Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Og hvad gør man så nu ?
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 11/11-2005 12:02
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Hej Locturian - du må endelig ikke give kærligheden op bare fordi et langdistanceforhold er besværligt. Jeg arbejder selv i IT-branchen og fik da overtalt min arbejdsgiver til at udvise lidt ekstra fleksibilitet det års tid hvor mit forhold gik fra "første møde" over "forelskelse" til "ansøgning om turistvisa og besøg i Danmark" og senest til "giftemål i Thailand" og "ansøgning om opholdstilladelse i Danmark". Du kan måske i en periode systemudvikle fra Thailand et par uger således at du kan tage derned 1 måned og arbejde halvdelen af tiden? Det er dog lidt hårdt måske at skulle arbejde fra tidlig eftermiddag til midnat (hvis du skal følge danske arbejdstider), men det bliver nogle festlige fyraftens-øller du kan tage sammen med kærresten ![]() Hvis du er interesseret i freelance-arbejde så kan det være jeg kan knytte nogle kontakter til min arbejdsplads hvor man har mange freelancere tilknyttet ud over de fast ansatte folk. Det kommer selvfølgeligt an på hvad din spidskompetence er og om det er noget vi leder efter for tiden. Jeg har faktisk diskuteret med en bruger her på siten om at vi burde oprette en "seriøs" internet-cafe i enten Bangkok eller et andet turist-område så man kan have en egentlig arbejdsplads med adgang til almindelig telefon og IP-telefoni headset, afskærming til andre brugere så man kan arbejde lidt i fred, afregning per hele dag (ikke minut eller time) osv. Skriv en personlig besked til mig hvis du vil snakke i telefon om nogle af disse emner. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 13/11-2005 16:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Hej, Beklager mit lidt sene svar, men har lige brugt weekenden i sommerhus med arbejdet, hvor vi holdt julefrokost-weekend. Huset var på 480m2 med 9 soveværelser, sauna, spabad, udendørs pool, poolbord, bordfodbold, pejs, osv osv - Altså, en hyggelig luksus weekend ![]() Ja - Det er en hård nød jeg skal knække, for jeg gang i så meget i mit liv i øjeblikket... Jeg savner hende for meget, så allerede i næste uge, sender jeg hende afsted efter et nyt visum, og så tager jeg hende herop i 3 måneder. Hvis jeg kan holde hende ud så længe, ved jeg, at der er noget solidt at bygge på - Det må da næste være den ultimative prøve? Og Christian, hvilket IT felt(er) arbejder i med ? Mit speciale er internetudvikling /internet systemer i ASP... |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 13/11-2005 19:48
|
Jeg sender dig lige en privat PB
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 15/11-2005 18:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
en Privat Privat Besked? Wow, det er meget privat![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2005 18:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ja rinpoche En privat besked, er privat underligt ikke bamsen |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 15/11-2005 18:36
|
Ja, så er den dobbelt-hemmelig
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 15/11-2005 20:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
det er jo det rene james bond alias 007 Redigeret af rolan d. 15/11-2005 20:53 |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2005 21:09
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja ham christian har mange side Selv bond 007 ville være misundelig bamsen ![]() |
|
|
|
| Morten |
Lagt på d. 12/12-2005 00:08
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Locturian, hvis du ville snakke med mig kan du bare smide en PB, kunne ikke hører dig. |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.