Se indlæg
 Udskriv debat
Investeringer i Thailand/Pattaya
Payanak
Nu skal man jo ikke give op, fordi man læser denne tråd.
Jeg har flere overskudsgivende projekter igang, og har flere i støbeskeen. Det projekt der bliver mest profitabelt, mangler jeg stadig en investor til at skyde igang.

Rasmus
Payanak skrev i indlæg #5
Der er ikke penge at tjene i Thailand for folk, der ikke ved hvad de laver, og ikke har den fornødne erfaring. Selvfølgelig er der undtagelser fra reglen, men så snakker vi mere om held end forstand.

Payanak skrev i indlæg #21
Jeg har flere overskudsgivende projekter i gang, og har flere i støbeskeen. Det projekt der bliver mest profitabelt, mangler jeg stadig en investor til at skyde i gang.

Humm! Har man et lukrativt og profitabelt projekt i tankerne - samtidigt med andre overskudsgivende projekter – skulle man efter min mening være et slemt fjols, hvis man ikke selv ville hente den fortjeneste hjem selv! Hvorfor i al verden skulle man dog dele den ellers så gode ide med andre, nu hvor den er så fantastisk god?

Jeg spørger bare!

Rasmus

Payanak
Det er et spørgsmål om at rejse den fornødne kapital, til at sætte tingene igang.

bruno
Payanak skrev:
Det er et spørgsmål om at rejse den fornødne kapital, til at sætte tingene igang.

Den eneste vej frem er at starte et mindre projekt op eller flere, som ikke kræver den fornødne kapital og der efter din profit til det store projekt
Hvor meget meget kapital, skal der bruges ?

http://gj-blog.dk/
fckguld
Payanak skrev:
Nu skal man jo ikke give op, fordi man læser denne tråd.
Jeg har flere overskudsgivende projekter igang, og har flere i støbeskeen. Det projekt der bliver mest profitabelt, mangler jeg stadig en investor til at skyde igang.
fortæl lidt om projekt , eller send mig mail- mangler ikke valuta - men endnu ikke set rigtige forretninger derude - seriøse muligheder. tror ikke på dem , men ville gerne overbevises tak
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

b_j3ns3n
Payanak skrev:

ja jeg er heller ikke afvisende over for en god ide..? Wink
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Payanak
Der er flere årsager til at jeg ikke selv kan eller vil investere den fornødne kapital.
Har flere ting igang og har penge bundet op der.

Jeg kan ikke rigtigt skrive så meget her, men en evt. investor vil naturligvis blive fuldt indvoldveret
i projektet.

Rasmus
fckgulde skrev i indlæg #10 06/11-2010
http://dansk-thai...ost_149710

Fatter ikke folk gider prøve lave håndører i det land - nyd landet , men korruption og professionele kvinder som lugter flere skillinger er et meget udbredt fænomen - Thailand er en forlystelsespark med masser af muligheder for gode oplevelser, men også fyldt af glubske hyæner - ikke et sted man laver skillinger –

Men nu syntes fckguld pludselig at være interesseret, og gene vil overbevises! Wink

fckguld skrev i indlæg #25
fortæl lidt om projekt , eller send mig mail- mangler ikke valuta - men endnu ikke set rigtige forretninger derude - seriøse muligheder. tror ikke på dem , men ville gerne overbevises tak

Rasmus

Spring til debat: