Se indlæg|
Hvad gør man vil en person
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/02-2011 15:20
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Ja jeg vil nok også sige det er toppen af nærrighed ikke at få et rum mere, men det kan jo være han nød at sove på lokummet
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 16/02-2011 15:28
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
lung Det kan godt være selv og markedet er stort. Men der er ingen grund til at han lave de samme fejl som jeg selv gjorte. Det kan godt være min bror er gamle nok men hele ikke for for gamle til at få råd. Har være glad for at jeg lytte til de råd til fra dem der havde boede her i langt tid det har spare mig for en masse lærepenge. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 16/02-2011 15:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
thaikurt1 skrev: lung Det kan godt være selv og markedet er stort. Men der er ingen grund til at han lave de samme fejl som jeg selv gjorte. Det kan godt være min bror er gamle nok men hele ikke for for gamle til at få råd. Har være glad for at jeg lytte til de råd til fra dem der havde boede her i langt tid det har spare mig for en masse lærepenge. Jeg er sikker på din bror har været inde på pattaya-portalen. Her giver du faktisk rigtig gode råd omkring hvilke go-go-barer der er de bedste og de billigste..... ![]() K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 16/02-2011 16:13
|
|
]Sig mig lige engang Kurt... Hvad f.... er problemet.(udover at vennen åbenbart skulle sove på toilettet.) Jeg vil være dig en god ven og komme med et par råd. 1. Vennen får sit eget værelse. 2. Du inviterer din kommende svigerinde hjem til en god middag. 3. Glæd dig over at din bror har fundet lykken i Thailand..(lader jo ikke til at du har!!) Og stop så for det hykleri, vi alle kender sgu da thailand, og ved hvordan første gang var!!! Hej keniko Jeg er altid åben for andres råd. Det vil være godt at vennen finder et andre rum. Det bliver ikke aktuelt da han en kone i Danmark men man ved jo aldrig hvad der kan ske. Tro ikke på at min kone vil. synes det var en god ide at inviterer hende til middag. Hvis jeg ikke var lykkelig med min kone og min børn var jeg flytte. At vennen skulle sove på var han valget en nat. Men alligevel se man mænd faldne for din smarte bardamer og noget begår selvmord af den grund Tak for dine råd Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 16/02-2011 16:30
|
|
keniko Min bror har pc men det er nyt for min bror skal lære hvordan man skal. bruge en pc til. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 16/02-2011 16:44
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg har tænkt lidt over det og nu ved jeg hvorfor de ikke fik et ekstra værelse til natten, de håbede vel på hun ville være med til en trekant ![]() ![]() Iøvrigt da ikke særligt pænt at brormand ligger og sexer den med en thai barpige, mens konen venter hjemme i lille dannevang. Jeg håber hun tager revance med en fyrig araberhingst. ![]() Hun burde tage på ferie med en veninde til Caribien, Gambia, Egypten, Marokko eller Tunesien. Sørg for at hun har rigeligt med lommepenge med, så hun kan spendere og tippe godt til de fyrige unge mænd.
Redigeret af natty d. 16/02-2011 17:02 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 16/02-2011 17:10
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
natty skrev: Jeg har tænkt lidt over det og nu ved jeg hvorfor de ikke fik et ekstra værelse til natten, de håbede vel på hun ville være med til en trekant ![]() ![]() Iøvrigt da ikke særligt pænt at brormand ligger og sexer den med en thai barpige, mens konen venter hjemme i lille dannevang. Jeg håber hun tager revance med en fyrig araberhingst. ![]() Hun burde tage på ferie med en veninde til Caribien, Gambia, Egypten, Marokko eller Tunesien. Sørg for at hun har rigeligt med lommepenge med, så hun kan spendere og tippe godt til de fyrige unge mænd. ![]() Natty: Så vidt jeg læser det , var det vennen der havde kone i DK. Thaikurt: Dette er jo en klassiker,og jeg tror det eneste du kan gøre,er at forklare ham hvilke situationer han kan havne i. Højst sandsynlig er han ikke lydhør,men glæd dig til du får håneretten,for det er der store chancer for at du får. Keniko: Jeg tror ikke han har været inde på Pattayaportalen inden afrejse,for så havde han med garanti ikke bestilt fælles værelse med sin ven ![]() WELCOME TO PATTYA Mvh Jens Ole |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 16/02-2011 17:46
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jens Ole: Muligt jeg har læst det forkert, og beklager så. Prøvede egentlg bare at være lidt sjov og joke lidt. Jeg læste det sådan: 2. Du inviterer din kommende svigerinde hjem til en god middag. Svar fra thaikurt: Det bliver ikke aktuelt da han en kone i Danmark men man ved jo aldrig hvad der kan ske. Men lad det nu ligge
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/02-2011 19:16
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
keniko skrev: Sig mig lige engang Kurt... Hvad f.... er problemet.(udover at vennen åbenbart skulle sove på toilettet.) Jeg vil være dig en god ven og komme med et par råd. 1. Vennen får sit eget værelse. 2. Du inviterer din kommende svigerinde hjem til en god middag. 3. Glæd dig over at din bror har fundet lykken i Thailand..(lader jo ikke til at du har!!) Og stop så for det hykleri, vi alle kender sgu da thailand, og ved hvordan første gang var!!! K. Jamen det er da godt at du kan se at kurt ikke har fundet lykken, med hans søde kone eller er du bare misundelig fordi du ikke selv kan finde en god pige, det skulle man tro, så tag du ud til thailand og køb din lykke,hvis de vil ha en som dig. ![]() |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 17/02-2011 03:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
