Se indlæg
 Udskriv debat
Boernens ven !
kimp
Det var kedeligt nyt at høre.
God bedring til Hugo, han skal nok klare den!
Hils ham mange gange.

Kim

www.c-rex.dk
Lung Yao
thulegrisen skrev:
SmileHej din nordøstlige tranlampe

Der skal ikke være nogen tvivl om, at vi er mange der savner denne staute jyde.... Specielt jeg til min eftermiddagsøl, hvor vi altid ringer sammen...

Hugo din gamle traver og stadig unge mand... Op på mærkerne.

Vi er trods alt mange der savner, vores specelle ven. Derom skal der overhovedet ikke være tvivl.

Håber du som jeg overlever din tur igennem det thailandske hospitals system....

Om ikke andet er disse sygeplejerske da nogle søde mennesker. De gør da alt for dig håber jeg.....

Kan du have en god dag, hvis du læser dette...

Forhåbenligt ikke ALT, for så får de Kick you Haps du fra søde NANGs side.Angel
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

thulegrisen
Hej Lung

Ingen tvivl om dete.....Nang er på spring med sin lille v.....
Ha en god dag alzusammen

waree
hugo

det er snart første lørdag i november, så kom op på dupperne, ellers kommer vi en flok og henter dig.
jørnFriends

chaingmai
har lige talt med hugo,han har det bedre og der er en muglighed for at han kommer hjem fredag, har fået fjenet et dræn i benet og er begyndt at komme lidt op, skulle hilse jer alle mange gange herinde og sige tak for hilsnerneSun baby

Namprik
Det var daelme godt nyt, TAK for det ! Sunflower

Hugo har jo ikke tid til at ligge og flandre, han har et ubeskriveligt fantastisk " JOB " at goere..

FortZat go' bedring !
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
Big-Viking
Min kæreste ringede til Hugo´s kone Nang igår og fik at vide at han skal blive der 7 til 14 dage endnu og at verden ikke er så lyserød som han gerne selv vil tro.. Jeg håber det bedste for den gode mand..

chaingmai
jeg er bange for ,at big-viking har ret men jeg måtte holde mig til hvad hugo selv sagde og det er jo godt at hugo er optimistSmile

sony
Tror desværre også big viking har ret, jeg talte med ham her forleden dag, og jeg må indrømme han lød ikke til at have det godt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Robert Kronberg
Big-Viking skrev:
Min kæreste ringede til Hugo´s kone Nang igår og fik at vide at han skal blive der 7 til 14 dage endnu og at verden ikke er så lyserød som han gerne selv vil tro.. Jeg håber det bedste for den gode mand..

Det kan jeg kun bekræfte, altså at Hugo ikke har det godt.

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
Namprik
Jeg talte med Hugo igaar, han loed nogenlunde frisk, men en gaev jyde indroemmer jo ej heller at han har det skidt. Crying

Jeg skulle vidregive en varm hilsen til alle !

Hvor er det unfair !
Jeg kan gaa paa vandet !

En pige jeg kender, hun er smuk...en picasso falmer i doend ! Et hjerte pigen har, saa stort som Eiffel........Tak fordi jeg maa kende dig.

www.isaan-house.com
chaingmai
kommer lige hjem fra et besøg hos hugo, jeg tror ikke han kommer hjem på fredag, men han har det bedre og jeg skulle hilse alle herinde, han havde også haft besøg fra skolen i doi law 181 personer og som hugo sagde ,,den trak vand"Friends again

Namprik
Smile Tak for update !
Jeg kan gaa paa vandet !

www.isaan-house.com
jimmikoldenborg
Hvordan står det til med ham den tossede jyde?
Er han kommet hjem fra hospitalet?

Vh jimmi
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
jimmikoldenborg
Hov...
Havde ikke lige læst de sidste poster:-(

Det er noget lort!!!!!

Er der nogen der ved hvor alvorligt det er?
Er han i livsfare???

natty
Jeg vil lige sige at Hugo og jeg ikke altid har haft de samme meninger. Men jeg ønsker ham hurtig helbredelse. Han har gjort meget godt.
Så god bedring her fra natty,
Jeg ønsker alt det bedste til din kone,dine børn som du tager dig af og dig selv. God bedring.

Lung Yao
Hej med jer,
Jeg har lige talte med Fru Nang for 10min siden.
Hun fortalte at Hugo ikke kommer hjem med det samme da den er galt med hans ben(brækket og der var gået infektion i den). Han havde høj feber de sidste par dage, temperaturen er nu faldet ned, men han er stadigt lidt sløj og afkræftet selv om som "sej jyde" benægter han det. Sick
Jeg skal hilse mange gange fra Fru Nang som på Hugos vegne takker alle jer som har været bekymret om hans tilstand og at disse tilbagemeldinger fra jer har varmet hans (gamle) hjerte og har været med til at han trods alt er ved god mod. Efter en måneds ophold på hospitalet er han også ved at få "liggesår", men han kæmper videre og lader sig ikke slå ud. More sick
Hvis nogle af jer sender ham PBer, så skal I ikke regne med at han ville svare med det samme, da han p.t. er sengeligende og ikke har adgang til Internet.
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

jimmikoldenborg
Mange tak for Update :-)

FCKdk
God bedring til Hugo!!!!

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

chaingmai
ja der kan man se, jeg har besøgt hugo flere gange og vidste at benet var brækket, men at der ,,kun" var en kraftig infektion i benet og der var flere dræn igang, derimod har hugo fortalt at han havde brækket flere ribben, men han har heller ikke været helt på toppen,så måske han ikke selv var klar over hvor slemt det stod tilSun baby

Spring til debat: