Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
hejsa
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 26/09-2005 16:40
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, MisterM skrev: Jo, men i dag skal man soege om det ![]() Husk at en Kennedy soen ogsaa blev soesat godt nok hjulpet af US Coastguard ![]() Åh ja, man kan/skal ansøge om det, korrekt. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 26/09-2005 18:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
Hmmm hvad gik det lige ud på ????? smiler
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 26/09-2005 21:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
clydehaumann skrev: Jamen, hun klarer sig da, ligesåvel som de andre thailændere der har stået i samme situation. Dette er det svar Bamse faar, men sandheden er desverre at nok klarer den efterladte sig, men foerst efter at have gaaet gennem en basse problemer der kunne vaere undgaaet hvis alt var forberedt. Mange der er Thai gift har vaeret gift tidligere og har boern fra tidligere egteskab / egteskaber. Dette i sig selv giver hel del bvesver med hensyn til arv og saa videre. Rinpoche du er halv Dansk og taler og skriver Thai. Jeg ser dig ogsaa som en fyr der er istand til at skaffe dig viden om ting du maaske ikke ved saa meget om. Jeg troe det vil vaere en stor hjelp hvis du gad og skrive en lille brugsanvisning paa Thai om hvorhan man skal forholde sig i forbindelse med doedsfald. Hvor henvender man sig og alt det der. Den kunne saa blive lagt paa til download og de der vil kan downloade den og give den til konen. Well, clyde, det jeg implicit vil ind på, det er, at jeg kan næppe tro at der er nogle thai enker der vil komme til at lide nogen nød her i dk. Hvad de juridiske aspekter af et evt. thai/dansk ægteskab og efterfølgede bortfald af ægte-fælle angår, ved jeg ikke en dyt om. Men jeg kan forstå på dig at du mener jeg burde udarbejde et juridisk dokument på thai??? Alts,å helt ærligt! Hvor mange står i denne situation og iøvrigt behersker jeg heller ikke juridisk thai ligesåvel som du ikke "er flydende på thai og Lao" OG for at være helt ærligt, så deltager jeg i debatten på denne website vedr emner, jeg a) ved noget om og interesserer mig for.Jeg er da ikke ansat her??? Vi kan ikke alle udvise den samme entusiasme som fx Farang Yao og dig iøvrigt også Respekt !rinpoche |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 27/09-2005 02:18
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Ok. Det var bare et forslag. Men blot for en ordens skyld saa er jeg flydende i de to sprog du omtaler plus ti andre. Hvis der er nogen der skriver en Brugsanvisning paa dansk og sender den til mig saa skal jeg nokselv oversette den og faa Kim til at saette den paa. Redigeret af clydehaumann d. 27/09-2005 06:55 Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Mintz |
Lagt på d. 20/11-2005 19:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
hvorfor har ikke forklare ting fra starten af ? har i fortalt at hvordan systemet i Dk funger ?! fks. det med posthuset .. det er da ikke så svært.. men skal da bare lære hende det fra start... det er vel bare mig..
Goddag
![]() เมื่อรู้สึกตัวก็สายเกินไป หมื่นพันที่เธอผ่านชาย หัวใจเธอจึงเย็นชา |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 















