Se indlæg
 Udskriv debat
Thai ludere i Danmark
chacha
hugoboerge skrev:
Nu efter at have set filmen kan man saa undre sig over hvad gaar politiet egentlig og laver ?

Noget jeg ikke forstod var hvordan den ene af pigerne kunne have en gaeld paa DKK 160,000.-. Lidt af en dyr returbillet at betale af paa.

For de piger der kommer afsted maa der vaere tale om graadighed/godtroenhed fra deres familie og dem selv, jeg mener faa lovning om et job som sekretaer i Danmark naar man daarligt nok kan eet ord paa engelsk.

For bagmaendene maa det vaere en god forretning. Danmark er ikke det eneste land. Tyskland, Japan osv osv

Ja, jeg har set filmen også - og må sige det danske politi er HELT værdiløse i disse situationer....( det er tydeligt for ALLE).
Bordellerne i Århus er der stadig, og i Randers ligeså....tænk politiet ikke griber ind....de er evt. låst af regler men dette skriger til himlen....de kører forbi disse bordeller adskillige gange om dagen/natten- men gør intet...det er fandme sindsygt.....de skulle skamme sig rigtig meget de smarte blåskjorter.....men stå lige udenfor døren hvor dette bordel i århus er gør de ofte....men det er for at tage fartsynnere der kommer kørende ned ad viborgvej med fx. 60 km/t istedetfor 50,0......."flot" politiarbejde........og det lader ik til de er et klap bedre i kbh......Shock.....skammeligt......Shock......tænk man igennem ens skat betaler deres månedlige gage.....uduelige er de....og gud hvor må de føle sig uduelige når de kun kan tage en med 60 km/t lige udenfor døren hvor der er menneskemishandling af allerværste skuffe lige ved siden af deres "flotte" farmålere.....Shock....og pigerne må da også tænke dk er helt fucked up når de bliver anklagewtr for sort arbejde.............hvad fanden sker der...Til hest
Redigeret af chacha d. 14/06-2011 20:32

olejensen
Saendaeng skrev:
olejensen skrev:
Måske er der alligevel mange der vil give Mette Frederiksen ret i at købesex bør forbydes?

http://www.bt.dk/...e-koebesex

Jeg vil så selv foreslå at salg af sex også kriminaliseres.

Eller måske skal vi glemme lidt om vore moralske opstød,
a la Frederiksen.

Jeg syntes tværtimod ikke at det skulle forbydes.Det er verdens ældste erhverv. Og hvis det er frivilligt.Ser jeg intet problem i det.
Samt ved at forbyde det, vil det blive endnu sværere at lave en smule kontrol med det.

Hvis eller når det nu bliver lov at straffe køb af sex, hvorfor skulle salg så ikke også forbydes.

Det bliver nok lidt som canabis, du må ikke indføre det, du må ikke sælge det, du må ikke købe det,

men ved gud om ikke du godt må have det til eget forbrug. (hvordan)?

jimmikoldenborg
Puha.
Man bliver godt nok harm!!!!
Hvad fa..... Foregår der i hovedet på de menneskehandlere??
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
basse50
Ny plan skal bekæmpe menneskehandel
14. jun. 2011 05.28 Indland Opdat.: 15. jun. 2011 06.00
Ligestillingsminister Lykke Friis lancerer i dag en plan til bekæmpelse af menneskehandel. Målet er på langt sigt at mindske antallet af ofre for menneskehandel i Danmark.

- Menneskehandel er vor tids slavehandel. Tidligere skulle de plukke bomuld, nu bliver de tvunget til at sælge deres krop, siger Lykke Friis til DR Nyheder.

Ministeren vil blandt andet gøre de mobile sundhedstilbud permanente, så det bliver muligt at komme i kontakt med prostituerede udenlandske kvinder. Og så skal der gøres en særlig indsat for hjemsendte kvinder fra Nigeria. De udgør en stor del af gruppen af handlede mennesker i Danmark.

Børn og tvangsarbejdere
- Planen sætter fokus på børn og mulige tvangsarbejdere. Når vi sammenligner os med andre lande, så bliver vi nødt til at se, om vi kan gøre det endnu bedre i Danmark, når det drejer sig om børn og tvangsarbejdere, siger Lykke Friis.

Bag planen står et bredt flertal i Folketinget. Det er partierne bag satspuljen, som også i 2002 stod bag den første handlingsplan om kvindehandel.

Socialdemokraternes socialordfører Mette Frederiksen siger til DR Nyheder, at der er mange gode initiativer i planen, især om indsatsen på gadeplan.

Humanitært ophold
Men hun mener, at planen har en stor mangel: Kvinder, som er ofre for menneskehandel, mangler beskyttelse.

- Kvinderne stå først frem og anmelde deres bagmænd, hvis vi kan garantere dem beskyttelse, siger Mette Frederiksen.

