Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Kan man egentlig næsten undgå at være uansvarlig når man er i LOS set fra en danskers synspunkt ??
Jeg går i LOS ofte over gaden med sindsygt mange biler og mc, og må ofte lige vente i midten af det hele fordi der lige kommer nogle flere....det ville jeg aldrig gøre i dk...
Ville en familie med børn lade deres børn bade på stranden i Dk når jetski og speedbåde farede tæt forbi ??? det gør alle jo i LOS....el mange..
Sidde bagpå en ladvogn, el stå på et trinbræt bagpå en grisebil i Patty med fuld fart osv....
Jeg indretter mig efter systemet hvis man kan sige det sådan....har da også kørt uden styrthjælm , køre med taxi med 130 km/t og 1 meter i sikkerhedsafstand til bil foran...osv...ville aldrig gøre sådan noget i dk....men LOS er så dejlig afslappende, fri for alle regler så at sige....