Se indlæg|
Billige billetter.
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 11/01-2011 11:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
OleOrm skrev: laodenmark skrev: [quote] Men sluttelig bliver der stadig kun skrevet formidler ca 20 billetter om dagen til bkk. dette må vel passe. Enhver er salig i sin tro. ![]() Ja det er de vel (salig). Går ud fra du ikke vil flyve med russerne, siden du betalte 8-900 kr. mere. Selv ville jeg ikke betale mere end 5345 kr. på nævnte dage. men har jo sikker også forskellige udgangspunkt /afrejselufthavn mulighed. Så folk kan jo selv sorterer. og bevare sin salighed. Håber vi kan forsætte med at hjæpe hinanden herinde med råd, Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 11/01-2011 15:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Vi snakker om billetter med Thai Airways. CPH-BKK Jeg kunne da ikke drømme om at sammenligne æbler med pærer. Jeg har taget udgangspunkt i min egen thai airways billet, der FIRE tusinde danske kroner billigere, end de billetter som der skulle være 20 der køber HVER dag. Redigeret af OleOrm d. 11/01-2011 15:49 |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 11/01-2011 18:14
|
|
OleOrm skrev: Vi snakker om billetter med Thai Airways. CPH-BKK Jeg kunne da ikke drømme om at sammenligne æbler med pærer. Jeg har taget udgangspunkt i min egen thai airways billet, der FIRE tusinde danske kroner billigere, end de billetter som der skulle være 20 der køber HVER dag. Hej Ja, først tillykke med din billetpris til godt 6300 idag koster samme 8297. ved samme udbyder( og 69xx via oslo hjem). det beviser vel bare at det varierer fra dag til dag selv ved samme udbyder. Og at der tales billetter med Thaiair er da først noget du skriver i forrige indlæg. De i gennemsnit 20 solgte billetter siger da ikke et noget som helst om det skulle være med Thai. Kan godt se at prisen 10 000 kr for samme afg, er høj med har jo ikke noget med postulatet at gøre. at sælge 20 billtter til bangkok hver dag og vel ingen ved sine fulde 5 som bestiller disse. Hvis samme udbyder har billigere billet. Helt enig ikke fair at blande pærer med bananer. så jeg ville derfor ikke selv vælge thai-air på de nævnte rejsedage. men derimod give 5450 med Emirates, som er bedre fly. Men det er jo en anden sag, da geografien er forskellig for os begge 2. Hav en god dag. (slut herfra) og god tur derud i febuar Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 11/01-2011 21:05
|
|
laodenmark skrev: [quote]OleOrm skrev: Vi snakker om billetter med Thai Airways. CPH-BKK Jeg kunne da ikke drømme om at sammenligne æbler med pærer. Jeg har taget udgangspunkt i min egen thai airways billet, der FIRE tusinde danske kroner billigere, end de billetter som der skulle være 20 der køber HVER dag. Hej Ja, først tillykke med din billetpris til godt 6300 idag koster samme 8297. ved samme udbyder( og 69xx via oslo hjem). det beviser vel bare at det varierer fra dag til dag selv ved samme udbyder. Hvis du så rejser den 25 jan istedet så er prisen stadig kun 6237 Og at der tales billetter med Thaiair er da først noget du skriver i forrige indlæg. Nej det passer nu ikke, for allerede i mit første indlæg skriver jeg...Den købte jeg i aftes hos killroy til 6328, den forlanger du over 10.000 for samme billet !!!! |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 11/01-2011 21:41
|
|
OleOrm skrev: laodenmark skrev: [quote]OleOrm skrev: Vi snakker om billetter med Thai Airways. CPH-BKK Jeg kunne da ikke drømme om at sammenligne æbler med pærer. Jeg har taget udgangspunkt i min egen thai airways billet, der FIRE tusinde danske kroner billigere, end de billetter som der skulle være 20 der køber HVER dag. Hej Ja, først tillykke med din billetpris til godt 6300 idag koster samme 8297. ved samme udbyder( og 69xx via oslo hjem). det beviser vel bare at det varierer fra dag til dag selv ved samme udbyder. Hvis du så rejser den 25 jan istedet så er prisen stadig kun 6237 Og at der tales billetter med Thaiair er da først noget du skriver i forrige indlæg. Nej det passer nu ikke, for allerede i mit første indlæg skriver jeg...Den købte jeg i aftes hos killroy til 6328, den forlanger du over 10.000 for samme billet !!!! ok fred med tråden. skal ikke spammes mere med vores ordkløveri. er klar over du mente Thaiair i dit første indlæg selvom det ikke fremgik. og at du stadig betvivler nogen herinde sælger 20 billetter til bkk hver dag. Og af dit sidste svar hvor du skifter dato, kan vi konstatere at priserne svinger meget efterhånden som sæderne bliver solgt, og sat ned igen hvis ikke der forventes udsolgt. Så tilbage til trådens start- Hint's med billige Billetter til bangkok. Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| Tino |
