Se indlæg|
Invitation til orienteringsmøde omkring investerings mulighed
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 04/07-2011 14:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Ligefør jeg har lyst til at sponsorere et mødelokale i BKK bare for at høre hvad det er for noget Jeg må indrømme, at jeg også er meget nysgerrig efter at vide, hvad det hele går ud på. Er det en netbutik med egne varer? Er det en salgsportal? Hvilken slags varer? Hvad vil man markedsføre hjemmesiden på - og hvordan? Det omtalte styringsprogram lyder som noget, enhver virksomhed med respekt for sig selv har. Vi kan måske ikke få at vide her, hvad den unikke "krølle" er, men hvis jeg leder efter et par Levi's eller et nyt Sony-anlæg på nettet, er jeg ligeglad med krøller. Jeg vil stort set bare have varen billigst muligt. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 04/07-2011 14:23
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Jeg har meget svaert ved at faa forstaaelsen for et styringsprogram "som skal overholdes". Af hvem ? Hvis det er kunderne saa glem alt om det, dem kan man ikke styre. Ellers er det hele ret enkelt og det drejer sig om 3 punkter. Lager saa lille som muligt. Giv dine kunder kort kredit, helst kontant. Opnaa lang kredit fra leverandoererne. Hvad opnaar man saa ved det ? Helst et positivt cash flow uden at skulle gaa ud og laane i en bank eller faa penge fra investorer. Men jeg er da glad for at Preben fulgte mit raad og held og lykke med projektet. Vi vil paa et senere tidspunkt gerne hoere naermere om hvor stor en succes projektet er blevet. |
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 04/07-2011 14:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Tror nu nærmere der er tale om et indkøbs styre system. net butikker er der jo nok af :-) Men alle de store DK supermarked etc. har svært ved at styre deres underleverandører til at levere til rette tid/kvalitet/mængde - hvilket giver meget arbejde til flyselskaberne når man liige skal flyve et par 40' hjem for at nå en kampagne. Hvis Preben kan lave noget der virker bedre end allerede eksistrende programmer kan det meget vel blive en guldgrube - selvom jeg har svært ved at se hvordan det virker i praksis. I drømmer ikke om hvor mange penge der spildes på haste transport af latterlige plastic dimser til feks Netto - men dagbøderne er så store at det er billiger at flyve for 3xværdien af varen hvis bøden er 10xværdien.... |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 04/07-2011 15:40
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Jeg synes det er lidt speget og det er med henvisning til den foerste traad angaaende laan med sikkerhed i hus. Her kom det overhovedet ikke frem at der var tale om en skilsmisse ejendom, saa hvor ligger sikkerheden ? |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 04/07-2011 16:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Good Luck Preben..... You need it Your visions are to big for the people of this forum. Go and get your investors somewhere else... Maybe I se a troll here .... "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 04/07-2011 17:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Willemoes A/S det er ikke meget CVR registeret giver på bortset fra et par postordrefirmaer der er gået konkurs. http://www.cvr.dk...moes+a%2fs ![]() |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 04/07-2011 19:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Ganske interessant læsning, ikke mindst preben26 første indlæg. (#1) Med Prebens mangeårige erfaring (i næsten 25 år) som indkøber i Asien etc. og med et givetvis omfangsrigt og farverigt CV - er det vel ikke unaturligt man en dag får en rigtig god ide. Nu er der bare noget som jeg ikke forstår! Får man en rigtig god ide som oven i købet er 100 % lovligt if. preben26, og med et stort potentiale! Citat fra preben26 første indlæg: #1 På dette tidlige tidspunkt I indlœgget vil jeg lige understrege: PROJEKTET ER 100 % LOVLIGT I ETHVERT LAND I HELE VERDEN. Der er ikke nogen