Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
NO! I dont want your f*cking tuk tuk!
|
|
| Gokinok |
Lagt på d. 25/12-2010 14:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 578 |
Vær også opmærksom på om ens rejseforsikring overhovedet dækker motorcykeluheld! Hvis man da har tegnet sådan en inden afrejsen? http://www.um.dk/...DetGaa.htm Doc Gonzo |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 25/12-2010 14:20
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja lidt tankevækkende at tænke på der er nogle der ikke tegner en forsikring,
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 25/12-2010 14:28
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Gokinok skrev: Lej en cykel, eller hvis det ikke er muligt så åben en cykelbiks dernede, må være en kanon-bizness mulighed! I Bang Saen f.eks. er udlejning af tandemcykler et stort hit... Doc Gonzo sandsynligvis er der allerede en tandemcykel udlejnings mafia der, muligvis styres den af gokkern fra Vibystan og hans undersåtter. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 25/12-2010 14:34
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
TG950 skrev: Gokinok skrev: Lej en cykel, eller hvis det ikke er muligt så åben en cykelbiks dernede, må være en kanon-bizness mulighed! I Bang Saen f.eks. er udlejning af tandemcykler et stort hit... Doc Gonzo sandsynligvis er der allerede en tandemcykel udlejnings mafia der, muligvis styres den af gokkern fra Vibystan og hans undersåtter. Har,-har,-fingeren mere op!! Fin julehumor ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.