Se indlæg|
Julefrokost for medlemmer i Thailand.
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/11-2005 04:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Ved nærmere eftertanke er den ide med 2 borde måske ikke så tosset alligevel. Et bord til os alm. dødelige og et enkelt lille bord til Fru. Kronberg og det bord må selvfølgelig gerne være en smule hævet ![]() ![]() ![]() ![]() Med venlig hilsen Hr. Jørgen Rasmussen............... ![]() Janteloven trives fint, bla. andet takket være dig Hr. Kronberg.
Er din kone egentlig klar over, hvordan du udstiller hende her på DTW ? Redigeret af Suk Rak Ning d. 14/11-2005 05:30 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 14/11-2005 05:47
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej Suk Suk skrev: Janteloven trives fint, bla. andet takket være dig Hr. Kronberg. Er din kone egentlig klar over, hvordan du udstiller hende her på DTW ? Det er ud over min fatteevne, hvorfor det er et problem for dig, at min hustru ikke finder det festligt at sidde ved bordet med tjenestekvinderne? |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/11-2005 06:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Nu maa du holde op KronbergTH med at dele thaikvinderne i gruppe bare fordi nogen har fundet en bardame eller hvor fanden de kommer fra saa skulle de vaere minder vaerdig til at dele bord med din hustru. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/11-2005 06:19
|
|
Kronberg Med den instilling du har, undre det mig såmænd ikke, at det er ud over din fatteevne. At din hustru og du er så fintfølende, det er såmænd ikke et problem for mig, men istedet for at ta' til julefrokost med os dødelige, var det måske en ide, at i meldte jer in i en eller anden form for loge, hvor i så kan bukke og neje for hinanden. Jeg hat tilfældigvis en " kone " med en længere uddanelse, men jeg har også haft en kæreste der var luder i Pattaya, og jeg har venner med ca, 4 års skolegang, det er heller ikke et problem for mig, der er sådan set ikke ret meget der er et problem for mig, men man har vel lov til at give sin mening til kende, eller hva' ? Jeg fik forresten ikke svar på, om din kone er klar over, hvordan du udstiller hende her på DTW. Tjenestekvinder ..............Skam dig !!!!!!!!!!!!!!!!!Mvh.........Suk............................. ![]() Kunne godt tænke mig at vide hvad det er, der er så frygteligt ved "tjenestekvinder" ?????????????????????????????
Jeres fordomme, hvad har i egentlig at ha' dem i ? Redigeret af Suk Rak Ning d. 14/11-2005 07:30 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 14/11-2005 06:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hej Suk Med alt det ballade end det nok med at i sted for at havde julefrokoster med jer her Vi tager til Pattaya hvor de sgu er ligeglad med hvad mine kone er og har arbejde osv. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 14/11-2005 06:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
lille jeppe, hvad fanden er der galt med ordet tøserne??? det er i min verden ikke et negativt ord, men jeg er heller ikke højtuddannet, men stadig med i 2 loger her i køberhavn, og der kalder vi både vores koner for tøser søde og kællinger, alt efter i hvilken sammenhæng de bliver omtalt. jager |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/11-2005 06:44
|
|
Jager. Er det loger nede på den " lokale " ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mvh. Mister Suk...............
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Spiceroads |
Lagt på d. 14/11-2005 07:47
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Fed underholdning ****** stjerner til jer. Lise Nørgaard kunne ikke gøre det bedre. Kan slet ikke vente på næste afsnit. m.v.h. Spiceroads |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/11-2005 08:01
|
|
Fortsættes næste Mandag ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 14/11-2005 08:27
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Hejsa. Hold da op for en gang fattigfint snobberi.. Min kone er bedre end din og hun vil ikke og jeg skal gi dig skal jeg... Hold i bare jeres snobbefest. jeg bliver her i khoktum og steger en and til mig selv og hunden... Robert du skriver total modsigende at vi skal tage hensyn til vores koner... Ja men hvor er den gensidige respekt og hensyntagen, hvis vi kun skal goere som de vil.. Jeg forstod det saadan at det var en dansk inspireret julefrokost, burde hun saa ikke kunne ofre hendes snobberi de par timer... Jeg har naevnt det foer, hvis jeg ville saelge min frihed for ussel mammon, saa kunne jeg sgu slaa de fleste, hvis ikke alle af jer... Men jeg foretraekker min frihed frem for at koere i mercedes 600 og jokke rundt i Bangkok..... Konens familie er stinkende rige, men der er ikke meget i denne verden man faar gratis... Saa de passer deres og jeg passer mit. Le-si |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/11-2005 08:44
|
|
Snobbefest ?
