Se indlæg|
Mine Vidio fra Thailand
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/12-2010 08:25
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
kro90 skrev: Hej Thjaa Fortsæt bare med upload, det varmer her i den kolde tid. Glæder mig helt vildt til vi skal derover igen. Godt Nytår til dig og dine. Helt enig her med kro dejligt du gider lægge nogle videoer ind på ut Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 29/12-2010 09:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
Ja Thjaa stop du bare dine ligegyldige vidioer og tag du bare en LAAAAANG pause det er helt fint for mig send du dine vidioer ud på YT så kan alle dine venner se dem der eller læg dem på din facebuck så kan i hygge skrive om dem![]() Mvh Moon ![]() |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 29/12-2010 09:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Ja men saa vil jeg da forsette... De naeste 3 vidio er fra Thai nytaar og den foeste vidio er hvor alle de aelder folk i landbyen er samlet hved boernehaven hvor de har sadt sig i en rundkras og hvor alle ander i landbyen kommer og oensker dem Godt nytaar.. dette sker den siste Dag og efter hvad de har fortalt mig er det naade de har gjort sigen den aelste person kan huske og linger en det Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| moon |
Lagt på d. 29/12-2010 10:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 211 |
THJAA UTROVÆRDIHED er et stort problem i dag forsat god dag den ene dag siger skriver man det ene og den næste dag mener man det andet Minder mig om statsminister J: O: Krag man har et et standpunkt til man tager er nyt Kender du det THJAA Mvh MOON ![]() |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 29/12-2010 10:13
|
|
OL danse dagen dette sker dag 2 under thai nytaar hvor de danser rund i hele landbyen og gaar fra hus til hus og bliver overspoerte med vand og faar en masse oel i menst de driker Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 29/12-2010 10:24
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja man bliver sgu da i godt humør når man ser de videoer. Og hold op de more sig og drikker hjernen ud, men morsomt er det, man skal bare huske at pakke sin mobil ind i en plastik pose.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 29/12-2010 10:24
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
@moon "Minder mig om statsminister J: O: Krag man har et et standpunkt til man tager er nyt" Jeg ved det er udenfor emne, men det er da noget af det mest fornuftige en dansk politiker nogensinde har sagt. Idag ville en politiker aldrig kunne indrømme at man havde ændret holdning eller blevet klogere, da alt er baseret på kontraktpolitik. Det kom sig vist af at han under en valgkamp havde sagt at han ikke ville bruge SF som parlamentarisk grundlag. Da så stemmerne var talt op måtte han pragmatisk trække udtalelsen tilbage. Yderst fornuftigt. Redigeret af natty d. 29/12-2010 10:25 |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 29/12-2010 10:34
|
|
ja den siste vidio i rakken at Thai nytaar er safoelti den helt ung dringe og piger som safoelti skal staa ude paa hovevejen og kempe med alle de biller som koer forbi jeg vil saa lige sige at her staar jeg selv da jeg syns at dette er sjoves heltivis har har folk i landbyen saa meget raspekt for mig at naar jeg staar med mit vidiokarmar og filmer bliver jeg beskoettet saa at ingen kaster vand efter mig saa derfor har jeg kunne lave en masse vidio der fra jeg har valt denne ud af jeg ved ik hvormange men ragti mange Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 29/12-2010 11:05
|
|
Ja saa maa i unskyl folk jeg vil have forset med at smige vidio til jer OG det skal jeg nok men der kommer til at gaa naade tid UPS jeg har glemt min store kan med DVD vidio jeg har optaget op i vires landby da jeg hade dem med der op for at vise dem det DAM!!! naa men saa har jeg ogsaa en undskyling for at tage en smut der op efter nytaar ![]() men jeg haaber stati jeg har nogen fler DVD til at likke i huset saa jeg skal paa gemsyn af huset nu ... men jeg fant min kass med bilder fra thailand men det bliver en andet traade paa et held andet tidpunk Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| waree |
Lagt på d. 29/12-2010 12:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 304 |
børnehaven er smidt i seng![]() |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 29/12-2010 13:00
|
|
Naa men jeg fant da lige en enkle vidio mere gemt ragti godt vaek JRG unskyller mange gang for den mega dorlig kvalitet paa denne vidio !!!! ja jeg ved det godt men den er optaget i aar 2005 og det var med mit gammel kamara og det var bestemt ikke serlig godt vidio er fra loegkatong eller vordan man nu staver det og er fra en af de store floder i medt af bangkok hvor vi betalte en bunnegaar efter hvad jeg husker for at blive sejlet ud medt paa floden saa vi kunne senke vores lys i den Redigeret af Thjaa d. 29/12-2010 13:04 Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 30/12-2010 00:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Forstår ikke at du moon ikke bare lader være med at lokke på de typer indlæg som dette og lade os der kan lide dem hygge os med det Web: HOJ
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 03/01-2011 03:25
|
|
Min step datter fik lige loest til at soenge en sang I gaar aftet Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 03/01-2011 04:05
|
tak hvor sædt |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 03/01-2011 06:03
|
deleate, delate tåbelig bebærkning fra mig |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 03/01-2011 15:09
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
natty skrev: deleate, delate tåbelig bebærkning fra mig Ja det har du ret i og den får du en advarsel for. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 03/01-2011 17:34
