Se indlæg
 Udskriv debat
Thai kvinde
natty
"gift på et rådhus,derefter,thai gift,nogle af gæsterne

spurgte ,hvad med mig,alene,

klar til at møde en falang"

Giver stadig ingen mening, er du blevet gift men alligevel alene, eller vil du gerne møde en farang?Cool
Redigeret af natty d. 05/03-2011 21:46
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

b_j3ns3n
tror han mener der var nogen af gæsterne som ville have fat i et par af hans singel farang venner..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

rinpoche
vandango skrev:

http://www.thailo...

Og her kommer en Method of Operation til de thailandske damer:

[quote]Vælg en kvinde der har et anstændigt job, det er meget vigtigt. Fravælg alle kvinder der arbejder i turistbranchen, i den ene eller anden jobfunktion, dog ej kontorarbejdere.

Vælg en fyr der har et godt betalt job. Fravælg alle fyre der er små sølle lønslaver.

Fravælg kvinder der har mandlige bekendte fra udlandet. Bed om en masse fotos, hvis der dukker mandlige udlændinge op på disse, så hold dig langt væk.

Fravælg fyre der har været i Thailand før, og ikke mindst dem der har været i - Gys - Pattaya.
Fravælg de fyre, der sidder og bager på andre end mig på thailovelinks.com Grin
Hvis du ser fotos af tyren øhhh. fyren med andre asiatiske piger, så fravælg ham.

Og lad være med at begynde at sende penge til pigerne, de tager røven på dig

Glem alle de cheap charlies der ikke engang gider sende dig en gave som tegn på deres dybe betagelse af dig.

Endelig og det er det vigtigste: fravælg alle der ynder at frekventere luderbarer idet du husker det gamle ord, der lyder som så:
You can take the punter out of the bar, but you cannot take the bar out of the punter.

rol

natty
genialt rin LOL LOL
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Geng-maak
vandango skrev:
Hemsiri skrev:
Jeg kunne godt tænke mig at finde en sød/dejlig thai at være sammen med, men ve ikke lige hvor der er denne mulighed, så hvis der er nogle der ved besked, hvor der er mulighed for at møde søde thai damer/kvinder så må i meget gerne skrive til mig

Smile Hemsiri

Jeg har brugt denne side.

http://www.thailo...

Vælg en kvinde der har et anstændigt job, det er meget vigtigt. Fravælg alle kvinder der arbejder i turistbranchen, i den ene eller anden jobfunktion, dog ej kontorarbejdere.

Fravælg kvinder der har mandlige bekendte fra udlandet. Bed om en masse fotos, hvis der dukker mandlige udlændinge op på disse, så hold dig langt væk.

Dette er kun et råd, det skal lige nævnes, at jeg har venner der har mødt søde kvinder jf. ovenstående.
Men det kræver din tilstedeværelse, og erfaring til at kigge pigerne bedre an.

Og lad være med at begynde at sende penge til pigerne, de tager røven på dig.

Van- vi er nok enige om mange ting men.....

Jeg synes det er noget vrøvl at skrive at folk skal vælge en pige med godt job .....jeg har set flere eksempler på at en barpige er godt.....folk må sku selv lige mærke efter om det er ok el. ej.....

og det med at sende penge....det synes jeg ikke der er nogen skam i at gøre...det har jeg self selv gjort og jeg havde det rigtig godt med det.....jeg kunne undvære pengene og vidste hun skulle bruge dem....og jeg ville gøre det igen.....
jeg har været hele møllen igennem...og du er vist der nu også....
held/lykke...Wink

helt ærlig,,,hvis du har penge nok og du ved din kæreste er fattig, så sender man sku da penge......ihvertfald hvis man vil bygge en fremtid sammen......

vandango
Jeg har da flere venner som har mødt deres kæreste/koner på en bar, det er helt ok med mig, de venner lever i Thailand, og ved hvad de går ind til, men når jeg svarer i denne tråd, svarer jeg til en person, som jeg tror ikke er så bekendt med forholdene i Thailand.

Personligt foretrækker jeg en velstillet kvinde, der vælger mig for kærligheden, og ikke for hvad hun kan få ud af mine lommer.

Så når jeg er i Thailand, må jeg lide den tort, at jeg bor i hendes hus, jeg kører i hendes bil eller på motorcykel.

PS. hun kender ingen udenlandske mænd, ud over dejlige vandango.

Og ja jeg har da sendt penge til Thailand, har selv haft en kæreste, hvor hende og hendes familie var fattige.
Redigeret af vandango d. 06/03-2011 08:53

mintzz
OMG!!!!
really???!
det kan da fandme ikke være rigtig dette her...

hvem har skrevet på vores fjæs "flere penge du har jo mere kærlighed får du!" disse mænd som har denne holdning "LOW CLASS"
2+2 = 4.. hvis man tror kærlighed = penge.. så er har man IQ ikke over 50!!

at kun give noget af sig selv.. for man har nok i sig selv.. og gerne giver videre til et andet mennesket det er kærligheden! man hverken forventer noget tilbage af det man har givet.. gensider af kærligheden uden et ord er ægte kærlighed!!
Smile

nakpakdee
Rolll

LOL !

Rin du er genial, intet mindre !

Hygge.

Svend.

Anonym Bruger
slap dog af.

Kunst prøver jo bare at fortælle noget.så tungnemme kan i sgu da ikke være..
han er blevet gift officialt på rådhuset.... kan i forstå..
så går vi videre,,bagefter blev han gift,munkebryllup...er i stadig med,,det tvivler jeg lidt på..men vi går videre.. så er der en pige som ,spørger ham en farang til hende,fordi hun er alene..jeg ved godt at det er for meget forlang at i vil forstå noget,eller i ikke kan forså noget

Spring til debat: