Se indlæg
 Udskriv debat
Thaksin skubber Yingluck for PM
natty
ABS skrev:
Abhisit siger nu når et valg er forestående. Udtrykt interesse i at sådanne skal/burde gennemføres. VALGFLÆSK. Han (Abhisit) ved sgu godt at hvis han skal have en thaimands chance for at vinde valget, så nok med hans ”rige” vælgere, men han behøver mange af de fattige vælgere også. Så Abhisit = politiker. Ja.. Troværdig. Nej
Aviser kan vi sgu ikke bruge til meget..

Abhisit siger....Det er min formulering og ikke noget der står i artiklen. Siden du citerer det jeg har skrevet, går jeg udfra at du ikke har læst den.

Aviser...nej da, dem kan vi da ikke bruge til meget, man risikere jo at blive klogere.Pfft

Men det er da godt at du synes at din helt Thaksin åbenbart er så specielt troværdig og åbenbart heller ikke er politiker. Ellers kan man ligeså godt skrive: Så Thaksin=politiker.Ja..Troværdig. Nej
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

ABS
Aviser...nej da, dem kan vi da ikke bruge til meget, man risikere jo at blive klogere.... Ja eller vildledt. Aviser skriver hvad som helst for at sælge.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
natty
ABS skrev:
Aviser...nej da, dem kan vi da ikke bruge til meget, man risikere jo at blive klogere.... Ja eller vildledt. Aviser skriver hvad som helst for at sælge.

Nu er det ikke en historie som er skrevet for at sælge, hvilket du også ville blive klar over hvis du gad åbne linket og læse den. Det har du jo tydeligt ikke, da du skriver at artiklen er skrevet for at sælge.

Artiklen er ikke polemisk, politisk eller en sentationshistorie.
Det er en sober og afbalanceret artiklel som redegører for hvorfor det er så svært at indføre landreformer i Thailand, og hvor vigtig det er at de bliver indført inden man for alvor får udrydde fattigdom.

AL 48
Undskyld Natty, men er det ikke noget sludder du lukker ud her?

Det er en sober og afbalanceret artiklel som redegører for hvorfor det er så svært at indføre landreformer i Thailand, og hvor vigtig det er at de bliver indført inden man for alvor får udrydde fattigdom.
--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor skulle det være vigtig at landreformen bliver indført inden man får udryddet fattigdommen, - kan den ikke indføres bagefter??
Tror godt jeg ved hvad du mener, men sludder er det sgu.
Hav en god dag,-Anton

natty
AL 48 skrev:
Undskyld Natty, men er det ikke noget sludder du lukker ud her?

--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor skulle det være vigtig at landreformen bliver indført inden man får udryddet fattigdommen, - kan den ikke indføres bagefter??
Tror godt jeg ved hvad du mener, men sludder er det sgu.
Hav en god dag,-Anton

Hej Anton
Du har da ret i at man sagtens kan gøre noget mod fattigdom, social security osv, uden en landreform.
Men jeg skrev jo også inden man for alvor får udryttet fattigdommen. Og dermed mener jeg at en landreform er nødvænding for at borgerne som arbejder indenfor området, kan tjene til et værdigt liv. I dag er mange jo i en slags "fæstebonde" kontrakt som vi også havde her i Danmark for flere århundrede siden. Da det stoppede i Danmark, gik udviklingen da rimeligt hurtigt, og udviklingen vil gå hurtigere i Thailand, da vi lever i et helt andet årtusinde.

God Påske
natty

Spring til debat: