Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Bil uheld
|
|
| MM |
Lagt på d. 01/12-2010 10:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 293 |
Jeg vil også mene, at følge trafikken i det tempo som det er er mest sikkert, dog at man er extra opmærksom.
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 01/12-2010 11:35
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Man følger selvfølgelig trafikken, i det tempo den nu har. Det er klart at den ikke går med 80 km/t, ned a en vej med trafikprop. Der går den med zig-zag mellem biler og busser etc. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 15/12-2010 00:31
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Nja, må måske trække i land, da politiet var involveret i mit uheld i dag, men end der var et spribilist involveret. En minilastbil foran mig væltede, men jeg bremsede bare, og så hørte jeg nogen, som havde blokeret bremserne, og jeg kiggede i bakspejlet... En spribillist kom kørende imod mig på fuld drøn, så jeg jokkede på speederen, men måtte opgive, da jeg ikke kunne køre mere end et par meter, og så sagde det "bang", da vi blev ramt bagfra, og vi fløjtede frem ad og ind i den næste bil, og så "bang" igen i den anden retning. Dernæst husker jeg ikke helt, hvad der skete, men vi fortsatte ind imellem andre biler på begge sider, så spejle knaldede indad, ind til vi stod stille. Frederik og Ploy sov, men vågnede naturligvis. Frederik blev bare forskrækket, men Ploy et mindre piskesmeld, hvilket jeg også fik. Derpå brugte vi 4 timer på ulykkesstedet og politistationen. Bilen blev kørt til politistationen af et fejeblad, og der kom forsikringsselskabet, der i øvrigt forsøgte at åbne bagagerummet for at inspeksere Frederiks klapvogn, men forgæves, så derpå blev bilet kørt til et værksted. Mit gæt er, at den er totalskadet, altså både Frederiks klapvogn og bilen. Og så sad jeg med politiet og legetøjsbiler og en tegnet vej, så det kunne oplyses til politiraporten på tre sider, hvor "Farang ben Danmark" var i spillet - det var min bil, som blev mest smadret, altså når man tæller alle retninger med. I morgen er der "syn" på klapvognen (omtales på Thai, som Frederiks bil", så der var en masse snak om Roberts bil og Frederisk bil i dag), når Ploy kommer til værkstedet, så de kan åbne bagagerummet og inspeksere klapvognen, min kuffert, toilettaske og cigaretter fra Laos. Jeg har sagt, at de ikke må åbne, før Ploy er der. Jeg tror også, at Ploy har lært noget i dag om nakkestøtter, sikkerhedsseler og børnestole. En sidste detalje er, at der hver gang, at der sker noget, at det er supersmart, at Avis forkromede forsikringsselskab dukker op, og de andre forsikringsfolk fra modparternes forsikringsselskaber kommer i gammet tøj og snakker ikke engelsk. Det er godt at være beskyttet i Avis store flåde. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/12-2010 09:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
puha.. det var heldigt der ikke skete mere. husk nu at få fuldt op på det piskesmæld det kan forfølge jer resten af livet..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 15/12-2010 10:22
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja puha Robert godt det kun skete materiel skade, og i slap forholdsvis billigt, selv om sådan et piske smæld kan sgu godt være alvorligt nok. Håber det bedste for dig og din familie Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.