form for ulovlig aktivitet, det garanterer jeg for. Så forstår jeg sgu ikke helt hvorfor man ikke selv går efter ”den ellers så gode ide”. Hvorfor i alverden skulle man dog dele denne med andre, ny hvor den er så fortræffelig? Fik jeg en rigtig god ide, ville jeg da holde den helt for mig selv! Den lidt kølige modtagelse af preben26 første indlæg (#1) skal nok ses i lyset af tidligere tiders lign. tiltag på DTW. Hvilket paulsenp i sit indlæg (#19) med rette henviser til. paulsenp skrev i indlæg: #19 Og hej endnu en gang Preben, Det vil da glæde mig, hvis det viser sig, at du har et godt levedygtigt projekt, der ender med at blive til en rigtig god forretning. Når der er kommet så mange negative kommentarer, er det nok hovedsageligt fordi, vi her i dette forum hidtil kun er blevet præsenteret for fup-projekter af forskellig art Rasmus |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 04/07-2011 19:53
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
preben26 skrev: Hej Styx32, nu har du muligvis ikke set, at jeg ahr et hus til salg til 45 mio baht, hvoraf jeg har til hensigt at investere 8 - 10 mio baht i denne forretning, så der er naturligvis ikke tale om nogen pyramide. Det er en helt almindelig investering i et projekt, som man tror på. Ellers tak for den positive ånd og tankegang.... Mvh Preben Hej Preben Jeg forstår til fulde problemetikken med at skaffe kapital til et mødelokale i Bangkok. Sådan noget er jo ikke billigt. Men du skal vide, at jeg har et hus til salg til 287 mio. Baht i Isan, hvoraf jeg har jeg har til hensigt at investere mindst 50 mio. Bhat i din forretning. For naturligvis er der ikke tale om nogen pyramide, men en helt almindelig investering i et projet, som man tror på. Så lad os holde den positive ånd og tankegang.... Mvh Bjarne |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 05/07-2011 00:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Jeg vil selv investere alt, hvad der er i lommen. Altså hver en krøllet slidt bomuldsfiber!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| preben26 |
Lagt på d. 05/07-2011 03:43
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
Kim Ludvigsen skrev: Ligefør jeg har lyst til at sponsorere et mødelokale i BKK bare for at høre hvad det er for noget Jeg må indrømme, at jeg også er meget nysgerrig efter at vide, hvad det hele går ud på. Er det en netbutik med egne varer? Er det en salgsportal? Hvilken slags varer? Hvad vil man markedsføre hjemmesiden på - og hvordan? Det omtalte styringsprogram lyder som noget, enhver virksomhed med respekt for sig selv har. Vi kan måske ikke få at vide her, hvad den unikke "krølle" er, men hvis jeg leder efter et par Levi's eller et nyt Sony-anlæg på nettet, er jeg ligeglad med krøller. Jeg vil stort set bare have varen billigst muligt. Hej Kim, når jeg er kommet frem til dette produkt, så er det en opsamling af de gode og dårlige erfaringer med mine kunder over en lang periode. Et firma gør muligvis tingene 90% rigtigt, men de sidste småfejl, gør at tingene aldrig rigtigt kommer op i gear for dem, og de mister pusten. Når man så vœlger at sœlge sine varer via en netportal, så er det på dette område man fokuserer. Jeg kan jo ikke konkurrere med Bilka's butikker, men jeg kan skabe en netbutik, som har 10.000 besøgende om dagen, og med en lige så stor omsœtning som en "live" Bilka butik. Og hvordan gør man så det ?? Ja, det er jo netop krøllen på det hele. Og den er lige min egen, indtil jeg får dette op at stå. Mvh Preben |
|
|
|
| preben26 |
Lagt på d. 05/07-2011 03:51
|
hugoboerge skrev: Jeg har meget svaert ved at faa forstaaelsen for et styringsprogram "som skal overholdes". Af hvem ? Hvis det er kunderne saa glem alt om det, dem kan man ikke styre. Ellers er det hele ret enkelt og det drejer sig om 3 punkter. Lager saa lille som muligt. Giv dine kunder kort kredit, helst kontant. Opnaa lang kredit fra leverandoererne. Hvad opnaar man saa ved det ? Helst et positivt cash flow uden at skulle gaa ud og laane i en bank eller faa penge fra investorer. Men jeg er da glad for at Preben fulgte mit raad og held og lykke med projektet. Vi vil paa et senere tidspunkt gerne hoere naermere om hvor stor en succes projektet er blevet. Hej HugoBørge lige en korrektion til et par af dine bemœrkninger: - styringsprogrammet skal ikke overholdes. Et styringsprogram styrer f.eks. dit varelager ud fra nogle kriterier, som du selv lœgger ind. Men de 20 punkter i min lille Bibel, de skal overholdes. - dine 3 punkter er desvœrre alle forkerte : a. lille lager. Nej, du skal konkurrere med en Bilka butik, men på nettet, så kan det ikke hjœlpe at du kun har 7 par underbukser i butikken. Du skal have et stort udvalg med nye friske varer hele tiden. b. ligesom i Bilka er der SLET ingen kredit. Kun kontant/Dankort. c. Lang kredit fra asiatiske leverandørere er nœsten umuligt. Der kan vœre tale om en remburs eller lignende, men det er jo det samme som kontant. Hvis alt går vel, skal jeg nok ligge en tråd ind med mellemrum, så du kan se hvordan det går. Mvh Preben |
|
|
|
| preben26 |
Lagt på d. 05/07-2011 03:56
|
DKPete skrev: Tror nu nærmere der er tale om et indkøbs styre system. net butikker er der jo nok af :-) Men alle de store DK supermarked etc. har svært ved at styre deres underleverandører til at levere til rette tid/kvalitet/mængde - hvilket giver meget arbejde til flyselskaberne når man liige skal flyve et par 40' hjem for at nå en kampagne. Hvis Preben kan lave noget der virker bedre end allerede eksistrende programmer kan det meget vel blive en guldgrube - selvom jeg har svært ved at se hvordan det virker i praksis. I drømmer ikke om hvor mange penge der spildes på haste transport af latterlige plastic dimser til feks Netto - men dagbøderne er så store at det er billiger at flyve for 3xværdien af varen hvis bøden er 10xværdien.... Hej, du er inde på noget af det rigtige, og det er en del af de småfejl, som jeg har set folk laver gentagne gange. Når man så står på sidelinjen som jeg har gjort, så har man muligheden for at gøre noget ved. Sammen med en korrektion af en masse andre småfejl, så bliver summen stor, og korrektionen stor. Det er her gevinsten samles op. Mvh Preben |
|
|
|
| preben26 |
Lagt på d. 05/07-2011 04:02
|
jens skrev: Willemoes A/S det er ikke meget CVR registeret giver på bortset fra et par postordrefirmaer der er gået konkurs. http://www.cvr.dk...moes+a%2fs ![]() Hej Sherlock, det er heller ikke nogen hemmelig at jeg gik konkurs med mit firma i 2001, da jeg fik min fœngselsdom for momsunddragelse. På davœrende tidspunkt havde jeg en omsœtning med Dansk Supermarked alene på 300 mio kroner om året. Jeg var alene i firmaet, og sendte for 6 mio kr varer om ugen til Dansk Supermarked. Denne oplevelse af dette enorme salg af en enkelt mand til en enkelt kunde, har dannet hele grundlaget for min tanke med mit nye projekt. Hvad var der som skete ?? Hvad gjorde jeg rigtigt/forkert ?? Hvad gjorde Dansk Supermarked med alle mine varer ?? osv osv. Mvh Preben |
|
|
|
| preben26 |
Lagt på d. 05/07-2011 04:12
|
Rasmus skrev: Ganske interessant læsning, ikke mindst preben26 første indlæg. (#1) Med Prebens mangeårige erfaring (i næsten 25 år) som indkøber i Asien etc. og med et givetvis omfangsrigt og farverigt CV - er det vel ikke unaturligt man en dag får en rigtig god ide. Nu er der bare noget som jeg ikke forstår! Får man en rigtig god ide som oven i købet er 100 % lovligt if. preben26, og med et stort potentiale! Citat fra preben26 første indlæg: #1 På dette tidlige tidspunkt I indlœgget vil jeg lige understrege: PROJEKTET ER 100 % LOVLIGT I ETHVERT LAND I HELE VERDEN. Der er ikke nogen form for ulovlig aktivitet, det garanterer jeg for. Så forstår jeg sgu ikke helt hvorfor man ikke selv går efter ”den ellers så gode ide”. Hvorfor i alverden skulle man dog dele denne med andre, ny hvor den er så fortræffelig? Fik jeg en rigtig god ide, ville jeg da holde den helt for mig selv! Den lidt kølige modtagelse af preben26 første indlæg (#1) skal nok ses i lyset af tidligere tiders lign. tiltag på DTW. Hvilket paulsenp i