Lagt på d. 12/01-2011 21:22
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Nogen der har prøvet Russerne? Noget billigere end alt andet. Men det betyder jo intet hvis det ender med et sug i maven på vej ned!! Lidt sparet på billetten er jo gas hjemme ved "konen". Held og lykke til OS alle. Tino |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 13/01-2011 03:33
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Tino skrev: Nogen der har prøvet Russerne? Noget billigere end alt andet. Men det betyder jo intet hvis det ender med et sug i maven på vej ned!! Lidt sparet på billetten er jo gas hjemme ved "konen". Held og lykke til OS alle. Tino Flög med dem for et par år siden--nye airbus maskiner, så det var helt OK, men hjemrejsen var döden--mener det var 12 timers ventetid i Moskva Men billigt var det
Redigeret af ingolf d. 13/01-2011 03:52 Mvh Ingolf
Svenske ord, stavelser og vendinger kan forekomme! |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 13/01-2011 04:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Synz jo nok lige jeg var heldig i torsdags, altså 06-01 om natten at finde 3 billetter til Kr. 5757,- med Thai, på Kilroy. Jeg har fulgt priserne i over en måned på både Kilroy, Supersaver og Momondo og der var Kilroy billigst hele vejen, godt nok ikke mere end et par hundrede kroner, prisen lå på ca. Kr. 8400,- Og nu ligger de på Kr. 10000,- så det kan godt betale sig at følge lidt med, vi rejser 18-01 til 06-02 så det er bare dejligt at spare omkring 10-12 kilo God morgen til alle....
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| vakse_vigo |
Lagt på d. 13/01-2011 20:58
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 77 |
har lige købt hos Thai-air (cph-bkk--bkk-cph) i dag til 4950 med afrejse den 4/4 og hjem 4/5... den er vis godkent ikke...
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik. Er i dag lykkelig Thai gift. At tage til Thailand er som at rejse hjem. |
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 13/01-2011 23:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Jojo.... Bestemt godkendt, meeeeennnn er det ikke også i lavsæsonen hvor det er 100 grader varmt døgnet rundt...... sååååååå, det er jo nok derfor det wer så billigt! Men den kan jeg godt stikke... bare fra sidste år, dengang der var noget der hed askesky.....! 3 billetter til 13500,- Se den kan vist også godkendes....ikk?? Men lækkert at man kan være heldig en gang i mellem
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 14/01-2011 00:08
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
vakse_vigo skrev: har lige købt hos Thai-air (cph-bkk--bkk-cph) i dag til 4950 med afrejse den 4/4 og hjem 4/5... den er vis godkent ikke... ![]() Ja fint, de er kommet på for et par dage siden, gælder med afrejse fra den 1/4 |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 14/01-2011 22:40
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
vakse_vigo skrev: har lige købt hos Thai-air (cph-bkk--bkk-cph) i dag til 4950 med afrejse den 4/4 og hjem 4/5... den er vis godkent ikke... ![]() Hvor har du købt dem til den pris? john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 15/01-2011 00:22
|
|
har lige købt hos kilroy til 62oo med afrejse den 29,1 direkte med Thai men du finder ikke billetterne på monomdo.com brug vivero eller travelmarked.dk der er de billige billetter, momondo er stærkt opreklameret og har desværre udeladt mange søgemål Redigeret af OleOrm d. 15/01-2011 00:24 |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 15/01-2011 00:54
|
|
SAS har stadigväk billige billetter--har lige köbt fra 3/5 og 6 uger frem for ca 4.500kr--fandt den på Momondo.com!
