Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Risici ved at bestille billet direkte hos flyselskab
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 04/01-2011 18:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
kro90 skrev: Hej Lung Yao Du tager helt fejl. Super Saver kan godt sælge en afbestillings forsikring der dækker afbestilling af din billet x antal dage før afrejse uden gebyr for alt hvad der er købt eller købes gennem dem, En udsteder af et Master Card, kan også have tillægsydelse tilknyttet sit kort, herunder at du er dækket med en afbestillings forsikring hvis du bliver syg, og din rejse er betalt med kortet. Du kan også via dit eget forsikringsselskab tegne en afbestillings forsikring som dækker enten i Europa, eller hele verden, bemærk dog at nogle selskaber havde undtaget USA i hele Verden ??. Du har åbenbart "misforstået" hvad jeg skrev. Jeg anfægtede ikke Super Saver og andres RET til at sælge afbestillings forsikkringer, men påpegede på at det var problematiskt når de påstod at den kun dækkede på BETINGELSE at købet hos dem selv (eget produkt eller hvor de fik provision af et forsikkrings selskab, for det er der hvor de kan supplere den lav avance de har på salg af flybilletter ). . Redigeret af Lung Yao d. 04/01-2011 18:11 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 04/01-2011 19:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
DKPete skrev: Takker L - jeg har været inde på NOK airs www - men kan ikke få priser frem :-( Men kan se de flyver kl. 13.00 og jeg ankommer kl. 14.45 med SAS....så det må sgu hedde en taxa istedet :-( mystisk du ikke kan få priser (måske du har for gammel eller forkert browser), jeg får priser uden problemer. men korrekt at den flyver kl 13,00 fra Don Muang |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.