sit indlæg (#19) med rette henviser til. paulsenp skrev i indlæg: #19 Og hej endnu en gang Preben, Det vil da glæde mig, hvis det viser sig, at du har et godt levedygtigt projekt, der ender med at blive til en rigtig god forretning. Når der er kommet så mange negative kommentarer, er det nok hovedsageligt fordi, vi her i dette forum hidtil kun er blevet præsenteret for fup-projekter af forskellig art Rasmus Hej Rasmus, og tak for dit indlœg. Lige et par små kommentarer. En af de erfaringer jeg har bl.a. har gjort, også i mit tidligere firma, Willemoes a/s, som jeg trods enkeltmands-virksomhed drev frem til en stor omsœtning, var, at du ikke kan få det optimale ud af en virkelig god ide, ved at arbejde alene. Ved at forene forskelligartede mennesketyper med forskellige kvaliteter, og trœkke i fœlles kraft, så kommer der meget bedre resultat ud af dine ideer og evner. For du flytter dig hele tiden i forhold til omverdenen, og din virksomhed bliver fleksibel og du kan justere hele tiden i forhold til nye udfordringer. Det kan du ikke alene. Når du står alene, er din vision hœmmet af dine egne evner, og det er ikke godt nok. Du (sammen med Peter) har sikkert ret i, at der har vœret meget fup og fidus i dette forum, men det skal ikke afholde mig fra at kœmpe videre. jeg kan svare på alt hvad der blvier spurgt om, jeg kan bare ikke på dette tidspunkt i dette forum, komme med "hele krøllen", da jeg ikke vil konkurrere med min egen ide om 2 år. Mvh Preben |
|
|
|
| preben26 |
Lagt på d. 05/07-2011 04:16
|
Bjarne skrev: [quote]preben26 skrev: Hej Styx32, nu har du muligvis ikke set, at jeg ahr et hus til salg til 45 mio baht, hvoraf jeg har til hensigt at investere 8 - 10 mio baht i denne forretning, så der er naturligvis ikke tale om nogen pyramide. Det er en helt almindelig investering i et projekt, som man tror på. Ellers tak for den positive ånd og tankegang.... Mvh Preben Hej Preben Jeg forstår til fulde problemetikken med at skaffe kapital til et mødelokale i Bangkok. Sådan noget er jo ikke billigt. Men du skal vide, at jeg har et hus til salg til 287 mio. Baht i Isan, hvoraf jeg har jeg har til hensigt at investere mindst 50 mio. Bhat i din forretning. For naturligvis er der ikke tale om nogen pyramide, men en helt almindelig investering i et projet, som man tror på. Så lad os holde den positive ånd og tankegang... Svar: Hej Bjarne, hvor er det dejligt med disse indlœg, som bare hjœlper en på vej. Helt utroligt, Bjarne. Tak for indlœgget. Mvh Preben |
|
|
|
| mussehund |
Lagt på d. 05/07-2011 08:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 145 |
Hej Preben Må Budda være dig nådig, og et stort håb for din succes med fremtiden. Du har jo nok det mod der skal til, som mange af os andre havde i vores unge dage. Nogle gange koster det andre gange kommer gevinsten bare.. Negativitet kan du ikke bruge til noget, så bare fortsæt med dine planer... ![]() |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 05/07-2011 09:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Hej Preben. Du skriver selv: Ja, jeg fik en fœngselsdom i 2001 for ikke at afregne moms i mit firma. Ikke for barnemord eller voldtœgt, så lad os holde os det for øje, før jeg bliver hœngt fuldstœndig ud til tørre. Jeg tog min fulde straf med en selvanmeldelse og tilståelsessag, og sad fœngslet i 4 1/2 år. Så skulle regningen jo vœre betalt til staten, tœnker man, men ak nej.... I 2006 blev jeg anholdt på gaden, og sigtet i en cigaretsmuglersag, som jeg intet havde med at gøre. Pga min tidligere dom, sad jeg fœngslet i 6 måneder i Danmarks sorteste hul, det gamle Horsens Statsfœngsel, hvorefter jeg blev totalt frifundet i retten. Efter 4 års ydeligere retssager mod anklagemyndigheden fik jeg sidste år tilkendt 60.000kr i erstatning for 6 måneders uberettiget fœngsling, som passede prœcist med sagsomkostninger fra den første sag, så anklagemyndigheden fik en gratis tur for at stjœle 6 mdr af mit liv. Jeg mistede yderligere omkring 2 mio kroner i forretninger og varer i de 6 mdr jeg sad inde, men det