Mvh Ingolf
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 15/01-2011 01:39
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
og hvad kan vi så lære af alle vores pris eksempler? Det handler om at søge bredt i afgange herunder datoer. Det handler om at have tålmodighed men alligevel ikke være for sent ude. Det handler om hvornår man skal rejse og returrejsen (højsæson versus lavsæson). Det handler om at søge bredt på søgemaskiner, internetbureauer og flyselskabernes egne hjemmesider. OleOrms pris på 6200 kr, er til gengæld rimelig billig med afrejse i januar denne måned. Men jeg tror bare vi alle har vores foretrækne måder at søge flybilletter på. Redigeret af natty d. 15/01-2011 01:48 |
|
|
|
| vakse_vigo |
Lagt på d. 15/01-2011 11:06
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 77 |
Der er flere der liger i samme pris område .. prøv hos!!!Thai Travel (Don Namratana) Pacific Travel (Judy Luu) Want2Travel (Alis) FDM Travel og jo det skal være varmt
Besøgte første gang Thailand i 1992 og har ikke fortrudt det et eneste øjeblik. Er i dag lykkelig Thai gift. At tage til Thailand er som at rejse hjem. |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 16/01-2011 11:26
|
|
Man skulle måske lige kikke her, för man köber billet ![]() http://www.busine...yselskaber Mvh Ingolf
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 16/01-2011 12:58
|
|
natty skrev: og hvad kan vi så lære af alle vores pris eksempler? Det handler om at søge bredt i afgange herunder datoer. Det handler om at have tålmodighed men alligevel ikke være for sent ude. Det handler om hvornår man skal rejse og returrejsen (højsæson versus lavsæson). Det handler om at søge bredt på søgemaskiner, internetbureauer og flyselskabernes egne hjemmesider. OleOrms pris på 6200 kr, er til gengæld rimelig billig med afrejse i januar denne måned. Men jeg tror bare vi alle har vores foretrækne måder at søge flybilletter på. fuldstændig enig i ovenstående. Og når man så har fundet en billet, om det så er via viver,travelmarket, momondo, eller hvilken som helst søgemaskine så kan man jo nemt sammenligne, ved endnu et søg andetsteds. Men fælles for disse søgemaksiner er jo bare de henviser til rejseudbyder. det være sig flyprice,mr jet, supersaver, travellink, seat 24, kilroy. mv. eller direkte til luftfartsselskaberne. der ligger det oftest meget ens prismæssigt. Endnu har det ikke lykkedes mig at finde en billet fra en anden portal end i de jeg søger som har været billigere end andre. (logisk da de henviser til samme sælger) Nogle har måske andre erfaringer end jeg, men det ændrer jo ikke på mine erfaringer. som trods alt nærmer sig 50 bestillinger derned de sidste 8 -9 år. men søg bredt så fanger man nok tilbudene. Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/01-2011 13:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Nogen gange kan man finde bedre priser, når man vælger den tilsvarende hjemmeside i Sverige... |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 16/01-2011 13:37
|
|
vandango skrev: Nogen gange kan man finde bedre priser, når man vælger den tilsvarende hjemmeside i Sverige... ja. de har jeg hørt/set skrevet før. Men f.eks SaS har vist rettet ind på det punkt. Så er det kun den enkelte svensker eller rettere dem der flyver fra Stockholm, eller svensker via cph-stockhold det fauvoriseres. Men en anden sag mener også at 'retsstillingen' er ringere når billetter er købt fra sverige. Kan i hvert tilfælde huske det har været i tv-udsendelsen ' kontant. hvor de hensidan kun er billetformidler, uden samme ansvar som i dk. Men vil da efterprøve det for fremtiden med de se websites Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

God morgen til alle....

.. prøv hos!!!