sonny skrev: keniko skrev: Sig mig lige engang Kurt... Hvad f.... er problemet.(udover at vennen åbenbart skulle sove på toilettet.) Jeg vil være dig en god ven og komme med et par råd. 1. Vennen får sit eget værelse. 2. Du inviterer din kommende svigerinde hjem til en god middag. 3. Glæd dig over at din bror har fundet lykken i Thailand..(lader jo ikke til at du har!!) Og stop så for det hykleri, vi alle kender sgu da thailand, og ved hvordan første gang var!!! K. Jamen det er da godt at du kan se at kurt ikke har fundet lykken, med hans søde kone eller er du bare misundelig fordi du ikke selv kan finde en god pige, det skulle man tro, så tag du ud til thailand og køb din lykke,hvis de vil ha en som dig. ![]() Hmmm...Sonny Jeg undrer mig såmænd bare hvorfor Kurt ikke under sin bror samme lykke som ham selv! Desuden er jeg skam meget lykkelig gift med en god kone ![]() I tråden:" Så blev jeg endelig gift", har du jo mulighed for at læse lidt om mit lykkelige ægteskab samt den efterfølgende integration. Så mit svar til Kurt, var skam ikke "de sure rønnebær". Men tværtimod en opfordring til Kurt, til at lade hans bror finde lykken som Kurt selv har gjort! K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 17/02-2011 09:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Endelig en tråd med lidt pif i. Tusinde tak, er lige kommet hjem fra en kedelig nattevagt, og efter at have læst denne tråd, sidde med en kæmpe griner på. Tak tak tak! ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 17/02-2011 09:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
det lidt det der med dobbelt moral igen.. han vil ikke have fremmede til Danmark, men vil gerne bo i udlandet selv. han har selv en thaikone, men hans bror skal ikke have en
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 17/02-2011 09:45
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
vandango skrev: Endelig en tråd med lidt pif i. Tusinde tak, er lige kommet hjem fra en kedelig nattevagt, og efter at have læst denne tråd, sidde med en kæmpe griner på. Tak tak tak! ![]() ![]() ![]() Ja han er en dejlig dreng ham Kurtski
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 17/02-2011 12:44
|
|
det lidt det der med dobbelt moral igen.. han vil ikke have fremmede til Danmark, men vil gerne bo i udlandet selv. han har selv en thaikone, men hans bror skal ikke have en Et er at fremmede kommer til Danmark men hvis danskerne skal bliver ved med tilpasse deres kultur så er det nej De fremmede der kommer til Danmark og hurtig tilpasse sig dansk samfund så er det ja Ja det skyldes at jeg ikke vil finde mig i at menneskerne fra et andre kultur kommer og forlader at særbehandling og danskerne har bare at være taknemlig og vise hensyn. Så hele finde et andre land selv og det skulle være de fremmede der ikke kan tilpasse det danske samfund tage hjem eller i det mindste tilpasse dem danske samfund hvorfor skal danskerne børn og voksen tilpasse sig der måde at slaget dyr på og flere steder forbud for svinekød. Derfor har man i folketinget stramme reglen og stiller krav til dem der ønsker at bosætte sig DK det har medfølge at danskerne og bliver rammet at det bliver svære at få familiesammenføring Redigeret af thaikurt1 d. 17/02-2011 12:54 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 17/02-2011 12:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
De danskere der bor i Thailand får heller ikke noget foræret,tværtimod. Det er betaling ved kasse 1. For alt. her får man jo. Det gør man stadigvæk. de fremmed,men der skæres ned på skoler og ældre. men ....osv. Kan da ikke sammenlignes med at vi flytter til thailand med konen som er thai
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 17/02-2011 12:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Familiesammenføring = ingen penge fra staten - udover en sygesikring & skolegang i 3 år (tvungen) !!!!!!! |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 17/02-2011 12:59
|
|
Rawirot Det er den samme sang fra de varme lande de kommer med hver gang man diskutere det emne. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 17/02-2011 13:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
DKPete skrev: Familiesammenføring = ingen penge fra staten - udover en sygesikring & skolegang i 3 år (tvungen) !!!!!!! Taler vi KUN om familiesammenføring ? Jeg synes selv at hvis man har kone skal hun selvfølgelig have lov at kommer her. For er du flygtning må vi ikke sige nej siger de derinde på borgen. Det er de bekvemmelighedsflygtninge jeg er imod
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 17/02-2011 14:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
-Rawirot - ved kun lidt om det der vedrører konen & jeg - og der er der ingen penge at hente - tværtimod - hvis jeg mistede mit arbejde og fik hjælp fra det offentlige - ja så ryger hun tilbage... ikke særligt behagelt at tænke på.... Men giver dig ret i problematikken omkring bekvemmeligheds flygtninge der kun kommer for at udsuge samfundet. men af en eller anden grund kan de godt få hjælp.....vort system er ikke altid lige logisk - for at sige det mildt ![]() |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 17/02-2011 15:33
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
jamen, hvad var det egentlig det drejede sig om, jo thaikurt havde ondt i r.... af at hans storbror fik noget på den dumme, haner bange for ,at hans storbror forelsker sig i kvinde i thailand, så kurt ikke kan ave ham![]() ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.