrevet trådens første indlæg har givet tilkendegivelser af at have de interesser eller den bagtanke. Og hvad ville det næste være ??? Forbud mod tråde om biler fordi man kan køre for hurtigt i dem. Nope desværre. Jeg har dog tilladt mig at flytte tråden over i markedspladsen, da den bedre hører til under dette emne. - Admin - Redigeret af Webmaster d. 07/09-2010 17:39 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.