kan der ikke krœves erstatning for i Danmark. -------------------- Her mener du at din gæld til samfundet og Danmark er betalt med afsoning af 4½år i "skyggen". Hvad med de knap 68mill. kr. du "glemte" at indbetale, er de også betalt? -------------------- Uddrag fra Business.dk: "Det er en grov og professionel momsunddragelse, som er foregået i en længere periode," sagde anklageren. Og det var en skærpende omstændighed, at han fortsatte svindelen, selv efter at han havde været til møder med Told og Skat, mente hun. -------------------- Hvorfor fortsatte du dit "momscirkus" efter du havde været til dette møde med told og skat, når du efter eget udsagn var så "ærlig" at melde dig selv? Mener du at dine gamle kunder Bilka-Føtex osv. igen tør handle med dig, eller er konceptet lagt an på at det udelukkende skal være handel direkte med den enkelte kunde. Så er det jo ikke andet end et "forvokset" postordrefirma. Dem findes der jo i tusindvis af, - den ene mere genial end den anden. Alle mener de har fundet "guldægget". Hvordan kan du selv investere større beløb i din millionforretning, når told og skat har deres fangarme i dine lommer. Er det ikke derfor du skal have andre til at risikere deres penge, fordi du i realiteten ikke kan eje noget før din momsgæld er betalt? Hvordan vil du konstrurere firmaet, så den danske stat intet kan hente? Ikke fordi jeg ønsker at straffe dig mere end du er blevet, -jeg er blot realistisk, da told og skat ikke sådan lige opgiver. Hej |
|
|
|
| preben26 |
Lagt på d. 05/07-2011 11:35
|
AL 48 skrev: Hej Preben. Du skriver selv: Ja, jeg fik en fœngselsdom i 2001 for ikke at afregne moms i mit firma. Ikke for barnemord eller voldtœgt, så lad os holde os det for øje, før jeg bliver hœngt fuldstœndig ud til tørre. Jeg tog min fulde straf med en selvanmeldelse og tilståelsessag, og sad fœngslet i 4 1/2 år. Så skulle regningen jo vœre betalt til staten, tœnker man, men ak nej.... I 2006 blev jeg anholdt på gaden, og sigtet i en cigaretsmuglersag, som jeg intet havde med at gøre. Pga min tidligere dom, sad jeg fœngslet i 6 måneder i Danmarks sorteste hul, det gamle Horsens Statsfœngsel, hvorefter jeg blev totalt frifundet i retten. Efter 4 års ydeligere retssager mod anklagemyndigheden fik jeg sidste år tilkendt 60.000kr i erstatning for 6 måneders uberettiget fœngsling, som passede prœcist med sagsomkostninger fra den første sag, så anklagemyndigheden fik en gratis tur for at stjœle 6 mdr af mit liv. Jeg mistede yderligere omkring 2 mio kroner i forretninger og varer i de 6 mdr jeg sad inde, men det kan der ikke krœves erstatning for i Danmark. -------------------- Her mener du at din gæld til samfundet og Danmark er betalt med afsoning af 4½år i "skyggen". Hvad med de knap 68mill. kr. du "glemte" at indbetale, er de også betalt? -------------------- Uddrag fra Business.dk: "Det er en grov og professionel momsunddragelse, som er foregået i en længere periode," sagde anklageren. Og det var en skærpende omstændighed, at han fortsatte svindelen, selv efter at han havde været til møder med Told og Skat, mente hun. -------------------- Hvorfor fortsatte du dit "momscirkus" efter du havde været til dette møde med told og skat, når du efter eget udsagn var så "ærlig" at melde dig selv? Mener du at dine gamle kunder Bilka-Føtex osv. igen tør handle med dig, eller er konceptet lagt an på at det udelukkende skal være handel direkte med den enkelte kunde. Så er det jo ikke andet end et "forvokset" postordrefirma. Dem findes der jo i tusindvis af, - den ene mere genial end den anden. Alle mener de har fundet "guldægget". Hvordan kan du selv investere større beløb i din millionforretning, når told og skat har deres fangarme i dine lommer. Er det ikke derfor du skal have andre til at risikere deres penge, fordi du i realiteten ikke kan eje noget før din momsgæld er betalt? Hvordan vil du konstrurere firmaet, så den danske stat intet kan hente? Ikke fordi jeg ønsker at straffe dig mere end du er blevet, -jeg er blot realistisk, da told og skat ikke sådan lige