Jeg kan kun få øje på 2 snobber, nemlig Hr. & Fru Kronberg. Modsigelse, ja i et af de første indlæg fra Hr. Kronberg var et fælles bord nok, tak for sangen, nu er der sq kommet andre boller på suppen eller andre chilli'er i somdam'en. Mammon er til at hygge sig for, men der er jo altid nogen der vil føle sig hævet over andre, det er sørgeligt når der nu er sådan et godt iniativ på banen, men Fam. Kronberg er jo også kun mennesker. 4 år i Thailand og Hr. Kronberg opfører sig som en del Thai'er i Danmark gør ved en Thaifest ( i Danmark ) " du skal ikke tro du er noget, jeg har så og så meget guld og så og så mange penge " Næ Mister Kronberg, fald ned på jorden igen, du er sikkert en mægtig rar fyr når det kommer til stykket :-) Med venlig hilsen Suk.................... ![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/11-2005 10:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hej alle Skulle vi ikke prøve at komme ned på jorden igen , jeg tror vi er ved at ødelægge et rigtig godt initertiv fra Clyde og jeg er sikker på at han lige i dette øjeblik sidder og krummer tæer , der er ikke nogen her der er bedre en andre vær sikker på dette , men vi alle kan let misforstå hinanden . Så lad os nu slutte denne debat og se frem til en rigtig god fest istedet hilsen Jeppe |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 14/11-2005 11:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Suk spurgte tidligere om Gøg og Gokke også kom til Julefrokosten i Bangkok – måske gør de det, det kunne da være sjovt hvis der skulle komme mere end et par af samme slags. De sidste par indlæg omkring Clyds gode Julefrokost forslag, virker i hvert fald som det rene Gøg og Gokke på nogle af os. [img]http://www.dansk-thai.dk/temp/LaurelHardy.gif[/img] is not a valid Image.
Redigeret af Rasmus d. 14/11-2005 11:23 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/11-2005 12:42
|
|
Jeg er fuldstændig enig, mit sidste ord i denne debat er skrevet. Jeg er sikker på, at vi får en rigtig god julefrokost, ingen tvivl om det. Med venlig hilsen Suk....................... ![]() Glæder mig utroligt meget til at møde jer IRL THE END
Redigeret af Suk Rak Ning d. 14/11-2005 12:44 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 14/11-2005 12:46
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
hejsa.. Ja ok, men Robert skrev tidligere. Mange af os har veluddannede koner, og de vil ikke osv osv. Man maa jo gaa ud fra det er noget de har talt om, siden han skriver saadan. Du har ret Jeppe, men hvis nogen af deltagerne sidder og foeler sig for fine til folket. Hvis jeg nu ringer til universitetet i Lopburi, eller et af dem i Bkk og betaler en af pigerne de typisk 1500 thb de tager.. Se saa er hun jo i Roberts kategori og velkommen for hun er saakaldt veluddannet... Men jeg kan bare ikke se forskellen. ![]() Le-si |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/11-2005 13:05
|
|
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 14/11-2005 13:28
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Det var dog en masse snak der kan komme ud af at begynde at tale om julefrokost. Nu kan jeg se at underholdning behoever der ikke at blive soerget for. Hvis der er nogen der gaar tilbage og laeser det foerste indlaeg staar det julefrokost for medlemmer af Dansk-Thai, og det maa vaere det afgoerende. Meningen var at faa folk med en interesse for Dansk-Thai forhold samlet til en hyggelig stund og en mulig begyndelse paa et bredere sammenhold. Hvornaar og hvor festen bliver er der ikke taget stilling til da jeg foerst vil se hvordan tilslutningen bliver. Der er indtil videre en fem sex stykker der har givet udtryk for interesse. Jeg tror nu nok det skal blive morsomt hvis ellers stilen her fra siden bliver holdt. Clyde. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 14/11-2005 15:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
hehehe kan i ikke optage festen så kan vi side herhjemme og grine med ellers godt forslag ville ønske at man kunne være med ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 14/11-2005 16:13
|
Hej, Nu må I sgu holde op. Når jeg siger tjenestekvinde, mener jeg tjenestekvinde. Jeg mener ikke nogens thai-koner. Det er ganske normalt i Bangkok, at et par (mand og kvinde) medbringer sin chauffør og måske sin maid, og med maid mener jeg altså ikke ens kone. Chaufføren bliver i bilen, og maiden går med ind og sætter sig ved et afsidigt bord. Jeg taler ikke ned om nogen som helst, men jeg taler om familiens ansatte. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 14/11-2005 16:15
|
Hej, rolan skrev: hehehe kan i ikke optage festen så kan vi side herhjemme og grine med ellers godt forslag ville ønske at man kunne være med ![]() ![]() ![]() Du har ret, og måske kan man sælge historien til Ekstra Bladet, for det lyder sjovt. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

..............Skam dig !!!!!!!!!!!!!!!!!