Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Efterlysning af medlemmer
|
|
| VIP |
Lagt på d. 05/11-2010 11:32
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
bkk skrev: endnu en thai relateret side, det lyder jo godt, men så vidt jeg hurtigt kan se, består siden af en masse Google translate nyheder, og så en hel del genganger navne herfra, navne der ofte også operaer på nogle af de 4-5 andre thaiforummer på dansk. Mon ikke der skulle ha' stået: Retarderet... >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 05/11-2010 14:33
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
goldwing skrev: Jeg er ikke enig med webmaster her.... Pattaya er en stor turistby i Thailand, og derfor bør den også kunne diskuteres her. At bølgerne altid går højt når Pattaya bliver nævnt er korrekt, men hvordan er det lige når emnet er sinsot?Skal der så også oprettes en site til dette emne? Som jeg tidligere foreslog, at webmaster var hurtigere til røde bær, eller bedre...... hold dem som er blevet udelukket flere gange.... udenfor.... så tror jeg sagtens Pattaya kan diskuteres i fremtiden Bangkok er i mine øjne er værre sted end Pattaya, så derfor måske også et site til denne by... Nej, lad DTW være som den er, og hold udelukkede personer ude i f.eks 2 år...... Vil lige kort svare på den her. Nu er det jo ikke sådan at snak, diskussion og så videre om Pattaya er blevet forbudt eller ikke ønskes her på siden. Og det er selvfølgelig hellere ikke sådan at alle emner hvor der er uenighed vil afstedkomme en ny side. Derimod tror jeg at side om Pattaya kan have sin eksistensberettelse, alene fordi Pattaya er så stort rejsemål i sig selv for mange enkelte - lidt ligesom Bangkok og Phuket burde kunne opbære en side alene pga. de byer er så stort et rejsemål i sig selv. Der findes iøvrigt også allerede glimmerene sider om de to rejsemål. Omkring det med udelukkelser. Ja tanken er meget god og også helt rigtig. Problemet er bare det med at føre den ud i livet, når enkelte af de udelukket gør sig ufattelige krumspring for at komme ind igen. Og da vi ingen interesse har i at holde alle evt. nye ude fra siden, ja så slipper udelukket personer ofte også ind igen efter måske deres måske 20. forsøg. Vi har kun få redskaber til at afsløre om en ny-tilmelding er en genganger eller ej, så hvis nogle af de indikatorer ikke lige lyser op så lykkes det dem af komme ind igen og vi kan først afsløre dem udfra skrivemåde og diverse anfald med videre. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/11-2010 15:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det kan være om denne dejlige og uinteressante ludder by Pattaya.. Dem der har valgt at bo der Jeg vil hele bo i Pattaya sammen med ludder og krimielle og alkoholisk turister end at skulle bo i en by som Bangkok for ikke at tale om en landsby på landet. Her har vi alt det der gør livet hver at leve. . |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/11-2010 15:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
så vidt jeg ved, er der mange flere ludere og kriminelle i Bangkok, end i den lille fisker landsby nede ved olieraffinaderier |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 05/11-2010 15:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
synes det lyder som en fin ide, jeg skal nok joine ![]() kan man ikke have et sted i medlems betingelserne, man kunne krydse af, så man var medlem af begge kims thai sider.. (vis man var interesseret) så profilen bare virker begge steder.. ![]() og måske er det bare mig der sover, men er der blevet reklameret med siden?
Redigeret af b_j3ns3n d. 05/11-2010 15:53 Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 05/11-2010 16:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
b_j3ns3n Ja lidt reklame og efterlysning at flere medlemmer der har lyst til at være med til at gøre website et sted hvor man har lyst til at skrive og indtresandt for alle der er indtresse i Pattaya selv der er mange website der handel om Pattaya vil man danskerne læse det på dansk i sted for på engelsk. Der engelsk.website er udmærke med mange gode oplysning med er nok mere for menneskerne der forstå det engelsk.sprog. Hvis man så som danske har svært at forstå det engelsk. sprog bruge Google som oversætte få man nogen sjove oversætte på dansk. SÅ vågne op sted for at være med til at gøre Pattaya Portalentil en god website. Redigeret af thaikurt1 d. 05/11-2010 16:33 |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

være med til at gøre Pattaya Portalen