opgiver. Hej Hej Sherlock Einstein, puha, dette er godt nok op af bakke dette her, så når AL 48 tager et postordrefirma fra 1994, et grossistfirma fra 2001, og et forslag til en internetportal i 2011, og koger det hele sammen, bliver det til "et forvokset postordrefirma", så må jeg give op. Jeg har forsvœrget at jeg vil holde den positive tone, uanset indllœggenes tone, men det bliver svœrere og svœrere, når folk insisterer på at se det negative i alle mine svar, så står jeg af. Du konkluderer ting i dit indlœg, som du intet belœg har for at skrive, og jeg er absolut ikke sart, men det er for meget nu. Jeg har fundet en løsning til mit finansieringsbehov, og derfor aflyser jeg mødet omkring mit internet projekt. Så sparer jeg også alle de folk med dybfølt bekymring om, hvordan jeg nu får råd til et lokale til mødet. Var det ikke rart at få det pres løftet fra jeres skuldre ??. Jeg starter selv portalen op, og så må vi se hvor det bœrer hen. Hermed har jeg desvœrre ikke flere kommentarer til min tråd. Desvœrre - fordi jeg elsker at udvikle nye produkter og arbejde med og diskutere nytœnkning, men der må vœre et vist bundniveau for diskussionen, og den er vi konstant langt under her i dette forum. Jeg vil ikke glemme alle de positive kommentarer fra folk undervejs, tusind tak for det, og det får mig til at kœmpe videre. Mvh Preben |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 05/07-2011 12:11
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Jeg kan nu ikke se, at jeg konkluderer og koger sammen til suppe. - Jeg stiller dig nogle konkrete spørgsmål, som du så totalt ignorerer. Du kalder det op ad bakke og for lavt, -OK. Men folk har da krav på at kende din situation, hvis de skal samarbejde med dig. At du vælger at spille fornærmet i stedet for, fremmer stadig ikke troværdigheden. Du fremlægger jo ikke et eneste bevis for hvordan dit "guldæg" kan køre uden at blive rippet p.g. af din gamle gæld (knap 68mill. kr.), men det er måske ex-konens søster der også skal stå for det? Hav en fortsat god dag. |
|
|
|
| preben26 |
Lagt på d. 05/07-2011 13:11
|
AL 48 skrev: Jeg kan nu ikke se, at jeg konkluderer og koger sammen til suppe. - Jeg stiller dig nogle konkrete spørgsmål, som du så totalt ignorerer. Du kalder det op ad bakke og for lavt, -OK. Men folk har da krav på at kende din situation, hvis de skal samarbejde med dig. At du vælger at spille fornærmet i stedet for, fremmer stadig ikke troværdigheden. Du fremlægger jo ikke et eneste bevis for hvordan dit "guldæg" kan køre uden at blive rippet p.g. af din gamle gæld (knap 68mill. kr.), men det er måske ex-konens søster der også skal stå for det? Hav en fortsat god dag. Hvis du tager udgangspunkt i min tråd, så drejer dette sig om et orienteringsmøde omkring en investeringsmulighed for folk i dette forum. Ikke andet. På mødet vil alt blive lagt frem, ikke i dette forum, det er der ikke nogen som ville gøre. "Nogle konkrete spørgsmål" siger du, men jeg ser kun nogle forkerte konklusioner af en 10 år gammel sag, som er fuldstœndig urelevant for min tråd, og det kan jeg ikke se, at jeg skal stilles til ansvar for her i dette forum. I min sag er der sagt afsagt dom, inkl situation omkring omkring betaling og konfiskation til told og skat. Jeg er ikke fornœrmet, overhovedet, du skal ikke tro så meget om dig selv, at dine kommentarerne kan fornœrme mig. af. Du skriver om at fremme trovœrdigheden. Jeg kan ikke se noget indlœg på disse sider i den lœngde og med det vœld af information, som jeg har lagt frem, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre mere, og derfor står jeg Jeg har aldrig kaldt mit projekt et "guldœg", kun en mulighed for at arbejde œrligt og tjene nogle penge ved almindeligt hårdt arbejde, men det er muligvis et ukendt fœnomen for dig, som sikkert sidder herude og suger på en overførselsindkomst, og har god tid til at skrive "dybdeborende" indlœg. Tak for kaffe. (Nu er jeg ved at få en føling for niveauet, det fremmer kommunikationen....) |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.