Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Mødesteder for THAI'er i Danmark
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 11/02-2011 04:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
stadig ingen konkrete oplysninger, jeg tror der er en skjult dagsorden |
|
|
|
| Kompas |
Lagt på d. 24/02-2011 14:01
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Jeg understreger at det hele er 100 pct. legitimt og I alles interesser. Organisationerne og mødestederne er vel heller ikke hemmelige. Jeg kan oplyse at jeg har taget personlig kontakt til forskellige organisationer over hele landet. Jeg ønsker desuden at komme i kontakt med arrangørerne bag den store Thai-fest på Rådhuspladsen i august. Hvis I vil læse mere om hvad vi f.eks. laver, så se nedenstående link, der handler om en konkurrence vi lavede sidste år: http://www.kompas...eyGram.pdf Desuden har vi sponsorerert afrikanske og andre asiatiske organisationer, som laver et stort arbejde for deres befolkning i Danmark. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 24/02-2011 17:38
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
hjælp nu den gode mand så han kan komme af med sine penge![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 24/02-2011 20:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
jeg syntes nu at Kompas og hans firma skal have lov til at reklamerer alt det de vil, men en ting er sikker han får ikke mig som kunde, deres kurser er alt for ringe ligesom Western Union også har dårlige kurser. https://www.money...hL2RhX0RL/ nok lidt uden for tråden
Redigeret af TG950 d. 24/02-2011 20:49 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.