|
ups, var godt nok skidefuld og på rulleskøjter, så sidder ø og æ jo ikke så langt fra hinanden, det var ikke engang ment som det måske fremstår, men what shit happens. ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 03/01-2011 18:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Til Thjaa, Det er da flot, at du har gjort dig al den ulejlighed med uploads af videoer osv. Hvis du vil tillade mig et par bemærkninger, der vil gøre dine videoer mere seværdige. Hold kameraet stille, og hvis du vil panorere, så gør det meget langsomt uden at have zoomet ind. Støt om muligt dit kamera mod en fast genstand, især hvis du vil panorere. Et træ, en pæl, en mur osv. Tænk over optagelsesvinkler. At stå oprejst mens man filmer er langt fra altid den mest gunstige position. Ned på maven, ned i barnets øjenhøjde eller op på en balkon/tag hvis dette kan skabe interessante synsvinkler. Brug et videostativ så vidt muligt, især i forbindelser med clips, der er statiske (fx. koncerten, datteren der synger etc.) Med et sådant kan man holde kameraet helt stille, panorere og tilmed zoome langsomt ind og ud, (specielt med fjernbetjeningen) uden at forårsage rystelser. Tænk over hvad du optager. Hvad vil du fortælle? Er det seværdigt, er der en historie eller er det ligegyldigt? Der skal ske noget, eller der skal være en interessant historie, sjov synsvinkel eller noget oplysende. Brug korte clips, lange clips er kun interessante hvis der sker noget. Brug fade out og fade in funktionen mellem de enkelte clips, eller tilføj dem selv under redigeringen. Ledsag optagelsen af din tale. Du er lige der hvor det sker, og de mest interessante kommentarer kommer ud fra det umiddelbare i øjeblikket det sker. Speak kan tilføje dimensioner til måske ellers ikke så interessante optagelser. Tal, tal, tal! "Dræb barnet". Hvis der er clips der er håbløse pga teknikken eller historien, er det kun moster Erna der vil glædes herover. ![]() Dette være sagt af undertegnede, der var fuldstændig håbløs til at optage video, indtil jeg kom under kyndig behandling af en prof, der sparkede mig noget så gevaldigt i røven. ![]() Det er i den bedste mening, jeg videregiver de råd, jeg selv fik engang. mvh rinpoche PS. Jeg er sikker på, at Natty ikke mente noget ondt med sin bemærkning. Der ER nu engang mange bogstaver på et keyboard i en koger ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 04/01-2011 06:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Du er altid så hjælpsom rinpoche over for andre bruger. Det er godt at se andres video fra thailand. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 04/01-2011 07:21
|
|
rinpoche skrev: Til Thjaa, Det er da flot, at du har gjort dig al den ulejlighed med uploads af videoer osv. Hvis du vil tillade mig et par bemærkninger, der vil gøre dine videoer mere seværdige. Hold kameraet stille, og hvis du vil panorere, så gør det meget langsomt uden at have zoomet ind. Støt om muligt dit kamera mod en fast genstand, især hvis du vil panorere. Et træ, en pæl, en mur osv. Tænk over optagelsesvinkler. At stå oprejst mens man filmer er langt fra altid den mest gunstige position. Ned på maven, ned i barnets øjenhøjde eller op på en balkon/tag hvis dette kan skabe interessante synsvinkler. Brug et videostativ så vidt muligt, især i forbindelser med clips, der er statiske (fx. koncerten, datteren der synger etc.) Med et sådant kan man holde kameraet helt stille, panorere og tilmed zoome langsomt ind og ud, (specielt med fjernbetjeningen) uden at forårsage rystelser. Tænk over hvad du optager. Hvad vil du fortælle? Er det seværdigt, er der en historie eller er det ligegyldigt? Der skal ske noget, eller der skal være en interessant historie, sjov synsvinkel eller noget oplysende. Brug korte clips, lange clips er kun interessante hvis der sker noget. Brug fade out og fade in funktionen mellem de enkelte clips, eller tilføj dem selv under redigeringen. Ledsag optagelsen af din tale. Du er lige der hvor det sker, og de mest interessante kommentarer kommer ud fra det umiddelbare i øjeblikket det sker. Speak kan tilføje dimensioner til måske ellers ikke så interessante optagelser. Tal, tal, tal! "Dræb barnet". Hvis der er clips der er håbløse pga teknikken eller historien, er det kun moster Erna der vil glædes herover. ![]() Dette være sagt af undertegnede, der var fuldstændig håbløs til at optage video, indtil jeg kom under kyndig behandling af en prof, der sparkede mig noget så gevaldigt i røven. ![]() Det er i den bedste mening, jeg videregiver de råd, jeg selv fik engang. mvh rinpoche PS. Jeg er sikker på, at Natty ikke mente noget ondt med sin bemærkning. Der ER nu engang mange bogstaver på et keyboard i en koger ![]() 1000 tak men men jeg har ikke et vidio karmar men et nomal kamara fjernbetjeningen er bestemt ikke naade mit kamara har og det med langsom sum det er hvad jeg laver jeg kan ikke goer det saa langsom som jeg gerne vil det er en stang jeg skal rykke i for at sume og ja hvad skal jeg sige jeg betalte 8999 Bath for mit kamara det maa jo sige en held masse jeg ved godt at nogen af diss visio jeg har lagt op ik er saa meget bevent men jeg syns at DTW manglet naade for den nomale vaere dag og saa siger du tal tal jeg har med vilge fjernet de vidio jeg taler paa kan ikke lige min ejen stemme Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Ja Thjaa stop du bare dine ligegyldige vidioer og tag du bare en LAAAAANG pause det er helt fint for mig send du dine vidioer ud på YT så kan alle dine venner se dem der eller læg dem på din facebuck så kan i hygge skrive om dem
THJAA UTROVÆRDIHED er et stort problem i dag forsat god dag den ene dag siger skriver man det ene og den næste dag mener man det andet