Hun vil give handlede kvinder mulighed for at få humanitært ophold. Det er forudsætningen for at flere kvinder vil anmelde deres bagmænd.

Fakta om handlingsplanen Handlingsplan til bekæmpelse af menneskehandel

Der er i alt afsat kr. 85,6 mio. kr. i perioden 2011 til og med 2014 fra satspuljen (2010 og 2011) til de nationale, sociale aktiviteter. Hertil skal lægges de initiativer, der medvirker til at forebygge menneskehandel i afsenderlandene, politiets indsats samt en del af indsatsen rettet mod børn.

Med handlingsplanen skal følgende resultater opnås:

1. Ofre for menneskehandel skal identificeres bl.a. via det opsøgende arbejde i prostitutionsmiljøet og ved at sikre et udbredt kendskab blandt relevante aktører indenfor andre områder end prostitution og borgere generelt.

2. Ofre for menneskehandel får optimal støtte i form af f.eks. hospitalsbehandling, psykolog/psykiaterbehandling, tandlægehjælp, socialpædagogisk støtte, juridisk bistand, undervisningsaktiviteter eller andet efter behov og alle får tilbud om ophold i et beskyttet botilbud væk fra bagmændene. En relativt større andel af ofrene for menneskehandel tager imod tilbuddet om en forberedt hjemsendelse.

3. Efterspørgslen på ydelser fra menneskehandlede i Danmark begrænses bl.a. igennem oplysning af børn og unge og oplysningskampagner, som beskriver de negative følgevirkninger af køb af ydelser fra ofre for menneskehandel.

4. Menneskehandel forebygges internationalt bl.a. gennem en bevilling på 5 mio. kr. FN’s Befolkningsfond (UNFPA) med henblik på at modtage og støtte hjemsendte handlede kvinder til særligt Nigeria.

5. Bagmænd identificeres og straffes. Dette skal ske ved at opretholde fokus på en effektiv efterforskning og retsforfølgning af strafbare forhold i forbindelse med menneskehandel.

Kilde: Ligestillingsministeriet

Thjaa
Jeg kunne ikke lage vare med at vise denne vidio igaar et en lille Grup thai folk jeg kender de kunne jo selv forstaa naa de piger snakket og jeg oversadt saa det meste fa det vikti som blev sagt paa dansk

en af dem som jeg viste denne vidio til fik faktis et sjok da han Hviste Hvem denne dame i bangkok er og som lovet disse piger gul og gree skove

jeg sporte safoelto om hun kunne stoppet i det hun gjore i det han svaret hun er udroeglig i thailand da hun faktis har en Tidlig som tilsvare Vores Baron naesst og hun er stend Rig i forvejn
Livet er forkort til store problemmer

savasava
"Hvis eller når det nu bliver lov at straffe køb af sex, hvorfor skulle salg så ikke også forbydes."

Det er nok fordi de mener det giver et bedre resultat at gå efter de mere stærke mænd, end de svage prosituerede, narkomaner etc. de prositurede opfattes som ofre i forvejen.
Dog mener jeg salg og køb af sex skal være lovligt, slaveri/alfonseri er i forvejen forbudt.

olejensen
Hvem er mon den største alfons i Danmark?

Er det staten der vil have skatten af luderens indtjening eller er det EkstraBladet der vel tjener millioner på massageannoncer?

Så er det hele ikke en stor gang dobbeltmoral?

Vi har lige fundet nogle der er lidt mere umoralske end os selv der bare køber sex og har derved hjulpet en fattig thai.

De andre svin udnytter dem bare, men ikke os, nej vi betaler det fulde beløb for deres ydelser.
Redigeret af olejensen d. 15/06-2011 11:54

Reality TV når det er bedst, virkelig en sandfærdig beretning som er direkte grusom at opleve. Stakkels piger, selv om de er ofre for deres egen naivitet og håb og drømme om at tjene penge. Man kan så undre sig over den tilsyneladende passivitet fra politi og myndigheders side.

Læste lige i ugens udgave af Pattaya Times om en seleber fest der er afholdt med mange store og kendte og rige thaier og faranger, et af navnene er Na Ayudhya mon der skulle være en forbindelse?????

Skeptikeren

carstenj
b_j3ns3n skrev:
vandango skrev:
Det gjorde temmelig ondt at se den film, jeg har det virkelig dårligt.

Det var godt at denne Flemming Larsen døde.

Vi ved at der er mange danskere som den afdøde, og jeg vil håbe at samme skæbne overgår andre danske alfonser.
Jeg vil også håbe, at dem som ved, tipper politiet.

Jeg selv lever et godt liv med et smukt menneske i nordøst thailand, og jeg vil aldrig mere i mit liv købe en kvinde.

det gælder vel også de danskere som ejer en bar med piger der arbejder i samme branche eller er det kun dem i danmark..? Smile

der er vist en større oprydning i bar branchen på vej i pattaya, så mon ikke de luderkarle der får ørene i maskinen.

Spring til debat: