Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Dem der plaget af myg ligsom jeg selv var, er vigtig at de får målt deres blodsukker, hvis den er for høj er det ud over en sundhedsrisiko også forbundet med en mygge helved.
Der er alt for mange der har diabetes, der går rundt har det uden at vide det. Det behøver ikke at forbundet med symptomer men det slå ihjel alligevel, hvis det ikke kommer under beholdning
birkedhoj skrev:
På Isla Margarita brugte vi at lægge glødende brændestykker under stolene når vi var ude om aftenen. Så lugtede man seriøst af røg, men blev ikke stukket.
Røg er altid godt mod myg, lidt af samme princip, som når de på beach restauranter sætter anti mygge "pindene" under bordene.
Iøvrigt synes det har ændret sig lidt, men da jeg for mange år siden kom på Koh Samet de første par gange, var der altid en masse røg på alle strandene ved skumring- og myggetid. Har altid tænk at det dengang var for at komme af med affaldet, men det var smart at gøre det på netop det tidspunkt.
Når jeg er på Koh Samet bliver jeg overfaldet - og kæresten får ikke et eneste bid.
MEN Når vi er omkring Erawan i Kanachaburi så får jeg ikke et eneste bid, mens kæresten bliver overfaldet..